Mr.sandwich Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Born of osiris - the discovery Fantastisk album. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Laura Marling - I Speak Because I Can CD Bat for Lashes - Two Suns CD Massive Attack - Collected CD €16.97 fra play.com Endret 3. mai 2012 av Ally1987 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Atavist & Nadja - II: Points at Infinity CD 52,- NOK fra ebay.com Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Litt snacks i kassa siste uka, kommer med bilder i morra tenker eg Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Woods Of Ypres - Woods 4: The Green Album Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jesus, jeg klarte ikke å holde fingrene unna.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Mere vinyl kos de siste ukene: Pink Floyd - The Dark Side Of The Moon The Trashmen - Surfin' Bird Sarath - Siste indre Dimmu Borgir - For All Tid Resten også Dimmu Borgir, kanskje ikke så spennende. Endret 4. mai 2012 av Mala Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Dimmu Borgir er ikke akkurat spennende nei. On topic: Skullflower / White Medal - Split 7'' Sump / Sexdrome - Split 7'' Nazi Dust - Wretched Hour 12'' Urfaust - Der freiwillige Bettler Blue vinyl Mare - Spheres Like Death 12" SPAZZ - La Revancha Vinyl Willing Feet - Willing Feet 7'' Dødsengel - Arkaik CS Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Battlefields - Agassiz CD Souvenir's Young America - The Name of the Snake CD $20 fra initrecords.bigcartel.com Forresten, noen som vet hvor jeg kan få bestilt Manes - Solve et Coagula ? Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Skogslik: Tror du må poste samlingen din borte på MA snart, buksevæting nært forestående -.- Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Battlefields - Agassiz CD Souvenir's Young America - The Name of the Snake CD $20 fra initrecords.bigcartel.com Forresten, noen som vet hvor jeg kan få bestilt Manes - Solve et Coagula ? 4 stk til salgs på Discogs nå. Billigste koster 5 euro. Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Alcest - Les Voyages de l'Âme. Nyoppdaget, og må bli årets hittil beste album! Pris 169 kroner på PK... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 En fantastisk plate, utrolig stemningsfyllte låter hele veien igjennom. Oppdaget Alcest takket være det flotte platecoveret Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Fantastisk band. At er gull, og alt burde eies. Krem! 1 Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Helt enig der! Er relativt nytt for meg, så alt er ikke inprentet enda. Men er inne i en periode hvor jeg for det meste kun hører på Alcest. Bør vel gå til innkjøp av resten av materialet! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Fra den lokale bruktbutikken til 2kr: Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Helt enig der! Er relativt nytt for meg, så alt er ikke inprentet enda. Men er inne i en periode hvor jeg for det meste kun hører på Alcest. Bør vel gå til innkjøp av resten av materialet! Førsteskiva er uten tvil den beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå