Skogslik Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Knall kjøp, jævlig fett band. Bra at ''Barbaric Onslaught'' demoen og er på vinyl utgaven, har bestilt selv for noen dager siden. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Fikk en pakke fra Aquarius Records i dag, bare cd'er i denne, venter også en vinylpakke derfra: Atriarch - Forever the End (2011) Case Studies - The World Is Just a Shape to Fill the Night (2011) Amen Dunes - Through Donkey Jaw (2011) Ganglians - Still Living (2011) Necro Deathmort - Music of Bleak Origin (2011) Corrupted - Garten der Unbewusstheit (2011) Bosse-de-Nage - ii (2011) Hey Colossus - RRR (2011) Nothing People - Late Night (2009) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Hentet to pakker på posten i går: Blaspherian - Infernal Warriors Of Death (Lp) The Ruins of Beverast - Rain Upon the Impure ( Dobbel Lp) Atra - Death Coven (Cd) Atra - In Reverence of Decay (Cd) Atra - Up-Turning the Curse (Cd) Woods of Infinity - Förlåt (Digipack Cd) The Ruins of Beverast lpn kom fra amazon.co.uk Resten kom fra ''Obscure Abhorrence Productions'' Knall distro! Endret 24. september 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 CD: Bjørn Berge - Blackwood Bjørn Berge - Live in Europe Opeth - Heritage Kjøpt hos Platekompaniet. Vinyl: Bob Dylan - Highway 61 Revisited Daft Punk - Discovery Metallica - Load The Wailers - Burnin' Kjøpt hos Amazon.com. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Ljungblut - Over Skyende Skinner Alltid Solen NOK 159,- fra thegarden.no Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Vilains Bonshommes – Éternité Retrouvée Askeregn – Undergangsglimt Astral Winds – First Journeys Vemod – Vinterilden Alt er på kassett Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Var på platemessen i Stavanger og kjøpte noe snadder, desverre hsuker jeg bare hva en av butikkene heter. CD: Sodom - Agent Orange 99.- Satyricon - Nemesis Devina 99.- Progrock.no Vinyl: Anthrax - Among the Living 60.- Darkthrone - Sardonic Wrath 160.- Death - Leprosy 60.- Dio - Holy Diver 50.- Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Sist kjøpte jeg: Lamb Of God - Ashes Of Wake og Sacrament System Of A Down - Steal This Album og Toxicity Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Sist kjøpte jeg: Lamb Of God - Ashes Of Wake og Sacrament System Of A Down - Steal This Album og Toxicity Meget gode kjøp Mr. Soapmaker Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Lamb of God er selvfølgelig latterlig dårlig. Steal This Album er kjedelig, men Toxicity derimot. Faen, jævlig fett album! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Lamb of God er selvfølgelig latterlig dårlig. Steal This Album er kjedelig, men Toxicity derimot. Faen, jævlig fett album! Du kan ikke ha det bra med deg sjøl.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg har det jævlig bra med meg selv. Trenger ikke å bekymre deg for det. Hyggelig, dog. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Han tar jo ikke feil, da, med unntak av Toxicity. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg har det jævlig bra med meg selv. Trenger ikke å bekymre deg for det. Hyggelig, dog. Fint å høre Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 En cd som lå i kassen i dag: Taake - Noregs Vaapen (Digipack Cd) Kjøpt fra play.com Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Alt av Dødsengel. CDene og kasseten kom i dag, med fine, knuste covere. Bra det er billig og lett å erstatte akkurat det. Da er det nok en hentelapp i posten i morra for vinylene, regner jeg med. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Som er knekt og dritt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Da skal det voldtas hardt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fortsatt litt kjipt når det skjer, men heldigvis ikke like ille som når LPer blir kastet rundt på posten. Vet du hvor man får kjøpt tomme kassett-caser forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå