Skogslik Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Fikk en liten pakke fra Terratur i går: Celestial Bloodshed - Cursed, Scarred and Forever Possessed Chao - Spiritus Sankti Forest Grave - Change & Renewal Forest Grave - The Light Through the Trees Dark Sonority skjorte Kjøpt de to første selv. Hvordan er forest Grave? Ser de har spydd ut utgivelser de siste årene Sikkert ikke noe for deg... Første demoene skal være ''Black Metal'' men det skal ha endret seg til mer ambient og folk/akustisk. Synes det virker som et spennede prosjekt, og skal jakte på flere utgivelser fremover ( Noe som kan bli vanskelig) Mala: Rega er knall! Bruker selv en som heter Rega P1. Jævlig fin start på vinylsamlingen da, lover veldig bra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 P1 ja, forgjengeren til min spiller da. Skogslik approves, then all is well Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Aiai! Hentet noen vinyler på posten selv i dag: Satanic Warmaster - Opferblut ( Rød/Gjennomsiktig vinyl, limitert til 100) Blut aus Nord - Ultima Thulée ( Gjennomsiktig denne og) Og den første epn til Black Witchery: Black Witchery - Summoning of Infernal Legions,7'' Ep Endret 23. mars 2012 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
buddypal Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 ...And Justice for All av Metallica tror jeg. Mangler bare Garage Inc. så er samlingen av hovedalbum komplett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 kent - Jag är inte rädd för mörkret 149 kr hos CDON. Lenke til kommentar
voident Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Vinyl: VA - Überthrash Vol 1 - 150kr VA - Überthrash Vol 2 - 100kr Deathhammer / Nosferatu - Split - €12 (ish) Aura Noir - Out to die - 320kr (inkl tskjorte) CD: Deathhammer - Phantom Knights - €10 Deathhammer - Forever Ripping Fast - $10 alt på nettet (e-bay, diverse distroer, osv). Endret 25. mars 2012 av drgz Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Er den sluppet, eller snakker vi pre-order? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Release dag er på Mandag. Jeg forhåndsbestilte den og fikk den i dag. Herlig skive Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Anorexia Nervosa - New Obscurantis Order Gorgoroth - Antichrist My Dying Bride - The Light at the End of the World Metal Ostentation II (nostalgisk verdi) 200 kr fra privatperson. Lenke til kommentar
master air Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Jeg hadde lovet meg selv å ikke kjøpe noe musikk på en stund, utover konsertbilletter, men det har ikke gått så bra... Fra O store internett: Macklemore - The Language of My World Macklemore - The Unplanned Mixtape Macklemore x Ryan Lewis - Vs. [Redux] Macklemore x Ryan Lewis - Make The Money/Can't Hold Us 7" Samlet sum 40 $, fra Macklemores nettbutikk. Fra Apollon, som hadde røykskadesalg på lørdag: Gonjasufi - Muzzle Prince - 1999 Miles Davis - Sketches of Spain Ryan Adams - Ashes & Fire Jokke og Valentinerne - Alt kan repareres Beastie Boys - Paul's Boutique Tool - Lateralus Ltd. editon picture vinyl Casiokids - Topp steming på lokal bar Explosions in the Sky - The Earth Is Not a Cold Dead Place Explosions in the Sky - Take Care, Take Care, Take Care Real Ones 7" (husker ikke hvilke sanger det var på den) Samling 7" (husker heller ikke her hvilke sanger det var på denne) Jimi Hendrix - Electric Ladyland James Blake - James Blake Justice - Cross Edt: RHCP - Blood, Suger, Sex, Magic - Black Friday Record Store Day Foo Fighters - There Is Nothing Left to Lose Alt sammen på vinyl, samlet sum på 1283 kr. Mener det var alle, skal oppdatere listen hvis jeg kommer på noen som mangler. Endret 25. mars 2012 av master air Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Der fikkd u mye for pengene! får man the silicone veil før releasedato om man forhåndsbestiller? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Der det der var jo herlig latterlig mye for pengene ja! Lenke til kommentar
master air Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Det var 50 % på nye plater og de som allerede var på tilbud, 70 % på resten, så det ble meget hyggelig priser. Det endrer ikke faktum at jeg må leve på havregrøt og nudler i en stund fremover.. @Tsjuden: Man får ofte plater man forhåndsbestiller et par dager før slippdatoen, har opplevd alt fra 3 uker før den slippes, til en ukes tid etter den har kommet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 da er det jo faktisk en fordel å forhåndsbestille. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Drowning the light - Blood of the ancients LP Root - Heritage of Satan LP Urfaust/Celestial Bloodshed - 7" Split Deathhammer/Körgull the exterminator - 7" Split Front Beast/Staub - 7" Split Celestial Bloodshed - The serpents kiss 7" Anti - The insignificance of life CD Celestial Bloodshed - Cursed, scarred and forever possessed CD Dishammer - Vintage addiction CD Drowning the light - The weeping moon CD Drowning the light - A world long dead CD Skogen - Vittra CD Mgla - Further Down The Nest / Mdłości CD Lenke til kommentar
master air Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Var innom Apollon i dag igjen, var lite igjen, men fikk forsatt med meg noen godsaker. Björk - Jóga (Reissue ltd. edition 200 gr. vinyl) Iron & Wine - The Creek Drank The Cradle Begge på vinyl, til den ekstreme summen av 93 kr. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå