Tomeito Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Off! - Off! 119,- Platekompaniet Kommentar: Hohoho, dette gikk unna, ja. Akkurat slik hardcore-punk skal. 16 låter på et kvarter. Men allikevel stor gjenspillingsverdi. Gamle karer viser ungdommen hvordan det skal gjøres. Fucked Up - David Comes To Life 119,- Platekompaniet Kommentar: En over timeslang konseptplate fra et moderne hardcore-ish band er ikke daglig kost. Men jaggu har ikke Fucked Up gitt oss det. Og det er faktisk ikke værst. Aldri vært storfan av bandet, men tidvis fungerer dette. Men den blir noe lang. Descendents - Milo Goes To College 169,- Platekompaniet Kommentar: Klassiker som hører hjemme i enhver punksamling. Førstealbumet til bandet som var med på å utvikle "pop-punk". Melodisk og poppete med masse hardcore intensitet, og flere harcorelåter. Meget imponerende Death Cab for Cutie - Codes and Keys 169,- Platekompaniet Kommentar: DCfC har lenge vært et favorittband her i gården og var lenge det rolige og mest indie-e i min platesamling. Transatlanticism er fortsatt noe av det vakreste og råeste jeg har hørt. Men interessen har på en måte dalt. Narrow Stairs ble kjøpt så fort som mulig, men det har tatt nesten ett år før jeg kjøpte Codes and Keys. DCfC er fortsatt mye av seg selv, men tekstene er mer optimistiske. Det passer på en måte ikke helt inn i DCfCs univers. Heldigvis for oss, selv om det er slemt, har Ben Gibbard og Zoey Deschanel gått fra hverandre igjen. Dermed kan vi igjen kanskje få overdrevne lengselslåter. Albumet er noe skuffende Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Odium - The sad realm of the stars (fant denne brukt på vinyl til 80 kroner. Ser den går mint for opptil 200 dollar på eBay) Marduk - Vinyl - Serpent Sermon Arckanum - Vinyl - Helvetesmyrkir Turboneger - Vinyl - Sexual Harassment Ruins of Beverast - Vinyl - Foulest semen of a sheltered elite (hadde denne på CD fra før) Devils Blood - CD - Come Reap Endret 25. juni 2012 av Abnorm Trasshet Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) En designperle, som mobilkameraet mitt på ingen måte klarer å gjengi, kom i posten i dag. Árstidir Lifsins "Vápna Lækjar Eldr". Dobbel LP med 44 siders booklet på engelsk og islandsk. Coveret er i jukselær med logo og navn på sangene inngravert. Kjøpt fra van-recods.de for 25 euro + frakt. Endret 25. juni 2012 av Unhealer Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Siste jeg kjøpte var Anathema - Weather Systems Motorpsycho - The Death Defying Unicorn Sigur Rós - Valtari Björk - Later With Jools Holland Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Debutplaten Bleach i vinyl - Nirvana. Kjøpt på Platekompaniet i Bergen for 169,-. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Fra en trade: Forest Grave - The Light Through the Trees (Part II) (34/50) Forest Grave - The Light Through the Trees (Part III) (34/50) Forest Grave - Sorrow (24/50) Forest Grave - Silence (The Equilibrium) (24/50) Fra discogs ( Igjen) Dolentia / Cripta Oculta ( 7'' Ep Split, 114/150) Black Howling - The Reclaiming of Our Ancient Glory ( Tape, 86/?) Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Gadd for en gangs skyld å ta bilde av de nye skivene: Tim Hecker - Harmony In Ultraviolet 2xLP Tim Hecker - Ravedeath, 1972 2xLP Tim Hecker - An Imaginary Country 2xLP Fennesz - Endless Summer 2xLP Fennesz - Black Sea LP Morbid Saint - Spectrum of Death LP Manes - Under Ein Blodraud Maane LP Ved Buens Ende - Written in Waters 2xLP Dark Sonority - Kaosrekviem Lenke til kommentar
SWQ Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Må vel være The Eminem Show da det kom ut i 2002. Lenke til kommentar
voident Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Morbid Saint - Spectrum of Death LP :thumbup: Lenke til kommentar
voident Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Bestilt disse fra High-Roller websjappa: Aura Noir - Out to die (12", bronze/orange splatter, HRR) Nekromantheon - Rise, Vulcan Spectre (12", red/black bend, HRR) Deathhammer - Onward to the pits (12", red/orange splatter) Endret 28. juni 2012 av drgz Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Gameness / Amenra / Gantz / Vuur - Split CD Cream Abdul Babar / Kylesa - Split CD 180,- NOK fra musicfearsatan.com Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Noe nytt denen uken: Medieval Steel - The Anthology of Steel ( Lp, 405/500) King Diamond - Give Me Your Soul... Please (Lp, First press) Manilla Road - Open the Gates ( Lp, Gatefold + poster) Manilla Road - Crystal Logic ( Farget vinyl, gatefold + poster) Sabbat - Karmagmassacre ( Lp, 341/666) Lenke til kommentar
voident Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Noe nytt denen uken: Sabbat - Karmagmassacre ( Lp, 341/666) Fikk min i posten i går selv, storfornøyd! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Etter en ukes opphold på Hove, låg det litt vinylsnop i kassa til meg: Dropkick Murphys - The Warriors Code Dropkick Murphys/ The Business Split - Mob Mentality Dropkick Murphys - Going Out In Style 2xLP Green + CD Jonas Alaska LP + CD Turboneger - Apocalypse Dudes Panopticon - Kentucky 2xLP Green Endret 30. juni 2012 av Mala Lenke til kommentar
voident Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Tre sjutommere: Obliteration - Total Fucking Obliteration (7", 500ex) Renneræv - Renneræv (7", 498ex) Infernö - Thrash Metal Dogs Of Hell (7", 500ex) Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Pink Floyd - The wall LP. Kjøpt på Media Markt i sweeden, for 220 svenske kroner Endret 6. juli 2012 av XAndy Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Panopticon - Kentucky 2xLP Green Det er noen som får den ja... venter og venter jeg Ser rålekker ut, og regner med at albumet låter helt enormt og! Endret 30. juni 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Snurret igjennome første skiva i dag, og det er øresex! Enormt! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Håper så jævlig jeg får den grønne. Sto på Pagan Flames at den grønne ble solgt ut 11 juni. Samme dag som jeg bestilte min. Kan ha hatt uflaks og Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Håper så jævlig jeg får den grønne. Sto på Pagan Flames at den grønne ble solgt ut 11 juni. Samme dag som jeg bestilte min. Kan ha hatt uflaks og Det skal stå i ordrebekreftelsen, eller en mail du fikk etterpå. Stod i min at jeg fikk grønn, men kunne gi beskjed om jeg vill endre til svart. Men grønn passer veldig til album konseptet og coveret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå