chairgame Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Fra Platekompaniet: Neal Morse: Lifeline Transatlantic: More Never is Enough: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Ey, det var ikke akkurat dårlig pris! Slettes ikke! Den stod der og lyste så fint til meg, måtte bare handle den Endret 16. januar 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Adele - 21 @Apollon i Bergen Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Endelig! Dødsengel - Visionary i posten! Ripping Corpse - Dreaming With The Dead, Rockstop Og en tur innom pladekompaniet: Deep Purple - Fireball Black Sabbath - Vol. 4 Jokke Med Tourettes - Trygge Oslo Led Zeppelin - III Susanne Sundfør - The Brothel Opeth Orchid En del plater jeg ikke har fått somla meg til å kjøpe med det første jau. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Endelig! Dødsengel - Visionary i posten! Ripping Corpse - Dreaming With The Dead, Rockstop Og en tur innom pladekompaniet: Deep Purple - Fireball Black Sabbath - Vol. 4 Jokke Med Tourettes - Trygge Oslo Led Zeppelin - III Susanne Sundfør - The Brothel Opeth Orchid En del plater jeg ikke har fått somla meg til å kjøpe med det første jau. Høy fem 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Men ikke Ripping Corpse? Fnis, wat? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Åjoda, jeg bare overså den av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hehe, har forsåvdit gått å ventet på den i 1-2 måneder nå og. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Flott! Oversett album. Jævlig bra album, så der har Kjtiil hentet seg en drøyt stor og søt godbit. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Fra Amazon.com The Dear Hunter - "The Color Spectrum: The Complete Collection" box set - $32.33 E - "Broken Toy Shop" - $21.99 Endret 18. januar 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Regner med at disse ligger og venter på meg hos min kjære bror: Master's Hammer - Ritual / The Jilemnice Occultist 4LP Sabbat - Bloody Countess 3CD Execration - Odes of the Occult LP Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) ENDELIG! Coroner - punishment for decadence Dette kun på CD - men seriøst, Coroner på vinyl på en vansklighetsgradskaffetilveieskala - 1 til 10? (ta forbehold om at discogs er disabled grunnet mangel på paypal) Endret 20. januar 2012 av Loddpenge Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Noe nytt til helgen: Taake - Nattestid Ser Porten Vid ( Gatefold Lp + poster) Taake - Over Bjoergvin Graater Himmerik ( Gatefold Lp + poster) Alcest - Les voyages de l'âme ( Hvit Lp) Endret 20. januar 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Kom fra PK nettshop til mitt lokale postkontor i dag: LotR; The Fellowship of the Ring The Complete Recordings Music Composed, Orchestrated and Conducted by Howard Shore kr 649,- LotR; The Two Towers The Complete Recordings Music Composed, Orchestrated and Conducted by Howard Shore kr 649,- LotR; The Return of the King The Complete Recordings Music Composed, Orchestrated and Conducted by Howard Shore kr 389,- +30 kr frakt. Totalt 10 CDer og 3 DVDer. Hver samleboks har hver sin lille bok med tanker rundt hvordan musikken ble skapt til de forskjellige scenene Mitt mest nerdete platekjøp noensinne, og slik kommer det sikkert til å forbli Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Drugged SS - I Hate What You Think About My Life (Tape) 45,- på Tiger, Oslo. Endret 22. januar 2012 av CypheroN Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Bra saker? Det lille jeg har hørt hørtes kult ut. Leste et intervju med en eller to av folka i bandet. Fremsto som to av de absolutt dummeste folkene noensinne. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Det er seks låter, og alt de har gitt ut. Det er primitiv hardcore på sitt beste, som de selv har presisert i et tidligere intervju. De er ganske morsomme ja. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Fikk en liten pakke til i går: Raven Dark - Autumn Roar Raven Dark - Katarsis ( Digipack) Nitberg - Donner Wetter Donner Wyrd Nitberg - Nagelreid (Digipack) Cry of Silence - Wandering Through Pagan Times Saker jeg burde kjøpt for lenge siden. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Det er seks låter, og alt de har gitt ut. Det er primitiv hardcore på sitt beste, som de selv har presisert i et tidligere intervju. De er ganske morsomme ja. Aha! Ja, får vel se om jeg få sjekket det ut. Primitiv hardcore er min greie, og når det er på sitt beste så er det jo helt suverent. Får se om de greier å leve opp til det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå