voident Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jah! Nå må jeg bare finne albumet til en pris man kan leve med - men skjer vel neppe. Har en følelse om at det kostet en formue rett fra HMSS til å begynne med. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Fra sist uke: Summoning - Stronghold (Dobbel farget Lp) Sleep - Dopesmoker (Dobbel farget Lp) Bilskirnir - Ahnenerbe Kyla - Kyla (7'' Ep) Woods of Infinity / Armaggedon (7'' split Ep) Eremites - Na Terra do Silêncio (Tape) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Kassett: Troth - Darkened Light In World Of Pale Convictions Vanvyrd - Armods Grind War Of The Roses - S/T Bound Bible - Bound Bible Cremation Lily – Age Of Consent Satan's Satyrs - Lucifer Lives! Wulkanaz - Ôganan Manstaz Managizô Venus Star - Son of Venus the Destroyer Venus Star - Hands On The Threshold Prest - Drapsinstinkt Fimbul - Vinterland Fimbul - Det Siste Slaget Vemod - Venter På Stormene Keres - In Impenetrable Darkness Cosmic Church - Syysauringon Vihkimys Sortilegia - Pestilent Black Sorcery Sortilegia - Rehearsal MMXII Vinyl: The Ruins of Beverast - Rain upon the Impure The Ruins of Beverast / Urfaust Black Majesty - Seventh King of Edom Off With Their Heads / Discharge - Never Run / Legacy You Left Behind White Medal/Slægt - Split CD: Teitanblood - Woven Black Arteries Uff, må roe ned nå. Orker ikke styre med bilder. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Veldig mye fett Vowels! Sortilegia og greier Hvor fikk du Rehearsal tapen fra? Skal utgi ca 50 ekstra kopier om noen uker nå, satster på og få tak i en da. Litt nytt her den siste uken: Necrostrigis - Relics of Blood Rites Sorcery (12'' Lp) Vetala / Decrepitude - Split (12'' Lp) Defuntos - Vidas Vazias... Amas Perdidas (12'' lp) Entrails - The Tomb Awaits (12'' lp) King Diamond - Abigail II: The Revenge (Dobbel farget vinyl Lp) Worship - Terranean Wake (Dobbel Lp) White Medal - Heathen Ridings Return (7'' Ep) White Medal/Slægt - Split (7'' Ep) She Cannot Be Found - 1963 -1987 (6.5'' Lathe Cut) Lyke Wake - Lyke Wake (6.5'' Lathe Cut) Slægt - Demo Triumph of the Moon - rehearsal 14.05.2012 Chants from the Void - Chants from the Void Vanvyrd - Armods Grind War Of The Roses - War Of The Roses Raio Negro - Raio Negro Endret 15. desember 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Veldig mye fett Vowels! Sortilegia og greier Hvor fikk du Rehearsal tapen fra? Skal utgi ca 50 ekstra kopier om noen uker nå, satster på og få tak i en da. Fikk den direkte fra bandet. Blir trykket opp 50 nye ja, tour de garde får hvertfall inn noen. Du skulle svart på Sortilegia PMen min, kunne byttet Unholy Black Sorcery mot den Bra å se at du har kjøpt Slægt. Både spliten og demoen er noe av det beste som har kommet i år! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Thrice - Anthology Eccentric Soul 009 - The Big Mack Label Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Earth - Angel of Darkness Part I CD Jodis - Black Curtain CD $29 fra amazon.com Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Fikk den direkte fra bandet. Blir trykket opp 50 nye ja, tour de garde får hvertfall inn noen. Du skulle svart på Sortilegia PMen min, kunne byttet Unholy Black Sorcery mot den Bra å se at du har kjøpt Slægt. Både spliten og demoen er noe av det beste som har kommet i år! Hehe, du hadde det ja. Men men, blitt veldig glad i Sortilegia tapen og nå. Slægt overasket stort, snurret demoen endel i går og det ble bare bedere og bedere. Mer nytt i kassen i dag: Svartidaudi - Flesh Cathedral Vemod - Venter på stormene (Cd+Tape) Mare patcher Hypothermia / Black Howling - Split Hypothermia - Kaffe & Blod Hypothermia - Skogens Hjärta Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Discogs blir min dommedag. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Myling - Sotpuke Karmic Void - Armageddon Sun The Haunting Presence- The Haunting Presence Alt er kassett. Endret 17. desember 2012 av CypheroN Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Elliot Smith - Either/Or Vinyl Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Slægt overasket stort, snurret demoen endel i går og det ble bare bedere og bedere. Beste demoen i år etter min mening, var helt hekta en periode. Spliten holder også høy kvalitet, bare utrolig irriterende å sette på igjen og igjen. Trenger en mp3 rip av den låta. Kommer album fra Slægt om ikke så altfor lenge forresten, heldigvis! Discogs blir min dommedag. Uff ja, gigantisk pengesluk den siden der. Hvilken sjanger er det du har kjøpt innenfor? Artig at noen andre begynner å poste her også. Nytt hos meg: 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Discogs er vel den siden jeg har lagt igjen mest penger på i år ja, uten tvil. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ikke bare det, men ufattelig frustrerende når noe i wantlisten din blir lagt ut og kjøpt på sekundet av noen andre. Faen så irriterende det er. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Sutekh Hexen - Become (Reel-2-Reel) Sutekh Hexen - Trinity (3xcs) Sutekh Hexen - Untitled (3x7") Bizarre Uproar - Rape Africa LP Grunt - World Draped In A Camouflage LP Alberich - Psychology of Love LP Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Uff ja, gigantisk pengesluk den siden der. Hvilken sjanger er det du har kjøpt innenfor? Artig at noen andre begynner å poste her også. Nå har jeg bare handlet 4 skiver der, og det har vært rock og hip-hop. Ellers har jeg handlet det, og litt soul og bossanova i butikk. To sjangere jeg synes er kule, men som jeg har fint lite peiling på. Handler inn en del av favoritt cdene mine, siden jeg er helt ny i 'gamet'. Så får man se hvordan det blir utover. Hvis du eller andre har noe nmust-haves som finnes på Spotify er jeg åpen for forslag. Men jeg er nok ikke helt på de mørkeste greiene som blir postet i tråden. Edit: Satt nettopp en pre-order på denne på Amazon.com nå. Fant den i tråden årets beste plater. Er halvveis ferdig, og det er pur perfeksjon. Har ikke hørt lignende siden jeg hørte Johann Johannsson - Fordlandia første gang. Endret 18. desember 2012 av thrice Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hvis du eller andre har noe nmust-haves som finnes på Spotify er jeg åpen for forslag. Men jeg er nok ikke helt på de mørkeste greiene som blir postet i tråden. Hm, must-haves kan være utrolig mye. Jeg har ikke så peil på klassisk, men jeg rådigger den Max Richter - Vivaldi Four Seasons du nettopp kjøpte. Kan komme med noe annet som faller i smak hos meg, som også ligger på spotify. Litt annerledes, men disse kan funke: Philip Glass - Glassworks Steve Reich - Music for 18 Musicians Ludovico Einaudi - Divenire Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Takk for tips. Har null peiling på klassisk jeg også. Skal høre igjennom i løpet av kvelden. Endret 19. desember 2012 av thrice Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Takk for tips. Har null peiling på klassisk jeg også. Skal høre igjennom i løpet av kvelden. Mihály Víg tror det er håpløst å få på fysisk format, men http://open.spotify.com/user/oolehh/playlist/1cO0raFS8KjHi0WQbnI0sC Endret 19. desember 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 ^ Merkelig, men ganske bra. Forhåndsbestilte denne røveren. Sies at slippen er 01.01.2013. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå