Manx Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 El Caco - The Search New Order - Waiting For The Sirens´Call Hørte 20-30 sekunder av Someone New på tv for et par dager siden. Fant ut at jeg måtte ta en kjangs å se om det var noe bra Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 De siste; El Caco - Solid Rest 2x10" Jane's Addiction - Ritual de lo Habitual (LP) Thulsa Doom - Need The Air Fikk også med en Sonet promo, men var mye tull på den... Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kammerflimmer Kollektief - Absencen Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Pink floyd - Dark side of the moon. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Høhø. Huey Lewis And The News - Sports LP (5 kr på gata), den blir artig på.., veggen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Pink floyd - Dark side of the moon. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Strawbs - Hero and heroine (LP. har'n på cd men det er en av de albumene som krever begge formatene) Journey - Frontiers (LP) Vangelis - L'apocolypse des animaux (LP) Duke Jordan trio - Change a pace (LP) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nick Cave And The Bad Seeds - B-Sides & Rarities Bjørn Eidsvåg - En Vakker Dag Elan - Street Child Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kammerflimmer Kollektief - Absencen Spennende Moro når "preview" delen har så høy kvalitet. (virker jo som om det er hele skiva ) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Blood Red Throne - Affiliated With Ze(the) Suffering Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Pink Floyd - The Wall Styx - Rockers Leonard Cohen - Various Positions (LP) Phil Collins - Hello I must be going (LP) Dire Stratis - Brothers in Arms (LP) Dire Straits - Dire Straits (LP) Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Kammerflimmer Kollektief - Absencen Spennende Moro når "preview" delen har så høy kvalitet. (virker jo som om det er hele skiva ) Morsomt at det var andre som likte det :] Liker spesielt saksofonen på "Lichterloh", det har t.o.m. noe frijazz over seg (fornemmelser i retning Albert Ayler, som jeg ikke har hatt helt sansen for). Lagt inn bestilling hos play.com, lurer på om jeg skal snuse på de eldre skivene også, BBC har omtalt den forrige utgivelsen deres. Endret 2. april 2005 av A_N_K Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Black Debbath - Welcome To Norway Rammstein - Reise Reise Rammstein - Sehnsucht Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 R.E.M. - Around the Sun Bra plate! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Edguy - The Savage Poetry og Opeth - Morningrise Lenke til kommentar
Imho Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Windir - Velfar, ein windir. Anbefalles på det sterkeste hvis du liker black metal. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Stonegard - Arrows Makan til genial norsk musikk er det virkelig lenge siden jeg har hørt. Plata blir bare bedre å bedre for hver gang jeg hører igjennom den. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Windir - Velfar, ein windir. Anbefalles på det sterkeste hvis du liker black metal. Kjøpte det jeg også for noen uker siden Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Queens of the Stone Age - Lullabies to Paralyze Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Kings of Convenience - Quiet is the new loud Norah Jones - Feels like home The national bank - National bank Happy Mondays - Pills n thrills and bellyaches Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå