Need44speed Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Fikk til jul darkthrone - panzerfaust grå vinyl joanna newsom - milk eyed mender sondre lerche - bootlegs alt på vinyl. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Fikk på lørdag som var: Urkaos - Urkaos I Grifteskymfning - Likpsalm ( Dobbel Lp + to patcher) Cultes des Ghoules - Spectres Over Transylvania (Tape) Wulkanaz - Wulkana (7'' Ep) Wulkanaz - Ôganan Manstaz Managizô (Tape) Vinum Sabbatum - Songs From The Convent (Lp) Vinum Sabbatum - Bacchanale Premiere (Lp) Gallowbraid - Ashen Eidolon (Lp) Orange Goblin - Time Travelling Blues (12'' + 10'' Lp) King Diamond - House of God (Lp) Celestiial / Blood of the Black Owl - Split (Lp) Limbonic Art - Moon in the Scorpio (Dobbel splatter vinyl, limitert til 100) Limbonic Art - In Abhorrence Dementia (Dobbel splatter vinyl, limitert til 100 Manilla Road - Voyager (Dobbel Lp) Old Wainds - Death Nord Kult (Lp) The Wandering Midget - From the Meadows of Opium Dreams ( Special Edition limitert til 50) -Digipack Cd -T-skjorte -Cloth bag -Patch og Sticker -Poster Endret 25. desember 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+874564 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Nå har jeg bare handlet 4 skiver der, og det har vært rock og hip-hop. Ellers har jeg handlet det, og litt soul og bossanova i butikk. To sjangere jeg synes er kule, men som jeg har fint lite peiling på. Handler inn en del av favoritt cdene mine, siden jeg er helt ny i 'gamet'. Så får man se hvordan det blir utover. Hvis du eller andre har noe nmust-haves som finnes på Spotify er jeg åpen for forslag. Men jeg er nok ikke helt på de mørkeste greiene som blir postet i tråden. Jeg er ny her, men jeg tar meg likevel friheten til å spørre litt om hva du kunne tenke deg å lete etter. Men siden du nevner Max Richter, så tror jeg at jeg leste at Poppy Ackroyd er lignende musikk. Jeg liker hennes debutalbum veldig godt, og det er å finne på spotify. Ellers er jeg desidert mest inne på elektronisk musikk, og litt på jazz, endel på prog og litegrann på kraut/spacerock. Hvis du trenger tips innenfor slikt har jeg et par gode forslag. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg er ny her, men jeg tar meg likevel friheten til å spørre litt om hva du kunne tenke deg å lete etter. Men siden du nevner Max Richter, så tror jeg at jeg leste at Poppy Ackroyd er lignende musikk. Jeg liker hennes debutalbum veldig godt, og det er å finne på spotify. Ellers er jeg desidert mest inne på elektronisk musikk, og litt på jazz, endel på prog og litegrann på kraut/spacerock. Hvis du trenger tips innenfor slikt har jeg et par gode forslag. Heisann, og velkommen. Dette er første gang jeg har hørt noe av Max Richter, men liker stilen vedig godt. Jeg har vel ikke noe spesifikt jeg er ute etter. De siste årene har jeg nesten bare hørt på det samme, så jeg er ute etter å finne noe nytt. Så bare kom med det du har. Jeg skal sjekke ut Poppy Ackroyd når jeg har litt fri fra familien. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Dette kan være noe for noen av dere i tråden: Black metal på vinyl selges (Stor norsk samling) LP og 7" Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Herregud for noen priser. De få titlene som er verdt noe skal han ha for mye for. Har litt lyst på Kvist LPen, men 1450, bitch please. Den ble solgt for 26EUR for noen måneder siden på ebay. Styr unna, den fyren der vil bare dra så mye penger som mulig ut av deg. Endret 30. desember 2012 av Vowels Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Gormathon - Lens of Guardian Lenke til kommentar
voident Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Herregud for noen priser. De få titlene som er verdt noe skal han ha for mye for. Har litt lyst på Kvist LPen, men 1450, bitch please. Den ble solgt for 26EUR for noen måneder siden på ebay. Styr unna, den fyren der vil bare dra så mye penger som mulig ut av deg. Du må jo tq i betraktning at _ingen_ av skivene er spilt før :-p Endret 30. desember 2012 av drgz Lenke til kommentar
Spider Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 The Beatles in Stereo Vinyl Box Set Akkurat nå er jeg jævlig lykkelig. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Jesu - Christmas EP CD Aidan Baker - Lost In The Rat Maze CD NOK 172,- fra roboticempire.com Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Razika - På vei hjem, 99,50 kr Gunnhild Sundli - Tankerop, 99,50 kr Fra Platekompaniet.no. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Joanna newsom - have one on me 3LP Platekompaniet Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 The Beatles in Stereo Vinyl Box Set Akkurat nå er jeg jævlig lykkelig. nice, bra lyd? Lenke til kommentar
Spider Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Nå er jeg ingen ekspert på lyd, men ja, jeg syns det. Jeg er relativt fersk når det kommer til vinylsamling, så anlegget er nok ikke det beste å dømme ut ifra. Enda. Vinyler kjøpt i dag på Platekompaniet: Dennis Wilson - Pacific Ocean Blue (229,-) 16 Horsepower - Sackcloth 'N' Ashes (239,-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Har latterlig lyst på den Beatles boksen selv, samma med Black Sabbath sin forsåvidt. ' Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Cream - Best of (1969, LP, mint) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 The xx - Coexist Tusmørke - Underjordisk Tusmørke Alt i vinyl. Jukebox, Ålesund. Samlet sum: 418,- Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Har latterlig lyst på den Beatles boksen selv, samma med Black Sabbath sin forsåvidt. ' du bør se etter eu versjonen om du skal kjøpe fra internett. Noen sier at US versjonen har dårligere lyd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Det var jeg ikke klar over, takk for heads up! Endret 6. januar 2013 av Mala Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 No problem. forresten, hvorfor er det noen som foretrekker mono fremfor stereo på beatles albumene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå