Psytos Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Edit: Glemte å lese reglene. Endret 15. oktober 2012 av Psytos Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Vowels: Sykt.... 666 vinylen.... Måtte tømme kontoen eller? En enorm fangst! Mala: Se det ja, du fant Sigh vinylen før meg, hvor mye betalte du? Veldig fornøyd med fangsten denen uken selv: Svartrit - I (Lp, limitert til 150) Svartrit - II (Lp, limitert til 150) Svartrit - III (Lp, limitert til 150) Dödfödd - Demo10 (Lp, limitert til 250) Remigius – Daemonolatreiae Libri Tres (Lp, limitert til 250) Hädanfärd - Evil-minded (Lp, limitert til 100) Woods of Infinity - Ljuset ( Double Lp + en gigantisk poster) Woods of Infinity - Frozen Nostalgia (7'' Ep) Woods of Infinity/Horna - Split (7'' Ep) Kristallnacht - Blooddrenched Memorial 1994-2002 (Dobbel Lp) Mütiilation - 1992-2002 Ten Years of Depressive Destruction (Dobbel Lp + poster) Xasthur - Nocturnal Poisoning (Double Lp) Graveland - Creed of Iron (Lp) Endret 13. oktober 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Klage/Vemod - Moestæ Qverelæ 7" Kevin Drumm and Lasse Marhaug - Frozen by Blizzard Winds (CD) Vilains Bonshommes - Éternité Retrouvée (Tape) Lasse Marhaug - The Sky Above The Bud Below (Tape) Beklager helvetes dårlig bildekvalitet. Mobil ass. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Mala: Se det ja, du fant Sigh vinylen før meg, hvor mye betalte du? 480 ,- ca inkludert frakten, og det var en rimelig overkommelig pris for denne i mine øyne EN kar på discogs.com som la den ut, den låg der ikke lenge for å si det sånn hehe. Stor leveranse på deg denne uken også ja, herlig følelse Endret 13. oktober 2012 av Mala Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Vowels: Sykt.... 666 vinylen.... Måtte tømme kontoen eller? En enorm fangst! Kostet jo litt, men helt mint til 2600kr er ikke så ille. Får jo nesten dobbelt beløp om jeg selger den på ebay senere så er ingen krise akkurat :--D 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Koster å væra kar ja, damn! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Ikke noe snurrebart her i gården. Kjøpte just Rise of a digital nation av Machinae Supremacy (bundlet med skjorte). Hvis det skulle være interessant, så kan albumet i sin helhet høres her: http://www.riseofadigitalnation.com Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Mala: Se det ja, du fant Sigh vinylen før meg, hvor mye betalte du? 480 ,- ca inkludert frakten, og det var en rimelig overkommelig pris for denne i mine øyne EN kar på discogs.com som la den ut, den låg der ikke lenge for å si det sånn hehe. Stor leveranse på deg denne uken også ja, herlig følelse Helt fin pris det ja, da er det nå en mindre som er på jakt etter den. Så neste blir min Jepp, veldig fornøyd med fangsten denne uken. Mütiilation lpn har jeg hatt lenge på ønskelisten, så er fint og få krysset den ut. Digg og hente et lass med pakker på fredagen etter jobb. Fin start på helgen. En annen ting, tenkt deg på Taake om to uker på byscenen...? Vowels: Hehe, høy pris, men nå er det jo rundt der og helste mer man må betale om man skal ha den. Knall kjøp, det skal du ha! Endret 13. oktober 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Kvalitet > Kvantitet. Ville heller hatt 666 enn alt det ubrukelige Drowing the Light stuffet. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Vowels: Hehe, høy pris, men nå er det jo rundt der og helste mer man må betale om man skal ha den. Knall kjøp, det skal du ha! Ja, tviler på at jeg kunne fått den noe billigere. Mye bra på deg også nå da, Whore of Bethlehem firstpress spesielt :--D Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 En annen ting, tenkt deg på Taake om to uker på byscenen...? Har virkelig fått sansen for Taake det siste året, så hadde vert fett å hørt karen live. Blir nok en tur ut ja Fø faen, kom akkurat hjem i fra ett skikkelig sjøslag gitt...nå er det faen meg senga.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Kevin Drumm - Sheer Hellish Miasma Kevin Drumm - Land of Lurches LP. EDIT: Endret 20. oktober 2012 av CypheroN 2 Lenke til kommentar
Snella Pelle Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 The Primitives, Echoes and Rhymes. Et brilliant comeback-album etter 18 år. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Beklager helvetes dårlig bildekvalitet. Mobil ass. Hvorfor har du ikke Iphone a? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Metallica - Metallica Oslo Ess - Verden på Nakken, Venner i Ryggen Philter - The Blossom Chronicles Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Tape: Vemod - Kringom Fjell og Skog Erotikens Historie - Lolita Problemet Erotikens Historie - II Vinyl: Wulkanaz - Afgrundjaslukin Katharsis / Black Witchery - Split Endelig komplett Vemod samling. Helvete som jeg har styra med å skaffe den kassetten. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Heldig med Vemod tapen....! Håper repressen kommer ut snart. Saker jeg fikk sist uke: White Medal - Yorkshire Steel (Lp, limitert til 100) Leviathan - The Tenth Sub Level of Suicide (Dobbel vinyl, limitert til 500) Witchcraft - Witchcraft (2012 repress, 12''+7'') Woods of Infinity - Snart... 7'' Ep ( Special edition med patch og t-skjorte, limitert til 50) Trist - Nostalgie (7'' Ep) Trist / Nuit Noire - Split (7'' Ep) Rakshasa - Brotherhood of the Snake (Tape) Rakshasa - RKSHS (Tape) Accersitus / Mons Veneris - Return of Satanic Darkness (Split Tape) Endret 24. oktober 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Heldig med Vemod tapen....! Håper repressen kommer ut snart. White Medal - Yorkshire Steel (Lp, limitert til 100) Leviathan - The Tenth Sub Level of Suicide (Dobbel vinyl, limitert til 500) Witchcraft - Witchcraft (2012 repress, 12''+7'') Jeg tror den kommer om ikke så lenge. Fete plater! Ikke hørt så mye på White Medal albumet, men har den på vei. Lenke til kommentar
danille Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 godspeed you! Black emperor - Allelujah! dont bend! Ascend! Fantastiskt album fra fantastiskt band, masse spennende hint av orientalske og arabiske skalaer, noe som passer bra med bandets politiske profil og deres fokus på revolusjonene i midtøsten. Kjøpte den på Tiger i oslo, beste platebutikken jeg vet om. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Nytt denne uken: Nocternity - En Oria ( Lp) Mgła - With Hearts Toward None (Lp) Nocturnal - Thrash with the Devil + Rites of the Black Mass (Lp) Khors - Return to Abandoned (Dobbel Lp) Armagedda - In Blackest Ruin (10'' Ep) Vordr / Heidenwelt - Split (7'' Ep) Manilla Road - Mystification (Dobbel Lp) Manilla Road - The Courts of Chaos (Lp) Rituals of the Oak - Come Taste the Doom (Lp) Agalloch - Faustian Echoes (Lp) Witchcraft - Firewood (12'' + 7'') Master's Hammer - Ritual / Jilemnický Okultista ( 4 Lp set + flagg) Enslaved - Frost ( farget vinyl) Enslaved - Eld ( Dobbel farget vinyl, limitert til 85) Enslaved - RIITIIR ( Dobbel farget vinyl) Wolfenhords - Aeon of the Wolf ( 4 cd set, limitert til 44) Inneholder: -Wolves of the New Beginning -Pathway to Lunar Utopia -New Dawn of Black Sun -The Birth of the Dark De nyeste ''The Crypt'' utgivelsene: Gehenna - First Spell ( Box, dobbel Lp) Gehenna - Seen Through the Veils of Darkness (The Second Spell) (Lp) Root - Hell Symphony (Dobbel Lp) Og selvsagt: Tønes - Sån Av Salve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå