Spider Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 «Many feel that these mono mixes reflect the true intention of the band. For example, in the case of Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band, all the mono mixes were done together with the Beatles themselves, throughout the recording of the album, whereas the stereo mixes were done in only six days by Abbey Road personnel George Martin, Geoff Emerick and Richard Lush after the album had been finished, with none of the Beatles attending.» - Wikipedia: The Beatles in Mono 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 takk! Er de stereoversjonene slik at stemmen kommer fra ene høyttaleren og musikken fra den andre? jeg har hørt noen sanger som er sånn Lenke til kommentar
Spider Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jepp. Akkurat der foretrekker jeg mono, men på en annen side kommer de individuelle instrumentene klarere frem i stereo. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Den siste uken, de første i 2013: Katatonia - Brave Murder Day Aura Noir - Dreams Like Deserts Hour of Penance - Paradogma Sigh - Gallows Gallery (Dobbel svart vinyl) Bolt Thrower - Those Once Loyal Endret 6. januar 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Troll - Drep De KristneTroll- Neo-Satanic SupremacyUlver - BergtattBurzum - From the Depths of DarknessTsjuder - Desert Northern HellWatain - Sworn to the Dark Endret 9. desember 2013 av Norbit 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Der var det mye snadder, ser jeg! "Drep de kristne" og "Bergtatt" er fantastiske album. Fra CDON: Audrey Horne - Audrey Horne (2CD Limited Edition), 99 kr Audrey Horne - Le Fol, 79 kr Audrey Horne - Youngblood, 159 kr Fra Platekompaniet: Audrey Horne - No Hay Banda, 49,50 kr Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Morbus Chron - Creepy Creeping Creeps 7" Katharsis/Nhaavah - Split 7" Katharsis/Black Witchery - Split tape Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Dream Theater - Octavarium Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Deftones- Koi No Yokan på play.com for en knapp hundrelapp. Og jeg digger plata! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Ulver - Bergtatt En fantastisk plate! Er den å finne på vinyl egentlig? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Nei, og det er jævlig tris altså. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Den finnes på vinyl, Ulver boxen. Inneholder de tre første platene, det er også eneste muligheten å få Kveldssanger på wax. Endret 12. januar 2013 av Vowels Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) What? Den var ukjent for meg! Men den finnes da altså ikke i stand alone vinyl utgave! Sannelig en fin pris på den boksen på discogs ja... Endret 12. januar 2013 av Mala Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Den går for ganske mye ja. Er en label som skal presse vinylutgaver av de tre første albumene, så ikke bruk penger på boksen. Kan ta litt tid, men de kommer. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Kjøpte siste GYBE plata. fete saker. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Den går for ganske mye ja. Er en label som skal presse vinylutgaver av de tre første albumene, så ikke bruk penger på boksen. Kan ta litt tid, men de kommer. Flott å høre, har den siste utgaven av Nattens Madrigal da. Koster mer enn det smaker i følge enkelte, men ettersom jeg ikke hadde den fra før slo jeg til på denne flotte utgaven Og har man penger for hånd er det jo fort gjort.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Denne ukens fangst: Summoning - Let Mortal Heroes Sing Your Fame Phantom Feel - Demo II Profectum Iri/Niteris - Collusion Of Slumbering Evil Deathcircle In These Depths Of Madness We Proclaim Thy Name Cave Ritual - Cave Ritual Forest Grave/Black Howling - Split Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Aiai! Har vert dåårlig med oppdateringer fra meg i det siste, men har vert så mye sjuk og dritt. Så har liksom ikke orket Har i tillegg håvet inn en rekke vintage spillere, der en av de er ett prosjekt for renovasjon og oppgradering. MAX kos <3 Og nå må jeg skaffe meg en rack til disse 3 ihvertfall, penger altså... Kommer nok med en rimelig variert oppdatering her snart, i mens for Skogslik holde bilde-trenden vedlike Endret 13. januar 2013 av Mala Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) noen som husker linken til den siden med billige plastcovere? synes platebutikkene har stive priser på det, og jeg trenger ganske mange nå. Endret 13. januar 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Led Zeppelin - Celebration Day, 149 kr på REMA 1000. Impulskjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå