Mala Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Har faktisk ikke hørt noe av Satanic Warmaster. Fikk forøvrige et par plater i dag, bilde i morra om jeg gidder. Nå er ihvertfal Hate Forest album utgivelsene komplett ^^ Endret 21. september 2012 av Mala Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Har faktisk ikke hørt noe av Satanic Warmaster. Med mindre du liker drøyt dårlig eller middelmådig black metal bude du la det bli med det. En fet låt, da, men der stopper det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Haha, høres ut som noe jeg må sjekke ut Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Ja, det er kanskje sant det. Vet du liker en del bra black metal, men om middelmådig og dårlig black metal også er din greie er det jo bare og invistere i Satanic Warmaster, samt alt annet som finnes av black metal da det finnes latterlig mye dritt som er på nivået til Satanic Warmaster der ute. Men han kisen bak bandet har spilt i en del annet fett, da, det skal han ha. Endret 21. september 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Er Rahu bra SirUstinov? Rahu er vilt bra. SUPPORT THE UNDERGROUND. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Ja, det er kanskje sant det. Vet du liker en del bra black metal, men om middelmådig og dårlig black metal også er din greie er det jo bare og invistere i Satanic Warmaster, samt alt annet som finnes av black metal da det finnes latterlig mye dritt som er på nivået til Satanic Warmaster der ute. Men han kisen bak bandet har spilt i en del annet fett, da, det skal han ha. Sjekka ut litt her og der, men dette var ikke helt det store nei. Where eternity awaits låta på splitten med Behexen var grei da. Endret 22. september 2012 av Mala Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Fett med Katharsis kassetter Vowels! Målet er å skaffe alt Katharsis til slutt, men kan ta sin tid. Anbefaler også Vampire tapen, tror den skal bli represset snart. Hvordan låter Masters Hammer syvern? Så mye bra, gi meg den Mare demoen Er Rahu bra SirUstinov? Veldig bra, en av årets beste bm skiver. Kjøp før det er for sent! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Rahu plata er ihvertfall i bestilling her, gleder meg Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 CHANTS OF EVIL BOOK 40 Eur/300 NOK MUTIILATION - Inverted Crosses - Patch ARCKANUM - Antikosmos 18 EUR/150 NOK ARCKANUM - ÞÞÞÞÞÞÞÞÞÞÞ 18 EUR/150 NOK MORTUARY DRAPE - Secret Sudaria 2xLP 18 EUR/150 NOK PSEUDOGOD/MORBOSIDAD - Split LP 18 EUR/150 NOK THE DEVIL'S BLOOD - Come, Reap MLP 15 EUR/120 NOK THE DEVIL'S BLOOD - I'll Be Your Ghost MLP 15 EUR/120 NOK THE DEVIL'S BLOOD - The Thousandfold Epicentre 2xLP 18 EUR/150 NOK URFAUST - IX: Einsiedler BLUE MLP 18 EUR/150 NOK BATHORY - Blood Fire Death 15 EUR/120 NOK CD MÜTIILATION - Black Millenium (Grimly Reborn) 12 EUR/100 NOK CD MÜTIILATION - Sorrow Galaxies 15 EUR/120 NOK CD RAHU - Rahu 12 EUR/100 NOK - CD SACRIFICIA MORTUORUM - Railler L'Hymen Des Siecles DigiCD 12 EUR/100 NOK Lite fet bestilling om jeg må si det selv. Æ glær mæ! Det frydes i den stille stue! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Vowels: Skal sjekek ut Vampire! Har snurret Master's Hammer epen mye nå, og jeg må si jeg elsker den! To veldig solide sanger i mine ører. Må se og få handlet mer av dette bandet, har hatt det i bakhode leeeenge nok nå... Akutt Urban Twang: Mye bra i listen der ja Er veldig begeistret for den Mortuary Drape lpn selv, fått mange runder. Endret 23. september 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 What, har du ikke Ritual og Jilemnický? Det må fikses sporenstreks Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Noen av låtene på Secret Sudaria er litt for lite levedyktige på sikt, men ja, jeg har CD`n fra før og den har snurret en del. En del av Secret Sudaria-låtene minner litt om levedyktigheten til en låt som dette: http://www.youtube.com/watch?v=hDDyGDYO_d4 Vowels: Skal sjekek ut Vampire! Har snurret Master's Hammer epen mye nå, og jeg må si jeg elsker den! To veldig solide sanger i mine ører. Må se og få handlet mer av dette bandet, har hatt det i bakhode leeeenge nok nå... Akutt Urban Twang: Mye bra i listen der ja Er veldig begeistret for den Mortuary Drape lpn selv, fått mange runder. Masters Hammer sine to første vinyler finnes i Die-Hard boks, med fane (flagg) og gode greier. Gode greier de to albumene. Så veldig verdt kapital. Endret 23. september 2012 av Akutt Urban Twang Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Trenger kun de to første Master's Hammer-platene, men de er til gjengjeld latterlig bra. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 http://duplicate-records.com/VINYLSALE.htm Tipser bare om noen vinyler på salg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Pre-ordret akkurat Da Tweekaz - Time 2 Shine Motatt paypal kvittering på betaling, men ingen ordrebekreftelse, mhm rart http://www.toffmusic.com/music/18821/da_tweekaz-time_2_shine.html Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 La just inn preorder på http://www.indiemerch.com/thesword/item/16168 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Jeg kjøpte diskografien til Sigur Rós på en liten platebutikk i Reykjavik når jeg var på Island i juli. Husker ikke stykkprisen, men de endte opp på en rundt 80-120 kroner stykket. Det var faktisk sist jeg kjøpte plate, men det var absolutt en godfølelse å kjøpe musikken i deres hjemland! Endret 25. september 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Jeg kjøpte diskografien til Sigur Rós på en liten platebutikk i Reykjavik når jeg var på Island i juli. Sigur Rós er fantastisk! Har du sjekket ut vokalisten sin solo debut ? Endret 25. september 2012 av Mala Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Ja, har hørt litt på det, og Tornado og Grow Till Tall er gode sanger! Men jeg liker mer "råskapen" til moderbandet. Det er kult at han også laget musikken til We Bought A Zoo. Kjente han igjen ganske fort når jeg så filmen! EDIT: Hva synes du om det nye albumet? Endret 25. september 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå