halvardm Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Endelig: BIGBANG - Poetic Terrorism Lenke til kommentar
FM Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Endelig: BIGBANG - Poetic Terrorism Så enig, så enig! Ruller rundt i cd-spilleren nå. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Endelig: BIGBANG - Poetic Terrorism Så enig, så enig! Ruller rundt i cd-spilleren nå. Samme her Jeg liker det jeg hører. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Nightwish - Wishmaster 1 Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 grimfist- ghouls of grandeur nile- black seeds of vengeance decapitated- nihility six feet under- bringer of blood motorhead- live at brixton Lenke til kommentar
paroa Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 altså, alt jeg har kjøpt er 12"... Hyggelig at noen holder seg til vinyl Bare nevnte det siden de fleste som er født noe særlig senere enn 1980 neppe har kjøpt annet enn CD'er og dermed kanskje ikke er kjent med uttrykket '12-tommer' som brukes om vinylremixer som kjøres på 45rpm. Og det var mye av poenget med samlingen; mange av remixene er aldri sluppet på CD siden de ble gitt ut rett før CD-formatet tok av De fleste djene spiller med plater, men noen bruker cd også. De blir sett ned på litt. Har nå fått tak i Limitid Promo Verzus som inneholder A: Renewd Energy (sunshine RMX) B: Sunburned RMX Med autografer fra hele gjengen også en 12" Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Älgarnas Trädgård "Fremtiden är ett svävande skepp, förankrat i forntiden". Sang fra skiva (antageligvis totalt bortkasta å trykke på linken). Lenke til kommentar
arianar Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Endelig: BIGBANG - Poetic Terrorism Noen som vet om denne kommer på 12"? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Morrissey - You Are The Quarry og David Bowie - Changesbowie. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Yakamoto Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Nå har jeg endelig klart å skaffe meg The Mormones - Dra Til Hælvette Last Train - No Music Requests (samleplate i anledning last train sitt 20 års jubileum) Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Älgarnas Trädgård "Fremtiden är ett svävande skepp, förankrat i forntiden". Sang fra skiva (antageligvis totalt bortkasta å trykke på linken). Hmm ... jeg hørte nettopp om samme plate i et ganske annet fora, har den vært nyutgitt eller noe? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Nei, Silence Records 1995. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Noe av en tilfeldighet med andre ord. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Eminem - Marshall mathers lp(?), da var jeg ung og dum. Så du har aldri kjøpt en Slipknot plate? litt av en fan.... Selv har eg anskaffa meg STONEGARD - Arrows Anbefales til alle som liker thrash metal eller generelt fete og fengende gitarriff. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland Led Zeppelin - IV Bjørk - Homogenic Anberfaler egentlig alle som eg har kjøpt her... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 BIGBANG/bigbang/BigBang/Big Bang/big bang - Clouds Rolling By Lenke til kommentar
Silverpipe Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Interpol-Antics En av de beste jeg har... Lenke til kommentar
arianar Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Interpol-Antics En av de beste jeg har... Den er utrolig bra! Kings of Convenience - Riot on an Empty Street 12" Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Diana Krall - When I Look In Your Eyes, Girl In The Other Room og Look Of Love alle tre SACD Diana Krall - Live In Paris. Blir ikke veldig mye headbanging her i helgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå