Tomeito Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Tiger har salg på cd'er om dagen, både i sjappa og på nett. Fikk med meg en rekke fine ting (forskjellig og merkelig rabatt pr cd): Aristillus - Devoured trees and crystal skies. 47,53,- (Hvorfor i all verden har jeg ikke sjekka ut disse før? Midt i blinken for meg jo) Cap'n Jazz - Analphabetapolothology. 81,13,- (Aaaah, nice) Dag Nasty - Wig Out at Denko's. 57,13,- (Dischord ftw) Drive Like Jesu - Drive Like Jesu. 71,53,- (klassiker) Red Dons - Fake meets failure. 57,13,- (impuls, men artig nok) Siste Dagers Helvete - Hele Helvete ('83-'09). 37,93,- (norsk hardcore er ikke så gæli) This Will Destroy You - Tunnel Blanket. 80,46,- (tidvis vakkert, noe hardere enn annen post-rock jeg hører på) Wolves Like Us - Late Love. 80,46,- (ganske ålreit, og ganske midt i blinken). Albumcovre: Lenke til kommentar
voident Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Voor - Evil Metal (12") Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Vært jævlig med jobbing og styr den siste mnd. så her er en liten oppdatering; Drudkh : Forgotten Legends Handful of Stars The Swan Road Songs of Grief and Solitude Estrangement Microcosmos Blood in our wells Hate forest: The Gates The Curse The Temple Kent - Jag är inte rädd för mörkret Jakobinarina - The First Crusade Franz Ferdinand - You could have it so much better Sigur Rós - Inne 3x180g LP + LIVE ALBUM bonus 2xCD DVD concert film Sigur Rós : ( ) 2x180g LP Von 2x DMM 200g LP Með Suð Í Eyrum Við Spilum Endalaust 2xLP Så en liten perle her: Never Mind The Bollocks Here's The Sex Pistols, en av de 1000 første pressings UK versjon. Utrolig god stand! Tiebreaker EP (lokale gutter fra Odda) Knut Avenstroup Haugen - Age of Conan Hyborian Adventures OST Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Heisann, mange godbiter der ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Definitivt, irriterte meg bare litt at jeg enda ikke har fått Autumn Aurora i posten, da hadde de vert fullt hus EDIT: Sånn litt på kanten, så fikk jeg endelig Grado SR325is hodesettet i dag, nå kan jeg også nyte vinylen med god samvitighet,også på nattestid Endret 11. september 2012 av Mala Lenke til kommentar
Disippelen Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Johnny Cash - Personal File Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 eBay: Falconer - The Scepter of Deception, £7.99 Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Fikk Motorpsycho - The Death Defying Unicorn (LP) av min bror på mandag 1 Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Bestilte meg Alien Ant Farm - truANT og Freedom Call - Live Invasion i går. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Mala: Er bare og danse og klappe for Drudkh og Hate Forest fangsten din, gull! Kommer selv med ukas fangst i morgen! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Hehe, ja tok like så godt å bestillte hele jævla Hate Forest album diskografien når jeg var i gang Ramler vel innom dørene her de neste ukene Endret 13. september 2012 av Mala Lenke til kommentar
master air Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Mala, hvor og for hvor mye kjøpte du Von og ( )? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Skaffet de via discogs.com ( ) betalte jeg rundt 180 inkl. frakt, Von ca 230,- inkl frakt ! Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Imperiet - Synd 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Karen bak disken på postkontoret påpekte en merkbar økt trend på pizzaeske formede pakker den siste tiden, og spurte meg om det var enda mere vinyl jeg skulle hente som vanlig Var visst så mange som hadde startet med vinyl i det siste mente han. Jeg responderte med at det var en alle tiders trend i så tilfelle Hate Forest: Scythia The Most Ancient Ones Battlefields Sorrow To Twilight Thickets Skagos - Ást 2xLP 200g black, limitert til 250. Endret 14. september 2012 av Mala Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Applaus igjen fra meg! Haha, folkene på postkontoret bare smiler når jeg stiller meg i kø, dem har nok en liten anelse om hva jeg skal. Vell, denne ukas fangst: De fire Mütiilation utgivelsene til ''Dark Adversary'' Endelig! - Vampires of Black Imperial Blood - Remains of a Ruined, Dead, Cursed Soul - Black Millenium (Grimly Reborn) - Black as Lead & Death Ødelegger - The Titan's Tomb Gontyna Kry - Welowie Antisemitex / Selbstmord - We Bring Desolation ( Red Lp, limited to 140) Ygg - Ygg Eremites / Achale ( Split,Tape) Drowning the Light - Diabolical Winter Spells (Tape) Aryan Art / Cripta Oculta ( Split,Tape) Mortiis - Keiser av en dimension ukjent Mortiis - Ånden som gjorde opprør Faustcoven - Hellfire and Funeral Bells ( ''Die Hard'' edition på farget vinyl + patch og sticker) The Royal Arch Blaspheme - II Sanguis Imperem - In Glory We March Towards Our Doom Deiphago - Filipino Antichrist (Picture disc, + patch limitert til 222) Deiphago - Satan Alpha Omega (Picture disc + patch limitert til 111) Dødsengel - Imperator (Dobbel kassett utgave) Menegroth - Das rote Werk (Gratis) Nokturnal Mortum - Twilightfall (A5 utgaven) Yay! Endret 14. september 2012 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Og en flaske jäger, knall. Vi vet alle hva som skjer da. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Kaosritual - Svøpt Morgenrød LP Kaosritual - Svøpt Morgenrød Tape Box Wulkanaz/Likfard - Split Floppy disc Wrathprayer - The Annunciation Promo MMX A.S. CD-R Wrathprayer - In Utter Darkness Tape Black Magic - Raise The Dead Tape Dead Can Dance - Anastasis LP Negative Plane - Et in Saecula Saeculorum LP Anarki & Kaos 2 CD Lenke til kommentar
voident Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Black Magic - Raise The Dead Tape Han fyren hadde flere kopier? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Teitanblood / Necros Christos - Split 7'' Cremation Lily - Age of Consent 2xTape (16 kopier) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå