Skogslik Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Kun dobbel cd nå, og dobbel kassett i løpet av mai. Vinyl kommer nok... Fikk litt småting i dag: Funereal Moon - Luciferian Symphonies of Destruction: 10 Years of Audio Blasphemia (Cd) Mons Veneris - Inferno (Tape, 32/113) Drowning the Light - The Obscure Worship Chronicles (Parts 1-4), Tape limitert til 200. Kommer med en vinyl post i morgen! 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Vinyler som har kommet den siste uken: Cianide - A Descent Into Hell ( Trippel lp, fargede vinyler) Vlad Tepes / Belketre - March to the Black Holocaust ( Bootleg utgivelse) The Wounded Kings - In the Chapel of the Black Hand Ash Borer - Ash Borer ( Rødt cover og farget vinyl, limitert til 100) Christian Mistress - Possession (Farget vinyl) Sonne Adam - The Sun Is Dead (7'' Ep) Nunslaughter - Hells Unholy Fire ( Picture Lp, limitert til 200) Evilfeast - Wintermoon Enchantment ( Dobbel Lp, 30/500) Black Cilice - A Corpse, A Temple Black Cilice / Vetala ( 7'' Split) Black Cilice / Satanize (7'' Split) Endret 28. april 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
RiffiRaffin Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Nunslaughter - Hells Unholy Fire ... er min siste LP Endret 28. april 2012 av RiffiRaffin Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Mye ukjent der for min del Skogslik, noe spesielt du kan anbefale? Ett tilleggspørsmål, picture disc vs vanlig disc, er det en myte at det er dårligere lyd på førstenevnte? Endret 28. april 2012 av Mala Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Cianide, Vlad Tepes / Belketre, Ash Borer og Nunslaughter kan fint sjekkes ut. Dritbra skiver. Evilfeast og Christian Mistress er også kult. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Mye ukjent der for min del Skogslik, noe spesielt du kan anbefale? Ett tilleggspørsmål, picture disc vs vanlig disc, er det en myte at det er dårligere lyd på førstenevnte? Vill si det er en myter nå ja. Var vel slik før, men nå så vil jeg si det er helt fin fin lyd på bilde lper. Den som jeg postet over er det Hellsheadbangers som har gitt ut, og dem vet jeg at er av super kvalitet. Og sjekk ut de som Raptoren nevnte, er nok og ta tak i der! Endret 29. april 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Kjøpte denne på platekompaniet i går: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Rick Stacks "Reconstruction" for 90 spenn fra hjemmesida hans. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Assaulter - Boundless LP Cerekloth - Halo of syringes, Pandemonium Prayers CD Cut troath - Thrash metal crazy night 7" Deathhammer - Forever ripping fast CD Diocletian - War of all against all LP Enthral - Obtenerate, Subterrenean Movement CD Fistula - Goat CD Gravewurm - Black Fire, Funeral Empire, Blood of the pentagram CD Grotesque Hysterectomy - Piercing Through 7" (med spypose?!) Kargvint - Seeleverks fortgang LP Messiah - Hymn to Abramelin LP MGLA - With hearts toward none, Groza CD Necros Christos - Triune impurity rites CD Obliteration - Nekropsalms LP VA - Oslo we rot dobbel 7" Lenke til kommentar
voident Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Condor - Speedwagon EP (Band of the week vinyl series) ~ €13 Morbid Saint - Spectrum of Death (CD) ~ 90 kr Morbid Saint - Destruction System (CD) ~ 90 kr Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Morbid Saint - Spectrum of Death (CD) ~ 90 kr TIDENES thrash metal skive. Lett! Lenke til kommentar
voident Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Ja, var ganske fornøyd med å finne en kopi til under hundrelappen. Skulle gjerne hatt vinyl, men har bare sett den til €260, som er uaktuelt. Edit: googlet litt mer nå, ser ut til at den kanskje kommer ut på nytt i et opplag på 1100 ex, 100 i blank vinyl. Ikke like kult som å ha en av de 300 fra første runde men Endret 30. april 2012 av drgz Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Ja, var ganske fornøyd med å finne en kopi til under hundrelappen. Skulle gjerne hatt vinyl, men har bare sett den til €260, som er uaktuelt. http://www.relapse.c...f-death-lp.html Endret 30. april 2012 av Sex Raptor Lenke til kommentar
voident Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Ja,så det nå. Bestiller en kopi der også Bestilt. Najs - dette blir fett! Endret 30. april 2012 av drgz Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 TIDENES thrash metal skive. Lett! Haha. Synes jeg har sett noe lignende fra deg før. ? 2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Har kjøpt uhorvelig mange fete skiver i det siste, men høydepunktet må nok sies å være; 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Haha. Synes jeg har sett noe lignende fra deg før. ? Jeg kaller alt jeg liker for tidenes. Men Spectrum of Death er tidenes feteste thrash metal album, og det har jeg sagt i mange år nå. Fethet som ingen har vært nær av innenfor sjangeren. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hørte litt på youtube nå, og ja det røsket godt i balleskjegget gitt ! Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Har ventet i en evighet på denne! Silencer sitt eneste album, Death - Pierce Me. $34 + frakt fra en amerikansk selger på Discogs. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå