Skogslik Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 King Diamond relaterte saker i posten i dag: Mercyful Fate - Time (Cd) Mercyful Fate - Dead Again (Cd) King Diamond - House of God (Digipack Cd) Alle fra play.com Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Wolves in the Throne Room - Celestial Lineage 2xLP Gold Edition limitert til 500 kopier. Sothern Lord Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Venter på den selv! Er lekker eller? Fikk en enslig kassett i kassen i dag: Morbus Chron - Splendour of Disease Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Vil ikke si jeg er overbegeistret over den. Lenke til kommentar
medlem-214688 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Hvis vi skal snakke tradisjonell plate, altså vinyl så var det faktisk "The Norwegian Fart Compilation-A Tribute To Arse"! 250 kroner, på Neseblood Records i Oslo! Jeg har sjæl rippa og lagt den ut på YouTube! Først har vi en "Live" utgave der vi ser platen spilles: http://www.youtube.com/watch?v=uL-m-qGrD7M Så har vi studioutgaven med begge sidene slått sammen og bare coverbilde! http://www.youtube.com/watch?v=WKqKOdVAMQA Denne plata er dritsjelden og den er den kjæreste og beste plata jeg har! Jeg har laminert coveret og innleggsarket som fulgte med! Endret 12. oktober 2011 av SlagerExperten Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Vil ikke si jeg er overbegeistret over den. Høres ut som du må gi den mer tid da. Har ikke hørt albumet selv, men blir spennende når det dukker opp. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hvor fikk du tak i Morbus Chron tapen? Jeg har letet lenge etter den :--( Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Trodde du tenkte på utgaven Skogslik! Albumet er konge. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Hvor fikk du tak i Morbus Chron tapen? Jeg har letet lenge etter den :--( Den fant jeg her: http://www.elektroplasmamusik.eu/ Skulle ha en Satan's Satyr skjorte som er utgitt der og fant tapen i disto listen der! Må bare få min nye forsterker så jeg får hørt den nå, og mye annet SirUstinov: Hehe, var egentlig det jeg mente ja, vi misforstod hverandre da! Regner med layouten er i samme stil som forje, som er helt alright! Endret 12. oktober 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hvor fikk du tak i Morbus Chron tapen? Jeg har letet lenge etter den :--( Den fant jeg her: http://www.elektroplasmamusik.eu/ <3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Noen småting som dukket opp i går: Tomhet - Fulländad Sfäraförintning i en Onaturliger Skepneskrud av Pestilenta Djwr (Lp) Tomhet - Purpureargotamiceps (Tape) Tomhet - Apokalypsimz Legend (Tape) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Candlemass - King of Grey Islands 149.- @ Amadeus, Egersund. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Candlemass er alltid gull Noen vinyler som kom på lørdag: Mercyful Fate - 9 (Lp) Deathhammer - Forever Ripping Fast ( Dobbel Lp) Sigh - Hail Horror Hail ( Trippel Lp) Bastard Priest - Ghouls of the Endless Night (Lp) Pagan Altar / Mirror of Deception - Imperial Anthems Vol.8 (7'' Ep) Endret 17. oktober 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 HAIL HORROR HAIL! Fy faen som jeg gleder meg til å få den selv. Men TheUnborn har vel ikek fått den enda, så må nok vente litt til selv. Lest boka som fulgte med enda? Kvalitet? Gleder meg som en bajas til å få lest den. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Bastard Priest er jævelig fet, fått en del runder de siste dagene. Endret 17. oktober 2011 av Vowels Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Candlemass har visstnok bestemt seg for å gi ut éi plate til, for så å gi seg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 De har gitt ut ei bra plate siden 89, så det er ganske greit, gitt. Var helræva når jeg så de live og. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Vell, nå har jeg bare hørt en Candlemass skive (den jeg kjøpte), men jeg må si at det var en ganske så bra skive. Foresten, hvordan er de Mercyful Fate albumene i forhold til de to første? Er storfan av dem og vurderer og gå til innkjøp på "Time". Lenke til kommentar
gard. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fra play: Wilco - A.M. Wilco - The Whole Love (2CD Deluxe Edition) Fra platekompaniet: Wilco - A Ghost Is Born (Special Limited Edition (2CD) Sonic Youth - Daydream Nation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå