J. Verlander Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Lil Wayne - Tha Carter IV Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Dødsengel - Alongside Choronzon EP Urfaust - Verräterischer, Nichtswürdiger Geist (Kassett) Urfaust - Drei Rituale Jenseits des Kosmos (Kassett) Kaosritual - Svøpt Morgenrød (Kassett) På Arosian Black Mass i Västerås. Til sammen 290 spenn om jeg husker rett. Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Cynic - Focus Abstract Spirit - Liquid Dimensions Change Vomit The Soul - Apostle Of Inexpression Novembers Doom - Novella Reservoir Novembers Doom - Aphotic Wolves In The Throne Room - Celestial Lineage Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Kjøpte to vinyler på Arosian Black Mass selv: Saligia - Sïc Transit Glöria Mundï Hetroertzen - Exaltation of Wisdom 150sek per Lp. Og i posten når jeg kom hjem: Absu - Abzu, hvit vinyl Enslaved - Yggdrasill Endret 15. november 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) 1349 - Demonoir Boxset Platekompaniet i Drammen. Har egentlig lyst til ikke å ta av plasten, men igjen er det mye snacks jeg i tilfellet går glipp av. Endret 15. november 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Plata i og for seg er ikke så mye å gå glipp av. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Nick Drake - Five Leaves Left Nick Drake - Bryter Layter Jeff Buckley - Grace Sigur Rós - Inni Alle fra play.com bortsett fra Grace fra cdon Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Ble en tur på Neseblod i dag. Katharsis - Fourth Reich LP Deathspell Omega - Diabolus Absconditus / Mass Grave Aesthetics LP Urfaust - Geist ist Teufel LP Urfaust - Einsiedler LP 189,- for alle untatt DSO som kostet 149,- Endret 16. november 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Herlig Cyp Alle fire er helt enorme plater! Noe som kom sist uke: Einherjer - Nørrøn (Lp) Arckanum - Helvítismyrkr (Lp) Veles - Night on the Bare Mountain (Lp) Cardiac Arrest - Cadaverous Presence (Cd) Void Meditation Cult - Sulfurous Prayers (Tape) I dag: Gorguts - Considered Dead Acherontas - 15 Years Anniversary of Left Hand Path Esoterica (Dobbel Cd) Aryan Blood - Through Struggle to Victory Gorgasm - Masticate to Dominate Prostitute Disfigurement - Deeds of Derangement Vintersorg - Till Fjälls Vintersorg - Ödemarkens Son Niantiel - Cavern of the Skeletal Spirits Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Veles og Vintersorg (spesielt Ödemarkens Son) er gode greier. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Takker, Skogslik. Supre utgivelser og bilder fra deg, som vanlig! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 White Medal - White Medal 7" EP 3.99£ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Er White Medal noe fett? Dukket opp noen pakker i helgen: Absurd - Facta Loquuntur (Lp) The True Werwolf - Battlemoon (7'' Ep) Nocturnal Blood - True Spirit of Old... ( Farget Lp, limitert til 111) Cultes des Ghoules - Spectres Over Transylvania ( Farget Lp, limitert til 111) Trench Hell - Southern Cross Ripper (Fulgte med gratis) Gorgasm - Stabwound Intercourse Woods of Infinity - Förintelse & Libido Midnight - Satanic Royalty ( Blå Lp + cd/dvd pack, og skjorte) Cruciamentum / Vasaeleth - Split Ep Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 White Medal er konge ja. Nå vet jeg hva den pakkelappen jeg fikk i posten i går er for noe ihvertfall. Mest sansynlig True Spirit of Old... Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Lenge siden jeg har kjøpt noe, heller benyttet meg av gratis nedlastninger. Masse fint der. Uansett, mens jeg ventet på t-banen gikk jeg innom platekompaniet på Oslo City, bare for å slå i hjel tiden. Fant dog noe fint i hyllene der, til en rimelig penge I Am The Avalanche - Avalanche United 109,00,- Platekompaniet Kommentar: Kanskje årets beste punkplate. Det er snakk om moderne punk riktignok, men fett som juling. Referansene til punkhistorien er der, og det er ikke så originalt, men punk skal da ikke være originalt? Men dette er fett. Rett i trynet, melodisk, allsangvennelig etc. etc. Tekstene er kanskje litt personlige, men ikke hele tiden negative. En del optimisme finnes. I det hele så anbefales dette på det varmeste Into It. Over It. - Proper 89,00,- Platekompaniet Kommentar: Enmannsprosjekt, som tidligere stort sett har gjort for det meste konseptting - et album med en låt pr uke i året, et album med sanger til diverse byer. Dette er første ordentlige album. I utgangspunktet nedstrippet, akustistisk emo, her får Evan Weiss med seg fult band, og det passer. God blanding av 90s emo, indie rock og poppunk. Meget imponerende. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 TEITANBLOOD - Seven Chalices 2xLP BEHERIT - Drawing Down The Moon CD BLACK WITCHERY - Inferno Of Sacred Destruction CD+DVD DARKTHRONE - Soulside journey/Preparing For War CD KADOTUS - Vaienneet Temppelit CD ONE TAIL, ONE HEAD - One Tail, One Head MCD WATAIN - Casus Luciferi DigiCD WATAIN - Swron To The Dark CD Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Wanda Jackson, funnel of love LP. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 -alle på vinyl (kjøpte dei tre Egil Olsen-platene i forbindelse med en konsert, og fekk liveplata gratis sidan eg kjøpte alle dei andre på LP ) Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Sutekh Hexen - Daemons 7" EP 10$ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Earth - Pentastar: In the Style of Demons LP 119,- på Tiger, Oslo. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå