Heilage Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg husker ikke nøyaktig hva den het, men det var noe sånt. Det er mulig at den kan slå av bassen, da den bare kjører lydsignalet, som jo er 2.0 fra vinyl. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ah, det var jeg ikke klar over. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det kan godt hende at det går an å konfigurere receiveren til å gi lyd til suben uansett da, uten at jeg vet så mye om det. Men hvorfor vil du om du skal ha rent signal? Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Hva er greia med kassett egentlig? Synes det er et veldig sjarmerende format, spesielt til demoer. Jævlig kult! Sånn ellers er det som han andre sier mye som kun finnes på kassett, og da må det handles. Ganske råttent format, dog, men det er kos. Endret 21. november 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hva er greia med kassett egentlig? De fleste kassettene jeg kjøper finnes ikke på annet format. Lyden fra kassett passer også veldig bra til noise, power electronics og black/death metal. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Har vert spredt mellom fangsten siste mnd, så har sikkert glemt noen. Godt og blandet under: Marduk: - Opus Nocturne - Nightwing - Heaven Shall Burn - Panzer Division Marduk - Pleague Angel, limitert 1000 eks. - Rom 5:12, limitert 500 eks. Metallica: - Kill ´Em All - Ride The Lightening - And Justice For All 2xLP Front Beast / Staub - Geschichten Aus Der Folterkammer/Todesangst Wird Zum Normalzustand 7" Blodsrit – Supreme Misanthropy MMVIII Sex Pistols – Never Mind The Bollocks, Here's The Sex Pistols 2xLP Vamp - Liten fuggel LP, blodferske signaturer Kaizers Orchestra - Violeta, Violeta Vol. III 2xLP hvit, limitert 500 eks. Kaizers Orchestra - Violeta, Violeta Vol. III 2xLP sort + Ltd CD. Endret 22. november 2012 av Mala Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Fy faen, Front Beast er sykt kult, ass. RImelig greit med Kill 'em All, Never Mind The Bollocks, Here's The Sex Pistols og Rom 5:12 au. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Er ... And Justice For All remaster eller? Har både MoP og RtL i 45RPM remaster, men er usikker på om AJFA også har blitt utgitt i den serien. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Front Beast er fett ja. Skaff deg ''Black Spells of the Damned'' albumet, Mala! Fikk en enslig 7'' ep på lørdag sist uke: Woods of Infinity / Joyless - Split Endret 22. november 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hva er greia med kassett egentlig? Det kan ikke forklares. Bare vent, det kommer! Relatert: dagens fangst. Knokkelklang - Kalk & Aske, Mgla - Presence og White Wolves Kommando - Our Empire Of Shadows. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Front Beast er fett ja. Skaff deg ''Black Spells of the Damned'' albumet, Mala! Åpningsriffet på "Candlelights". Sykelig rått! Og bassen når låta roer seg litt og blir Beherit. Ærlig talt, hele skiva er fantastisk. Endret 22. november 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Er ... And Justice For All remaster eller? Har både MoP og RtL i 45RPM remaster, men er usikker på om AJFA også har blitt utgitt i den serien. Er 33 RPM RM-utgaven som ble utgitt i 2008 , 45RPM utgaven er vel på 4xLP ifølge Discogs. Front Beast er fett ja. Skaff deg ''Black Spells of the Damned'' albumet, Mala! Notert bak øret! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Er 33 RPM RM-utgaven som ble utgitt i 2008 , 45RPM utgaven er vel på 4xLP ifølge Discogs. Takker, da vet jeg hva jeg ser etter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Har du forresten sammenlignet 45 vs 33rpm utgavene på ett vis ? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det har jeg ikke. Alt jeg har er platene på CD, men de var jo mastret for kassett, så det høres crap ut. Jeg tar meg ikke råd til å kjøpe både 33 og 45-variantene, så med mindre noen vil dele plater og kjøre en liten lyttetest, får jeg ikke det til. Jeg har Black Album på 33rpm, men det duger ikke å sammenligne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 OK, samtlige Metallica utgivelser jeg har er også 33rpm. Kanskje en vakker dag kan en sammenligning finne sted Eller litt googling i natt på jobben Lenke til kommentar
voident Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Metalucifer - Shachihoco Attack (7", 500ex) Midnight - Slay The Spits (7") Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Fikk litt lyst på Midnight - Funeral Bell LPen nå. Noen som vet hvor mye den pleier å ligge på? Den her er så vanvittig fet http://www.youtube.com/watch?v=WPI_8EeqUTU Lenke til kommentar
voident Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Ikke så mange som er registrert, men ser ut til at rundt tusenlappen ikke er så dumt estimat hvis du skal betale eBay-priser. http://www.popsike.c...al+bell&x=0&y=0 Endret 23. november 2012 av drgz Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 The Devil`s Blood - Come, Reap The Devil`s Blood - I`ll be your Ghost The Devil`s Blood - Thousandfold Epicentre Arckanum - pppppppppppppp Arckanum - Antikosmos Mortuary Drape - Secret Sudaria Urfaust - IX: Einsiedler Morbosidad/Pseudogod - 12" Split Alt ovenfor på vinyl Mütiilation - Sorrow Galaxies Mütiilation - Black Millenium Rahu - Rahu Noen flere Cd`er også, men har de ikke liggende her nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå