Vowels Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Deathspell Omega - Drought Deathspell Omega - Vinyl Box Tim Hecker - Dropped Pianos Discharge - Hear Nothing See Nothing Say Nothing Wrathprayer - The Sun of Moloch Urfaust - Ritual Music For The True Clochard (Roadburn utgaven) Repugnant - Premature Burial 7" Necros Christos - Black Mass Desecration MC Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Sorgenfrie Øyeblikk vol. 01 for 100,- av en selger av Sorgenfri på gata i Trondhjem. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Mye fett Vowels! Må se og skaffe den DsO boksen selv. Nytt her denne uken: Worship - Last Vinyl Before Doomsday ( Lp, repress) Worship - Dooom ( Dobbel Lp) Satan's Satyrs - Wild Beyond Belief! ( Farget Lp + poster, limitert til 200) Satan's Satyrs - Wild Beyond Belief! ( Svart Lp + poster, limitert til 300) Dub Buk - Иду на вы! ( Double Lp, limitert til 500) Dub Buk - Русь понад усе! ( Lp, limitert til 500) Cripta Oculta - Rios Que Correram... Rios Que Secaram ( Lp, limitert til 250) Zombie 2 OST ( Lp) The Beyond OST ( Lp) Bestia Arcana - To Anabainon Ek Tes Abyssu ( Tape) Necros Christos - Black Mass Desecration ( Tape) Sorcier des Glaces - Monuments Anciens ( Tape) Woods of Desolation - Toward the Depths ( Tape) Raven Dark - Гневом раскрытия вечного (By the Anger of Eternal Opening) ( Digipack Cd) Dark Fury / Pagan Hellfire / Evil - We Know How to Hate ( Split Cd) Lykantrop - Violent Behavior ( Cd, fulgte med gratis) 88 - Ultimate Aryan Warfront ( Cd, fulgte med gratis) Fanisk - Die and Become ( Cd) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Hvor fikk du tak i zombi OST? Sykt fett Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Hvor fikk du tak i zombi OST? Sykt fett Vil videre anbefale OST`en til Suspiria, Goblin heter de som har den. Endret 3. august 2012 av Delti Force 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Skal sjekke det ut. Har disse nylig blitt gitt ut? Har lenge hatt lyst på zombi 2 soundtracket på vinyl uten å finne det. Endret 3. august 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Skal sjekke det ut. Har disse nylig blitt gitt ut? Har lenge hatt lyst på zombi 2 soundtracket på vinyl uten å finne det. Goblin har laget musikken til Profondo Rosso, Suspiria, Jennifer, Zombi.. Osv. http://open.spotify....UcdqGNyIlLY812D http://www.youtube.com/watch?v=RBhF__cBH8E Endret 3. august 2012 av Delti Force 2 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Mente * har de nylig blitt gitt ut på vinyl? Suspiria sangen var ganske fet den og! Endret 3. august 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Deathspell Omega - Vinyl Box Hvordan låter disse platene? Hadde tenkt å kjøpe meg opp på dette bandet, og denne her var jo midt i blinken sånn sett. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Suspiria sangen var ganske fet den og! Du må se filmen også! Suspiria fra 1977. Mesterlig horror. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Mye fett Vowels! Må se og skaffe den DsO boksen selv. Den er ordentlig lekker, samme greia som den forrige boksen. Satan's Satyrs må jeg få kjøpt, den er vel utsolgt allerede? Leste noe greier om at det kommer en utgivelse med 7" også. Tror jeg venter på den edit: Nvm, kjøpte plata nå :--D Deathspell Omega - Vinyl Box Hvordan låter disse platene? Hadde tenkt å kjøpe meg opp på dette bandet, og denne her var jo midt i blinken sånn sett. Har ikke hørt på den enda, men regner med det er samme lydkvalitet som den andre. Ikke noe galt, absolutt verdt å kjøpe. Jeg har platene fra før av så boksen er egentlig bare som samledings. Endret 4. august 2012 av Vowels Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Ja det var litt for mye fethet der, så må nok skaffe denne ja Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Gojira - L'Enfant Sauvage (Platekompaniet) Djevel - Dødssanger Immortal - Battles In The North Gorgoroth - Bergen 1996 Burzum - Hvis Lyset Tar Oss Ved Buens Ende - Those Who Caress The Pale Ulver - Vargnatt (Aftermath music) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Platekompaniet: ZZ Top - Texicali (EP) - 19 kr If - If 2 (Remastered) - 79 kr Junipher Greene - Friendship - 69 kr Har de to sistnevnte på vinyl, men de er i Stavanger, og følte for å ha de på et enklere medium. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Mye fett Vowels! Må se og skaffe den DsO boksen selv. Den er ordentlig lekker, samme greia som den forrige boksen. Satan's Satyrs må jeg få kjøpt, den er vel utsolgt allerede? Leste noe greier om at det kommer en utgivelse med 7" også. Tror jeg venter på den edit: Nvm, kjøpte plata nå :--D Alright! Har jo alle albumene på vanlig vinyl, men fett og ha. Hvor kjøpte du den? Satan's Satyrs albumet har fått noe så jævlig med skryt rundt omkring, gleder meg till og snurre den. Venter og på Euro versjonen + tape Kommer en samle sak med Epen og demoen! Blir fett. Tsjuden: kjøpte den her: http://www.deathwalt...rs-black-vinyl/ Utsolgt nå, men mulig den kommer tilbake på lager. FIkk to vinyler til i dag: Burzum - Umskiptar ( Grå farget dobbel vinyl) Goatmoon - Varjot ( Farget vinyl + poster) Endret 4. august 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Platekompaniet: Rage against the machine - Rage against the machine (CD) Jokke med Tourettes - Trygge Oslo (CD) Jokke med Tourettes - Billig Lykke (CD) Tiger: Slegest - Slegest (7") soloprosjektet til Ese som var med i Vreid! Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Haha! Ler meg ihjel av Goatmoon! Hysterisk band. Et av veldig få black metal-parodier som faktisk er morsome. Uansett, hørt på Satan's Satyrs, SKogslik? Holder noen av de andre låtene samme nivå som Sadist 69? Endret 4. august 2012 av Sex Raptor Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Fra den lokale bruktbutikken: Faithless – Insomnia http://www.discogs.com/Faithless-Insomnia/release/57341 Lenke til kommentar
voident Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Noen som har tips til gode plastcover for 12" og 7" fra sjapper ute i Europa? Uaktuelt å betale 500-600 kr for 100 stk på Big Dipper og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå