Tomeito Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ooooh, Descendents er noe av det råeste på markedet! Og Milo Goes To College er selve hjørnesteinen! Har ikke kjøpt noe nytt, men fikk The Menzingers - On The Impossible Past til bursdagen min forrige uke. Blir vanskelig å måle seg opp mot denne for andre album utover året, sikker plass på årets topp 10-liste. Makan. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hentet noen nye vinyler på posten i dag: Taake - Noregs Vaapen (Dobbel Lp) Ghast - May the Curse Bind (Dobbel Lp) Pilgrim - Misery Wizard ( Lilla lp, limitert til 200) Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Benighted - Identisick Grave - Into The Grave Nekromantheon - Rise, Vulcan Spectre Uriah Heep - Sea Of Light Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Krzysztof Penderecki / Jonny Greenwood - Threnody for the Victims of Hiroshima / Popcorn Superhet Receiver / Polymorphia / 48 Responses to Polymorphia David Bowie - Hunky Dory David Bowie - Low David Bowie - Station to Station David Bowie - The Rise and Fall og Ziggy Stardust and the Spiders From Mars Miles Davis - In a Silent Way Miles Davis - A Tribute to Jack Johnson Keith Jarrett - The Köln Concert Belle and Sebastian - If You're Feeling Sinister The Stone Roses - The Stone Roses Pavement - Slanted and Enchanted Janelle Monáe - The Archandroid Sonic Youth - Goo Sonic Youth - Sister Alle kjøpt på HMV, Oxford Street, London. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Stakk innom PK i dag, måtte jo plukke med meg noe: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 @ Skogslik: Hvor bestilte du Noregs Vaapen plata fra? Bestilte min fra Svartekunst, og fikk signatur fra Hoest på coveret i samme slengen Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Lana Del Rey - Born to Die 2xLP 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 @ Skogslik: Hvor bestilte du Noregs Vaapen plata fra? Bestilte min fra Svartekunst, og fikk signatur fra Hoest på coveret i samme slengen Kjøpte den fra amazon.co.uk. Enkelt og greit! Fett med Signatur da! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Fra Amazon.co.uk: "Will the Guns Come Out" av Hanni El Khatib Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 @ Skogslik: Hvor bestilte du Noregs Vaapen plata fra? Bestilte min fra Svartekunst, og fikk signatur fra Hoest på coveret i samme slengen Kjøpte den fra amazon.co.uk. Enkelt og greit! Fett med Signatur da! Jepp, kjenner e-penisen min dunker opp under bordet allerede Er vel faktisk på sin plass at jeg legger inne bilder av min spede vinyl samling jeg også, sikker i løpet av natta. Bestillte spiller i dag, og det nye anlegget er på plass. Så dette blir gang! Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Noen som hører på The Shins her? Godt å høre at gutta fortsatt leverer sakene etter en lengre pause! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Cradle of Filth - Dusk and her Embrace Cradle of Filth - From the Cradle to Enslaved Cradle of Filth - Heavy, Left-handed and Candid Gorgoroth - Destroyer Gorgoroth - Live in Grieghallen Old Man's Child - Ill-Natured Spiritual Invasion Old Man's Child - Revelation 666 - Curse of Damnation Kjøpt for 400 kroner av privatperson. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 @ Skogslik: Hvor bestilte du Noregs Vaapen plata fra? Bestilte min fra Svartekunst, og fikk signatur fra Hoest på coveret i samme slengen Kjøpte den fra amazon.co.uk. Enkelt og greit! Fett med Signatur da! Jepp, kjenner e-penisen min dunker opp under bordet allerede Er vel faktisk på sin plass at jeg legger inne bilder av min spede vinyl samling jeg også, sikker i løpet av natta. Bestillte spiller i dag, og det nye anlegget er på plass. Så dette blir gang! Gratulere! Hvilken platespiller ble det? Kjør gjerne på med bilder ja! Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) The Rolling Stones - Hot Rocks (1964-1971) Selvfølgelig en av de aller, aller tøffeste best-of samlingene. Det er forøvrig vinyl. Jeg fant ut at det å begynne å samle alt offisielt av Stones var liten vits. Men denne kommer til å gjøre susen, det føles ikke engang som et best-of album. Bare. Bra. Endret 22. mars 2012 av Abnorm Trasshet Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Noen som hører på The Shins her? Godt å høre at gutta fortsatt leverer sakene etter en lengre pause! jepp Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Fikk en liten pakke fra Terratur i går: Celestial Bloodshed - Cursed, Scarred and Forever Possessed Chao - Spiritus Sankti Forest Grave - Change & Renewal Forest Grave - The Light Through the Trees Dark Sonority skjorte Lenke til kommentar
rioi Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Har nettopp oppdaget Joe Bonamassa og bestilte 2 stk Live Blue-rays: Den siste hadde release i går. Live from Royal Albert Hall 2009 og Live from the Beacon Theatre 2011 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Sutekh Hexen - Luciform LP Sexdrome - Grown Younger LP Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Fikk en liten pakke fra Terratur i går: Celestial Bloodshed - Cursed, Scarred and Forever Possessed Chao - Spiritus Sankti Forest Grave - Change & Renewal Forest Grave - The Light Through the Trees Dark Sonority skjorte Kjøpt de to første selv. Hvordan er forest Grave? Ser de har spydd ut utgivelser de siste årene Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Gratulere! Hvilken platespiller ble det? Kjør gjerne på med bilder ja! Takker! Det endte opp med en Rega RP1, og jeg kan ikke klage over lyden som kommer ihvertfall Mine første vinyl kjøp: Blut Aus Nord - Memoria Vetusta II Dobbel LP Amon Amrth - Versus the world Dobbel LP Myrkraverk - Nordvegen EP Myrkraverk - Nekromantia Muscaria EP Skuggeheim/Wulkanaz - Split EP Gorgoroth - Pentagram Gorgoroth - Under the sign of hell Throne of Katarasis - Helvete, det iskalde mørket Dobbel LP,Signert Enslaved Ethica Odini CD inkl. EP m. 2 bonus spor. Taake - Nattestid Taake - Taake Taake - Noregs Vaapen Dobbel LP, Signert Metallica - Black Album Dobbel LP Videre under bestillinger ligger: Röyksopp - Junior (VINYL) Alcest - Les Voyages de L´âme (VINYL) Alcest - Le Secret EP - Limited Edition (VINYL - Black) Taake - Bjørgvin (VINYL) Drudkh - Eternal Turn Of The Wheel (VINYL) Og med det konkluderer jeg mine første steg inn i den fantastiske vinylens verden! Endret 23. mars 2012 av Mala 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå