SirUstinov Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 En cd fra play.com i dag: Seidr - For Winter Fire Fet skive, synes dog du heller burde kjøpt den direkte fra Flenser. Ganske snodig at Play holder en skive fra et såpass lite og uetablert plateselskap. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Primus - Green Naugahyde dumpet i postkassa idag, ga ca 70 kroner på Play.com. Si hva man vil om Primus, som bassist så syntes jeg det er knall, og etter 2 -3 spinner så er denne ett knall comeback. Foresten, vet noen hvor man kan få tak i Die Sonne Satan - Fac-Totum? Har lett etter denne en stund men finner den ikke -.- Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg googlet, og mener du den limiterte tapen fra 1993? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg googlet, og mener du den limiterte tapen fra 1993? Mulig, jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har lest noe om Releasen, hørte bare på det på Youtube igår og det falt ismak, ser visst som den bare er limitert >< Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Foresten, vet noen hvor man kan få tak i Die Sonne Satan - Fac-Totum? Har lett etter denne en stund men finner den ikke -.- http://www.discogs.com/sell/list?release_id=340330&ev=rb Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Foresten, vet noen hvor man kan få tak i Die Sonne Satan - Fac-Totum? Har lett etter denne en stund men finner den ikke -.- http://www.discogs.com/sell/list?release_id=340330&ev=rb Takker Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fra Hell's Headbangers: Hades - ...Again Shall Be 2xPicLP Hades - The Dawn of the Dying Sun 2xPicLP Antaeus / Katharsis - Split 7" Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fine kjøp. Spesielt spliten, Antaeus blekner litt i forhold til Katharsis. Feeet låt. Fikk dette i dag: Cultes des Ghoules - Häxan Tape Katharsis - Fourth Reich Tape Hetroertzen - Exaltation Of Wisdom LP Death Strike - Fuckin' Death LP The Ruins of Beverast - Enchanted By Gravemould LP Bastard Priest - Ghouls of the Endless Night LP Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Robyn - Body Talk. Platekompaniet, kr 59,70. SebastiAn - Total. Amazon.co.uk, £4,16. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 En cd fra play.com i dag: (Bilde) Seidr - For Winter Fire Fet skive, synes dog du heller burde kjøpt den direkte fra Flenser. Ganske snodig at Play holder en skive fra et såpass lite og uetablert plateselskap. Veldig fornøyd med albumet ja! Kjøpte det på grunn av at Panopticon fyren er med på det. Nå var det så enkelt og billig fra play.com så ble det nå. Fikk tre nye kassetter i posten i dag: Swallowed - Epitaph of Nauseation Satan's Satyrs - Lucifer Lives! Hooded Menace - The Eyeless Horde Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Liten oppdatering på noe jeg fikk i går: Church of Misery - The Second Coming (Dobbel farget Lp) Taake - Hordalands Doedskvad (Lp) Hypothermia - Veins (Farget Lp) Trist - Sebevražední Andelé (Lp) Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 HVOR kjøpte du Veins LP'en? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Kjøpte den og Trist lpn fra: www.aphelionproductions.net Hyggelig kar og handle fra! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Må skaffe meg paypal snart nå kjenner jeg.... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Fikk presang av madammen! :-D Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 That is a woman worth marrying, I tell you. 1 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hehe, enda tidlig! Men ja, flott kvinnfolk :-) Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Paypal er farlig digg. Farlig dyrt og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå