Mala Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Herlig! Den er på vei, regner med den har kommet til slutten av uka Lenke til kommentar
voident Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Prøv å finn de to splittene med Gorgon og. Magnesium-låtene holder sånn ca. like høy kvalitet som begge låtene på singlen, og Gorgon-låtene er jævlig fete. Vokal som får Quorthon til å virke som en meget habil vokalist har de au, men det liker jeg godt. Ser ut som at man skal lete en stund for å finne en god deal på disse. Fra popsike har i alle fall en av de gått for €123, litt drøyt for en singel hehe. Men låtene er i alle fall jævlig kule; så disse settes opp på listen over ting jeg må se etter når jeg er ute og jakter. Edit: Helvete, disse må jeg bare finne. Usaklig fett dette her. Ble inspirert til å teste ut noe annet fra Gorgon, så da kjøpte jeg Gorgon - Savage The Fox (7", 300ex) Gorgon - The Soundhouse Tapes Part 3 (7", 500ex) Gorgon - Cold Hearted Woman (7", 300ex?) http://www.youtube.com/watch?v=NVHJe3i-ZII&feature=relmfu Endret 26. juli 2012 av drgz Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jævlig gode greier, ja. Fett band. På tide at de mekker no' nytt nå. Det samme gjelder Magnesium. Ugh! Lenke til kommentar
voident Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Forresten, snakker vi sumostig her? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Fikk to cder i går: Bal-Sagoth - Starfire Burning Upon the Ice-Veiled Throne of Ultima Thule Bal-Sagoth - Battle Magic Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Ny fredags fangst i dag: Cruel Force - The Rise of Satanic Might ( 2012 repress, hvit vinyl) In Solitude - In Solitude ( Clear vinyl) Revenge - Scum.Collapse.Eradication ( Lp) Borrowed Time - Fog in the Valley ( 7'' Ep) Attic / Walpurgis Night ( 7'' Ep Split) Owl's Blood - Eerie Watercolors ( 7'' Ep, limited to 147) Ostots / Achale ( 7'' Ep, 117/?) Irae - Victims of My Insanity (Tape) Irae / Acceptus Noctifer ( Split Tape) Irae - Seven Hatred Manifestos ( Tape, 18/100) Dolentia - A Idade da Morte, Liturgia do Sangue e da Agonia ( Tape, 99/300) Achale - The Guardian Spirit ( Tape) Woods of Infinity - Hejdå ( 12'' Lp + 7'' Ep) Forest - Forest ( Dobbel Lp) Mgła kassetter: Mgła - Presence Mgła - Mdłości + Further Down the Nest Mgła - Groza Mgła - With Hearts Toward None Og endelig, etter årevis med venting: Elysian Blaze - Blood Geometry ( Trippel clear Lp) Endret 28. juli 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 En stund siden jeg kjøpte en plate, så fyrte på med 4 plater hos FNAC, i Cannes. Bangarang, Skrillex 7 € Scary Monsters and Nice Sprites 7€ Indestructable, Disturbed 11 € , Disturbed 21€ så totalt 46 euro, ganske fornøyd selv Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Kjøpt i en bitteliten vinylsjappe i Amsterdam for småpene 10 Euro. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Basement Jaxx – Zephyr http://www.discogs.com/Basement-Jaxx-Zephyr/release/2379839 Fikk denne for et par dager siden Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Ulver - Nattens Madrigal The Casualties - Stay Out of Order, Gul The Casualties - On The Front Line The Clash - London Calling, 2xLP First Pressing Misfits - Evilive Misfits - Earth A.D. / Wolfs Blood Misfits - Legacy of Brutality Så en del uoffisielle saker, har ikke hørt på noe av det enda så kan ikke si noe om kvaliteten her Dead Kennedys - Denver Warfare Dead Kennedys - In God We Trust, Inc 12" EP Dead Kennedys - A Skateboard Party The Misfits - Bullet The Cure - DEMOS - 1977-1978 Metallica - The Legendary Garage Tapes Opeth - Morningrise 2xLP Opeth - Orchid 2xLP Venom - Welcome to Hell 2xLP,Clear Venom - Hammerhead 10" EP Venom - Fallen Angels 2xLP Venom - At War With Satan Paradise Lost - Tragic Idol Les Discrets - Septembre Et Ses Dernières Pensées Borknagar - Quintessence Borknagar - The Archaic Course PiL - This is Pil Prodigy - The Fat Of The Land 2xLP Franz Ferdinand* Franz Ferdinand - Tonight: Franz Ferdinand Elvis Gold - The Original Hits 2xLP Beatles - 1 Beatles - Abbey Road A-ha - Stay on These Roads, UK First Press Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hehe, nytt lass ja! Endel fett der ja, absolutt! Fikk en liten pakke selv i dag: Darkness Enshrouded the Mist - Under the Grey Nightsky ( 7'' Ep, limitert til 150) Vordr - Vordr ( 7'' Ep) Maléfices - Povr le Sangs ( Tape, limitert til 150) Ghosts Of Oceania - Demo I ( Tape, limitert til 50) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Ja ble en tur innom VHM og en koselig musikk sjappe,Sister Ray i London :-) Har ikke fått sjekket opp alt av hvilke utgaver som er hva etc. Var litt mere bekymret om jeg fikk igjennom alt på flyplassen, såg litt styggt ut en stund lol. Lenke til kommentar
Rocker5 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Kjøpte ett par plater de siste ukene: The Smashing Pumpkins - Oceania Soundgarden - Badmotorfinger Black Label Society - Order of the Black Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Ulver - Nattens Madrigal Er det denne http://www.discogs.com/Ulver-Nattens-Madrigal-Aatte-Hymne-Til-Ulven-I-Manden/release/3701490 ? hvor fikk du tak i den? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Det er den ja, kjøpte den over discogs fra en bruker ved navn : the_sound_of_metal Lenke til kommentar
voident Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Jøss, nytt design på discogs. I like. Også bare noen dager før det er 10 år siden jeg registrerte meg der da gitt! Det måtte visst feires med å prøve ut to live-album med Sabbat og Gorgon som begge kostet gi-bort-til-tigger-summer og har fått grei review på metal-archives. Sabbat / Gorgon - Sabbatical Gorgonslaught (CD) Sabbat - Live In San Francisconslaught (CD) Gorgon - Shadow Of The Night (7", 300ex) Endret 31. juli 2012 av drgz Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Ørkenkjøtt - Ønskediktet Arjen Anthony Lucassen - Lost In The New Real Sigur Rós - Valtari Kent - Hagnesta Hill Pj Harvey - Let England Shake Susanne Sundfør - The Silicone Veil Nine Inch Nails - With Teeth Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath Judas Priest - Paikiller Slayer - Reign In Blood Evoken - Anithesis Of Light Swallow The Sun - Emerald Forest And The Blackbird Every Time I Die - Gutter Phenomenon Koldbrann - Moribound Tsjuder - Desert Northern Hell Fester - Winter Of Sin Emperor - In The Nightside Eclipse Les Discrets - Ariettes Oubliees +++++ Husker ikke alt som er kjøpt siden sist. Endret 31. juli 2012 av kjtiil Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Smashing Pumpkins - Pisces Iscariot - Deluxe Edition - 269,- på Platekompaniet The Gaslight Anthem - Handwritten - Deluxe Mintpack Edition - 149,- på Platekompaniet Endret 31. juli 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 okei, takk. Hadde gått for en annen pressing om jeg var deg, denne nye er bare jødete. Overpriset, har ikke artwork på utsiden (de har ikke klart å fikse riktig artwork på innsiden heller), stygge farger og den er dobbel vinyl når albumet får plass på en lp. Om du leter litt finner du enkelt en av de andre pressingene, originalen er heller ikke spesielt vanskelig å få tak på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå