Vowels Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Svartrit - I (Lp, limitert til 150) Svartrit - II (Lp, limitert til 150) Svartrit - III (Lp, limitert til 150) Lyst til å selge meg disse? Var ikke kjapp nok :--( Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Kaosritual - svøpt Morgenrød taake - nattestid.. taake - over bjoergvin.. fra en kar på forumet 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Kaosritual - svøpt Morgenrød Enormt bra album. Har den på cd og tape til overs om noen er interessert i trade. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Taake-skivene er også meget gode. Har så jævlig sansen for de tre første Taake-skivene at jeg blir rød på pungen. Etter den tredje gikk alt til helvete, dog. Kaosritual er også gode greier. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Enig at de 3 første helt klart er de beste, men jeg har ikke noe problem med å slenge i resten i snurreren heller. Får snart en ladning Marduk i posten...stasligt. Endret 17. november 2012 av Mala Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 De tre første taake platene er knall, har ikke hørt så mye av de senere. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Det skal du være glad for. De to, eller er det tre, siste Taake-skivene er sinnsykt kjipe. Uten et sven av tvil noe av det dårligste jeg har hørt innen sjangeren. Det feteste med Taake etter Doedskvad er banjosoloen som er jævlig fet, men er malplassert til tusen. Selve låta er dårlig, og banjoen passer ikke inn i det heletatt. Men jau, de tre første er gull. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Old Man Gloom - No CD Kayo Dot - Stained Glass CD 214,- NOK fra hydrahead.com Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Lyst til å selge meg disse? Var ikke kjapp nok :--( Sorry... er veldig glad jeg fikk dem selv. Knall album alle tre! FIkk to kassetter på fredag: Kêres - In Impenetrable Darkness Cosmic Church - Syysauringon Vihkimys Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Isis - Temporal CD The Weeknd - Trilogy CD 239,- NOK fra amazon.com Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) edit: Jeg har en hvit Slægt tape til salgs om noen er interessert. Årets beste demo Endret 21. november 2012 av Vowels Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Skuggeheim - Vinterrikets Konge Slægt - Demo Dressed in Streams - Dressed in Streams Lasse Marhaug / Alexander Rishaug / Bad Kharma - Les Secrètes Passions Coutoises Ble positivt overasket over denne utgivelsen, forventet standard kassett-cover. Fett! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hva er greia med kassett egentlig? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Litt kos med det også, sånn som med vinyl. Er også en del demo tapes etc. som kun er tilgjengelig i det formatet. Har ikke hoppet på kassett-vogna l da...greier fint å bruke nok på vinyl Nå har jeg søren meg investert i en vintage platespiller fra 70-tallet også...en Dual 701 3 platespillere på under ett år, faen ikke verst om jeg må få si det sjøl! Endret 21. november 2012 av Mala Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 stilig! btw, det med at vinyl har "varm lyd", blir det borte når man bruker en digital receiver ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Er så mye som spiller inn når det kommer til lyden på vinyl. (gjelder jo forøvrig alle lydkilder) Alt etter hvilke egenskaper tonearmen har, plassering av spiller (noen er mere kresne enn andre) hvilken pickup en bruker, andre RIIA trinn kan passe bedre enn andre, bruker man rør/solid state typen osv Endret 21. november 2012 av Mala Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ja, jeg bruker en surround reciever fordi jeg kan koble alt jeg har på den. Så jeg mister kanskje den vinyl-lyden fortsatt kos med platespiller da Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ja, jeg bruker en surround reciever fordi jeg kan koble alt jeg har på den. Så jeg mister kanskje den vinyl-lyden fortsatt kos med platespiller da Se om du har noe "direct audio"-valg på recieveren. Jeg kjører også vinylen gjennom en receiver, en Onkyo TX-NR609, og med den innstillingen får jeg vinyllyden slik den skal være. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 er den jeg har, skal sjekke! hvis det er den modusen som heter "direct" eller "pure audio" så slår den av bassen :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå