Perfidus Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Noen her som vet om noen norsk distro som har Setherial - Hell Eternal på lp? Endret 10. august 2012 av Perfidus Lenke til kommentar
voident Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Ingen norske, men mange som selger til grei pris: http://www.discogs.com/sell/list?master_id=57411&ev=mb Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Drudkh - Autumn Aurora ( First press, forseglet) Drudkh - Пісні Скорботи і Самітності (Songs of Grief and Solitude) ( First press) Hate Forest - The Most Ancient Ones ( First press) Hate Forest - Darkness ( 7'' Ep, 179/300) Kan sove godt i natt Deicide - Once Upon the Cross ( Lp, repress) Og Resident Evil: Code Veronica X Endret 11. august 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Cover arten på Drudkh platene er så latterlig flotte! CVX ja...faen det har eg enda ikke fullført, verken på GC eller 360 Lenke til kommentar
Frackenpohl Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Tittel: Boris Godunov Komponist: Modest Mussorgsky Arrangør: Nikolai Andreyevich Rimsky Korsakov Kjøpt på: Suvenirbutikken på Operaen Har begynt å samle meg opp en liten cd samling, etter at jeg fikk meg et passe brukbart anlegg. Har foreløpig manglet klassisk, men slo til når jeg var på operaen. Var mange bra plater der, men jeg hadde lyst på Mussorgsky Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Thule - Natt Slint - Spiderland Death Grips - The Money Store Lenke til kommentar
voident Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) woho! Black Magic - Raise The Dead (Tape) Endret 22. august 2012 av drgz Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ey, den har jeg vært på utkikk etter. Trade eller distro? Lenke til kommentar
voident Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Fant en distro som skulle ha €3 for kopien Endret 15. august 2012 av drgz Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Litt mer godsaker de siste dagene: Satan's Satyrs - Wild Beyond Belief (Europa versjonen, limitert til 250. Poster+patch) Uzala - Uzala (Lp) Drudkh - Estrangement (Repress Lp) Nokturnal Mortum - The Taste of Victory (A5 versjonen) Deep Purple - In Rock Nazareth - Hair of the Dog Fikk disse gratis av naboen siden jeg hjelpte dem med noe pc greier Peordh - Glaring From Spacious Woods and Mountains of Eternal Frost Durazis - Into Negative Existence Durazis - Prayer Rehearsal Ossea Cyphus - Ceremonial Awakening (21/33) Ossea Cyphus - Ad Interfician Carnis et Sanguinis (21/99) Caverns - Centuries in Seclusion (69/88) Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Kaosritual - Svøpt Morgenrød, One Tail, One Head - s/t, Omega Centauri - Universi Infinitum, Dødsengel - Imperator Katharsis - 666, Katharsis - Kruzifixxion, Katharsis - VVorldVVithoutEnd, Katharsis - Fourt Reich Deathspell Omega Vinyl Box (Si Monumentum Requires, Circumspice, Kénôse, Diabolus Absconditus, Mass Grave Aesthetics, Fas - Ite, Maledicti, In Ignem Aeternum, Paracletus, Chaining The Katechon, Drought) Mgła - With Hearts Towards None, Pseudogod - Deathwomb Catechesis Urfaust - Der Freiwillige Bettler, Dark Sonority - Kaosrekviem, Dødsengel - Alongside Choronzon Arcturus - Constellation, Arcturus - Aspera Hiems Symfonia 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Det rykket i kompasset for å si det sånn! 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Anulaibar: Meget! Fikk noe snadder selv i går: Drudkh - Microcosmos (Box set) Hate Forest - The Curse (Lp) Angelo Badalamenti - Music From Twin Peaks OST 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Å hallo! Twin Peaks faktisk Den boxen var fet, måtte vel ut med litt for den regner jeg med ? Endret 18. august 2012 av Mala Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Twin Peaks ja! Endelig har jeg vinylen av den beste film/tv serie soundtracken som finnes. Knall boks ja, betalte $60, Brukbart det. Tror det faktisk er litt mindre en hva den kostet når den ble gitt ut i 2009. Listen over Drudkh saker jeg må handle for og ha alle utgaver av alle utgivelser blir mindre og mindre! Fikk faktisk noe nytt i dag og, mer Ukrainsk: Drudkh - Blood in Our Wells ( Repress Lp) Hate Forest - Blood & Fire ( 7'' Ep) Hate Forest - Resistance (7'' Ep) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Ikke verst pris det nei! Har kun ett par Drudkh utgivelser, så jeg har derimot en del å ta igjen fra den kanten Lenke til kommentar
voident Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Sabbat - Sabbatical Demon (12", 100 ex) Witchgrave - The Delvis Night (12", 500 ex) Bitches Sin - The First Temptation (12", 500 ex) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Gojira - Lenfant Sauvage - 10,99 £ Var nok litt skuffet av mangelen på metal... Litt for progressivt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Ahab - The Giant. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Dette ggir vel ca null kred her inne, men vinyl er kos. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå