Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilken plate kjøpte du sist?

dessessop

Anbefalte innlegg

«Many feel that these mono mixes reflect the true intention of the band. For example, in the case of Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band, all the mono mixes were done together with the Beatles themselves, throughout the recording of the album, whereas the stereo mixes were done in only six days by Abbey Road personnel George Martin, Geoff Emerick and Richard Lush after the album had been finished, with none of the Beatles attending.» - Wikipedia: The Beatles in Mono

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der var det mye snadder, ser jeg! :D "Drep de kristne" og "Bergtatt" er fantastiske album. :)

Fra CDON:

Audrey Horne - Audrey Horne (2CD Limited Edition), 99 kr

Audrey Horne - Le Fol, 79 kr

Audrey Horne - Youngblood, 159 kr

Fra Platekompaniet:

Audrey Horne - No Hay Banda, 49,50 kr

Lenke til kommentar

Den går for ganske mye ja. Er en label som skal presse vinylutgaver av de tre første albumene, så ikke bruk penger på boksen. Kan ta litt tid, men de kommer.

Flott å høre, har den siste utgaven av Nattens Madrigal da. Koster mer enn det smaker i følge enkelte, men ettersom jeg ikke hadde den fra før slo jeg til på denne flotte utgaven :) Og har man penger for hånd er det jo fort gjort..

Lenke til kommentar

Denne ukens fangst:

21c8dgh.jpg

Summoning - Let Mortal Heroes Sing Your Fame

zq079.jpg

Phantom Feel - Demo II

Profectum Iri/Niteris - Collusion Of Slumbering Evil

Deathcircle In These Depths Of Madness We Proclaim Thy Name

Cave Ritual - Cave Ritual

Forest Grave/Black Howling - Split

Lenke til kommentar

Aiai! Har vert dåårlig med oppdateringer fra meg i det siste, men har vert så mye sjuk og dritt. Så har liksom ikke orket :p Har i tillegg håvet inn en rekke vintage spillere, der en av de er ett prosjekt for renovasjon og oppgradering. MAX kos <3 Og nå må jeg skaffe meg en rack til disse 3 ihvertfall, penger altså...

Kommer nok med en rimelig variert oppdatering her snart, i mens for Skogslik holde bilde-trenden vedlike :dremel:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...