""" Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det gjorde jeg og, men jeg valgte den andre, da, siden jeg synes den ser bedre ut. Neste jeg kjøper er et "lass" med vinyl av Unborn Productions. Regner med at jeg får råd til det ganske snart. Gode greier! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Var på nippet å ta den andre jeg også, men pga. det kun var 50 stk. av den sorte som ble shippet..så ble det den, latterlig nok. Legger uansett ikke så mye vekt på hvordan platene ser ut sånn sett. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Brydde meg mye om hva som var limitert før, men per dags dato tar jeg det som ser og er fetest for min del, uavhengig av hvor mange kopier det finnes. Men er fett uansett. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fin utgivelse ja, synd at selve musikken er helt jalla. Snakk om karneval stemning. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jalla? Tidenes beste heavy metal-skive, jo. Unikt, catchy og latterlig fett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Sigh er vel greit noe for seg selv ja, funker jo fjell da! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ser rålekker ut, anskaffes lett! On topic: En 7'' ep i posten i går: Blasphemophagher - Final Atomic Torments Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Sigh er vel greit noe for seg selv ja, funker jo fjell da! Jepp. Er jo relativt forstålig at folk ikke setter stor pris på Sigh, til tross for at det er tidenes beste band. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Sigh er ganske fett live og. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Jepp, jævlig kult. Men jeg har ikke sett de siden 2007, og da var det den andre konserten dems på veldig mange år om jeg ikke tar helt feil. Per dags dato er de jo bli langt mer teatralske og harry enn hva de var da. Håper og få sett de live igjen ganske snart. Endret 6. desember 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Så de i 20...10? Tror jeg. Dr. var med hvertfall, det var jo fascinerende nok i seg selv. Hangman's var også sluppet. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jalla? Tidenes beste heavy metal-skive, jo. Unikt, catchy og latterlig fett. Vet ikke helt hva du legger i tidenes da du slenger dette utrykket rundt på forumet daglig, men for meg er det albumet virkelig ikke god heavy metal. Må vel bare være enige om å være uenige. For meg blir det mer tivoli musikk. låta feks synes jeg er helt grusom. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Nåja, så ofte er det jo ikke. Men jeg har til gode å høre heavy metal som er bedre enn Gallows Gallery. Hadde jo vært fett om jeg oppdaget mer heavy metal av samme kvalitet, men det kommer neppe til å skje med det første. Og som sagt synes jeg det er fullt forstålig at folk ikke digger Sigh, på samme måte som det er fullt forstålig at folk ikke digger Devil Doll eller Solefald. Hvor så du Sigh, Lycantrophe? Endret 6. desember 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Er det ekte menneske hender? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Hellfest i Clisson. Er det bare meg eller er remasteren betydelig døvere? Hørte et par på youtube, og ting som Tranquilizer Song høres jo helt ræva ut. http://www.hellfest.fr/ Lineupen er kjip i år, men det var ganske bra året jeg var der. Ulver, Atheist og Nacthmystium (men de kansellerte :/), Motörhead, Slayer, Sigh, Immortal med flere. Edit: og Nile og Candlemass, selvfølgelig, som begge var konge. Samme var Watain. Endret 6. desember 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ahh, sant det. Har vært en del fete lineiper der, selv om Atheist var MAX krise på Inferno i fjor. Pinlige saker! Visste ikke om det var et parodiband eller ei. Nå har det jo kommer tre veldig forskjellige mixer av Gallows Gallery, men jeg har kun hørt de to første og liker den orginale best, selv om jeg liker begge to. Den nye skal være enda mer annerledes enn de to andre. Gleder meg veldig til jeg får sjekka'n ut. Lenke til kommentar
voident Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Vemod - Venter På Stormene (CD + MC) Svartidaudi - Flesh Cathedral (CD) Sabbat - Sabbatical Devilucifer (MCD) Endret 7. desember 2012 av drgz Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Tropes - Tropes LVTHN - Black Lake ~£17 inkl frakt fra Paradigms Recordings. Lenke til kommentar
voident Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Syphilitic Vaginas - 邪道夜 (12", 500ex) Syphilitic Vaginas - 梅毒マンコ (12", 500ex) $40 på eBay. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Gode greier. Faen så rått band! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå