CypheroN Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Super fangst, stiv pris! Mjæ. Not really. Kjøper du på nettet er det ~150 + frakt, om du tenker på Terratur (Katharsis / DSO). Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Frakten fordeles jo på antall plater opptil grensen, så da blir det nærmere 170 enn 200. Uansett, supre album. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hear Nothing See Nothing Say Nothing er drøyt fet! Vilt bra album. Folk som liker Discharge burde sjekke ut Disclose. Låter rett og slett som en stygg versjon av Discharge. Kongeband! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Katharsis - VVorldVVithoutEnd LP - 199,- Deathspell Omega - Si MonumentumRequires, Circumspice - 199,- Oh yes! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Kjøpte nettopp Virtuose Zigeunermusik spilt av Die Orchester Barnabas Bakos und Vesco D'Orio på vinyl. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hippie gypsy-saker? WHY AM I NOT SURPRISED. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Zrcadlení melancholie er jo helt konge Skogslik. Trodde den versjonen du kjøpte var long OOP. Har den versjonen selv. Sinnsyk atmosfære. OT: Craft - Void 169kr PK Ja, jeg vet prisen er hinsides, rent impulskjøp. Super skive da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Zrcadlení melancholie er jo helt konge Skogslik. Trodde den versjonen du kjøpte var long OOP. Har den versjonen selv. Sinnsyk atmosfære. OT: Craft - Void 169kr PK Ja, jeg vet prisen er hinsides, rent impulskjøp. Super skive da. Trodde den var det jeg og. Er faktisk reutgitt som digipack for noen måneder siden, men er glad jeg fikk den første utgaven! Craft må sjekkes ut mer, virker fett. Endret 16. september 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Synes sisteskiva virka litt kjedelig. Skuffende med programmerte trommer isteden for Drige Rep. De tre første er veldig bra, dog. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Church of Misery - Master of Brutality LP Church of Misery - The Second Coming LP Sabbat - Evoke LP Bastard Priest - Ghouls of the Endless Night LP High Priest of Saturn - High Priest of Saturn CD-R Endret 17. september 2011 av Vowels 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Enda en dyr tur på Tiger i dag. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico LP - 179,- James Blake - James Blake LP - 229,- Sunn O))) - Oracle LP - 179,- Endret 17. september 2011 av CypheroN 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ble noe nytt her og i dag som kom med posten: Ride for Revenge - The King of Snakes (Lp) Throne of Katarsis - Helvete - Det Iskalde Mørket (Dobbel Lp) Agalloch - Marrow of the Spirit (Dobbel clear Lp) Sabbat - Bloody Countess (Digipack, 3 cder) Dråpsnatt - Hymner till undergången (Cd) Murkrat - Drudging the Mire (Cd) Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 dråpsnatt er ei bra plate, spør du meg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 bildet er litt ødelagt av ISO, men deer ser nok hvilke plater det er vinyl btw 2 Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 la inn bestilling på noe nytt i dag; BEHERIT - The Oath Of Black Blood - VINYL URFAUST - Der Freiwillige Bettler _ VINYL DESTROYER 666 - Defiance - CD DESTROYER 666 - Phoenix Rising - CD DESTRÖYER 666 - Violence Is The Prince Of This World - CD FUNERAL MIST - Maranatha - CD MORTUARY DRAPE - Buried In Time - CD WATAIN - Lawless Darkness DigiCD WATAIN - Rabid Death's Curse - CD FUNERAL MIST - Salvation CD leter fremdeles etter R.I.P og No more color av Coroner, helst av norsk distro eller privatperson. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 dråpsnatt er ei bra plate, spør du meg. Jepp, virker veldig bra! Håper jeg finner første albumet dems og. Fantastisk fin liste i siste posten din der, lass med snadder Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg glemte å si at plastmapene til Big dipper var bra 5 per stykk kosta de Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Mange steder de selger vanlige 12" plastlommer til 3kr per. Blir litt å spare om man kjøper mange Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Trenger noen sånne gitt. Får stikke innom Big Dipper eller Tiger i morra. Skal også innom PK og kjøpe Heritage på vinyl, tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå