Skogslik Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Det har du nok meget rett i ja! Hørte gjenom den før jeg kjøpte den, måtte jo bare bestille med engang. Har store forventninger til nye utgivelser fra dem nå Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Et lite spørsmål siden vinyl er så populært her. Bruker dere plastmapper til å beskyte platene? Hvorf får man tak på sånne? Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Her står det litt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=652305 Fra et annet forum: Ja. To typer. Den dyre, tighte med søm til 5 kr stk, eller den billige utighte til 2 kr stk. Det er ikke alle som har, men Big Dipper, Rock & Rålls og Tiger pleier å ha. De billige har jeg kjøpt hos Oslo rockantikvariat. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Okei, takk for hjelpen Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ofte så følger det også med. I allefall på de jeg har kjøpt. Sikkert 70/80% av de jeg har kjøpt som har hatt plastlomme fra før av. Og plastlommer er et must for min del. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Følger veldig ofte med ja, men noen er og uten. Har plastlomme på alle vinylene mine, og har et greit lager liggenes i skapet. Kjøpte et lite lass på en butikk i oslo når jeg var der tidligere i år. 'Vowels' på forumet her som viste meg sjappa. Mulig det var Rock & Rålls. Men antar de fleste plasser som selger mye vinyl har slikt. Flere nettsider som og selger. Et must og ha ja! Endret 10. september 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Har ca 50 vinyler. Samtlige med plastlomme når jeg kjøpte de. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Da synes jeg VOwels får skrike ut om hvor det var. Må handle plastlommer til resten av vinylene mine. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Det Skogslik snakker om er Rock & Rålls. Selger 12" og 7" plastlommer. Om du skal ha 10" må du snakke med en distro tror jeg, jeg pleier å handle fra Terratur når jeg ser jeg begynner å bli tom. Like greit og er ganske billig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Alright! Trenger plastlommer til 12" og 7", så det passermeg fint. Lenge siden jeg har vært på Rock & Rålls og, så det passer enda bedre. Må prøve å komme meg dit en gang da. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) the garden] nettsjappe basert i tønsberg som selger noe slikt tilbehør over nettet. de har også sånne rammer du henger opp på veggen til å ha fav.vinyler i, eller bare ha de som spilles mest for tiden i-rammer. de har også platekofferter, for den omreisende i plater og fiksfakseri. skillekort for den med mange plater, slike papir innercover for de som ikke behandler de pent har de også. Endret 11. september 2011 av Loddpenge Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Panopticon / Wheels Within Wheels Split (Re-issue) Panopticon / Wheels Within Wheels Split II Hadde glemt at jeg hadde forhåndsbestilt begge disse, så bestilte de en gang til rett før de kom. haha Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Haha Fikk dem selv fo noen dager siden. Ikke rukket og høre dem enda, men gleder meg til det! Snart to nye Panopticon album ute, blir garantert fett. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Genesis - The Lamb Lies Down on Broadway 1 Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 The Horrible Crowes - Elsie Lenke til kommentar
N* Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Wooden Shjips - West Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fikk dette i postkassen i dag: Satanic Warmaster / Akitsa - Split. 7'' Ep The True Werwolf / Black Misery - Split, 7'' Ep Raven Dark - Ruler's Age (Tape) Kristallnacht - Blooddrenched Memorial 1994-2002 (Cd) Trist - Zrcadlení melancholie (Cd) Fen - The Malediction Fields (Cd) Fen - Epoch (Cd) Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Håhåh, Fen-skivene er faen meg bra. Jævlig bra kjøp! Det samme gjelder Trist. Knallband! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Beklager for elendig bildekvalitet. Burial - Untrue LP - 179,- Discharge - Hear Nothing See Nothing Say Nothing LP - 119,- Tiger, Oslo Katharsis - VVorldVVithoutEnd LP - 199,- Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice LP - 199,- Neseblod, Oslo Endret 15. september 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Super fangst, stiv pris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå