voident Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Mye tøft der! Kan man få lure på hvor mye du bruker på musikk i måneden? Virker som du har et jævlig bra budsjett! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Mye fett som alltid fra den kanten der ja! Her er en bitteliten en fra meg, sikkert siste på en stund også..økonomien er totalt rævpenetrert frem etter Rahu - The Quest For The Vajra Of Shadows LP Ondskapt – Dödens Evangelium 2xLP, Clear splatter The Casualties - Resistance LP, Translucent Black Sabbath - Paranoid 180g LP Sigh - Ghastly Funeral Theatre 180g LP, Green Transparent. 300 eks. Endret 27. oktober 2012 av Mala Lenke til kommentar
rioi Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Mitt første innlegg i tråden, da jeg ikke kjøper altfor mye musikk. Kun det jeg er stor fan av. Ellers går det mye i Spotify. Var på platekompaniet i dag og tok med meg en CD og en Live blueray. CD: Black Country Communion - Afterglow kr 159,50 Blueray: Black Country Communion - Live over Europe kr 199 Afterglow er helt ny, så denne har jeg ingen info om enda, bortsett fra at den kommer til å bli spilt mye fremover. Derimot "Live over Europe" har jeg spilt utrolig mye på spotify og er mitt favorittalbum fra 2012. Live over Europe kan jeg virkelig anbefale. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Kaizers Orchestra - Violeta Violeta vol. III (Limited Digipack Edition), 159,- fra Platekompaniet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Nei dæven, er den plata her straks ja! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Mye tøft der! Kan man få lure på hvor mye du bruker på musikk i måneden? Virker som du har et jævlig bra budsjett! Hehe, det blir jo litt... Fikk noe nytt i går og: The True Werwolf - Death Music ( Cd, special edition med A5 booklet og patch. 41/100) Dödfödd - Demo I & II Dödfödd - Besvärjelse för omvänd rekreation Lenke til kommentar
voident Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Fått og bestilt de siste ukene: Witchfinder General - Live '83 (2x12" + 1x7" - die hard edition) Satan - Into The Fire / Kiss Of Death (1x12" + 1x7" - die hard edition) Vemod - Vinterilden (MC) Bitches Sin - The First Temptation (CD) Satan's Sartyrs - Wild Beyond Belief! (CD) Tror det er noe mer og, men har ikke helt oversikt. Endret 1. november 2012 av drgz Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Bestilte signert vinyl av Ayreon - Human Equation i dag. Det blir kos. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 drgz: Mye fett! Skulle gjerna hatt den Witchfinder General saken selv. Noe nytt de siste dagene: Rebirth - The Old Land And The Old Spirit/ Circles Of The Sun (Dobbel kassett Box, limitert til 25) Bilskirnir / Barad Dûr - Split (7'' Ep, 304/500) Bilskirnir - Der Wolkenwanderer (7'' Ep, 248/300) Desgranges - Demo I (Tape) Insalubre - Assim nasceu o ódio pelo tempo que vivemos... (Tape) Nokturnal Mortum - Коловорот (Live Dvd) Dies Ater - Hunger for Life (Gratis) Zcerneboh - Autumnights in the Devil's Forest of Witchcraft Zcerneboh - Rytuały Widm Podziemi Zcerneboh - Wilcza Noc Czarciej Przysiegi Necrostrigis - Hosts Of Fulloon Forces Necrostrigis - Relics Of Blood Rites Sorcery Gonfanon/Zuarasiz - Whispering Swords in the Forest's Darkness Zuarasiz - Pogańskie Płomienie Zaświatów Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Har ikke hørt om noen av de tapene du har kjøpt der, Skogslik. Noe å anbefale? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Siste ukers utskeielser: Swans - Children of God, Swans - The Burning World 16 Horsepower - Sackcloth 'n' Ashes, Love - Forever Changes Manes - Under Ein Blodraud Maane, Heksed - s/t Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Faen gutter, må dere handle så jævlig Fristelser,fristelser i disse økonomisk hardføre tider ! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Mer faneskap den siste uken: Horna - Pimeyden hehku Kadotus - Seven Glorifications of Evil Clandestine Blaze / Satanic Warmaster - Split Root - The Temple in the Underworld (Dobbel Lp med patch,sticker, button og poster. ''The Crypt'' release) Lunar Aurora - Hoagascht Graveland - In the Glare of Burning Churches (2012 repress, demo/rehearsal versjon av musikken) Bestial Summoning - The Dark War Has Begun (2012 repress) Portal - Outre (2012 repress) Mortician - House by the Cemetery (Picture disc, limitert til 100) Mortician - Zombie Apocalypse (Picture disc, limitert til 100) Vetala / Appalachian Winter - Split Insalubre - Assim nasceu o Odio Ravenmoon Sanctuary - The Frozen Path of Nostalgia Nekrokaos - IV Shades of Deep Water - Constant Pressure Aura Saturnal - Aura Saturnal Insalubre / Marbh - Split Forbidden Citadel of Spirits / Ceremony - Split Forbidden Citadel Of Spirits / Black Cilice - Split Necrostrigis - The Dark Regions of Witchkvlt Forbidden Citadel of Spirits - Collection 2010-2012 (40/100) Carved Cross - Live Ritual (16/33) Perverted Blasphemy - Demo I Perverted Blasphemy - Demo II Bleak Forest - Morbid Funeral Inside Your Cunt Blackline / Dea Tacita - Split (Limiter til 66) Worship - Terranean Wake Necrostrigis - Swamps Cult and Lunar Necromancy Old Sorcery - Depths of Perversion 1 Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Iggy Pop - The Idiot og Lust for Life (Brukte vinyler) Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fikk også byttet til meg: DumDum Boys - Splitter Pine Vømmøl Spellemanslag - Vømmøl`n 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Fikk disse i posten i går Noize Suppressor – Hardcore Junky '09 http://www.discogs.com/release/1806853 DJ Mad Dog - A Night Of Madness http://www.discogs.com/release/2805496 Outblast* & Angerfist – Voice Of Mayhem (CD signert av Angerfist med sølvtusj) http://www.discogs.com/release/3001625 Endret 14. november 2012 av Evelen! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Min Kniv - Av Aske Wulkanaz - Kwetwan Jah Dreuzaz Vemod - Vinterilden Wulkanaz - Wulkana 7" Wulkanaz - HNI Dressed in Streams - Azad Hind (Vanlig utgivelse + special edition) Beklager horedårlig bilder. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jaga Jazzist - What We Must, Swans - White Light From the Mouth of Infinity, Swans - The Seer. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Taake - Nattestid ser porten vidTaake - Over bjoergvin graater himmerikTaake - Hordalands doedskvadTaake - TaakeTaake - Noregs vaapenDarkthrone - PanzerfaustDimmu Borgir - Godless Savage GardenKvist - For Kunsten Maa Vi Evig Vike EDIT: Endret 9. desember 2013 av Norbit 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Ozzy Osbourne . Bark at the Moon LP Iron Maiden - Somewhere in Time LP Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath(har anskaffet de 5 første skivene i løpet av de siste 2månedene, gode greier) (fant ikke bilde) Wolf - Wolf Wolf - Evil Star Manowar - Hail to England LP (ikke ankommet enda) Mustasch - Mustasch Endret 17. november 2012 av Deadringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå