Mala Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Den vil jeg ha på vinyl, slippes vel 28. denne mnd. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Denne ukens fangst: Summoning - Let Mortal Heroes Sing Your Fame Phantom Feel - Demo II Profectum Iri/Niteris - Collusion Of Slumbering Evil Deathcircle In These Depths Of Madness We Proclaim Thy Name Cave Ritual - Cave Ritual Forest Grave/Black Howling - Split Den Cave Ritual tapen er jævlig fet. Gleder meg til splitten med Carved Cross som kommer snart. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Satt igjen med samme tanke, var veldig overasket over hvor fet den var! Splitt med Carved Cross? Sweet...! Hvem skal gi ut den? Fikk forøvrig noe mer snadder i dag, det renner inn: Armagedda / Woods of Infinity - Split Ormgård - Ormblot Ormgård - ////\ Likfärd - Demo Die Kunst der Finsternis - Das Geheimnis des Vampirs Endret 14. januar 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Venter på nyeste Ormgård og Die Kunst der Finsternis tapene selv, hvor kjøpte du fra? Virker som Scythe of Death er treeeeg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Endelig fikk jeg tak i Moonblood/Katharsis spliten :--D Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Aiai, knall fangst med den splitten....! Angående kassettene så jeg kjøpte dem fra Barghest (England) Fin fin distro. Endret 15. januar 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Aiai, knall fangst med den splitten....! Angående kassettene så jeg kjøpte dem fra Barghest (England) Fin fin distro. Ja, var heldig med den. Snart "komplett" Katharsis, om man ser bort fra noen av demoene. Veldig fornøyd med Barghest selv, både kjapp på mails og med sending av pakker. Skulle kjøpt hos han, jaja. Mine kommer sikkert snart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Fra Svindel Records: Weezer - Maladroit, 0 kr Silver - White Diary, 79 kr The Flaming Lips - Christmas on Mars, 25 kr Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Nihill -Verdonkermann CD (Limited 500 copies) Earth - Angel of Darkness Part II CD NOK 217,- fra amazon.com Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Er det bare slik satanmusikk her inne? 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Er tydeligvis kun vi som handler fysisk musikk om dagen /joke Neida, her er det fritt frem Endret 16. januar 2013 av Mala 4 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Er det bare slik satanmusikk her inne? Det er oss som ikke hører på slikt også, men vi er nok i et sterkt mindretall. Og jeg bruker ikke en brøkdel av hva de andre gutta her gjør på plater. 1 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Death Grips - The Money Store John Coltrane - My Favorite Things Miles Davis - Kind of Blue Nas - Illmatic Klarte å rote bort kvittering, men de ble kjøpt på Platekompaniet. 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 My Favorite Things er så bra den. 2 Lenke til kommentar
voident Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Deathhammer - Wrath of the Antichrist (tape) Lenke til kommentar
voident Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Forhåndsbestilling + bestilling: Darkthrone - The Underground Resistance (12" + CD) Witchgrave - Witchgrave (12" + CD) Randy - Randy (12") Black Trip - Tvar Dabla (7") Endret 17. januar 2013 av drgz Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Feil, jeg kjøpte ikke plate men på itunes fordi Trailer Music genren slippes sjeldent ut i fysisk form. Siste trailermusikk jeg IKKE piratkopierte var vel Epic Score: Epic Action and Adventure volum 12 og 14 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Idag rasker jeg med meg tre skiver. Prøvde å finne noe jeg vet jeg liker. Jarle Bernhoft Solidarity Breaks, Dropkick Murphy Signed And Sealed in Blood. Og litt klassisk mix Wellness Classics Lol Endret 18. januar 2013 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Snurret igjennom Signed And Sealed In Blood her om dagen, skuffet ikke meg altså Fikk med CD`en i vinyl utgaven også, så det er jo bare kos! Endret 18. januar 2013 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå