Vowels Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Nick Drake - Pink Moon CD Antaeus / Katharsis - Split LP Nihilist - Carnal Leftovers LP Ash Borer - Ash Borer LP Celestial Bloodshed / Urfaust - Split LP Deathspell Omega - Kénôse LP Ash Borer - Discography 09-11 Kassett Unbeing - Unbeing Black, Draped in Unlife Kassett Jammerskrik - Demo I Kassett Endret 5. september 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Du fant Kénôse vinylen ja! Herlig! Måtte ut med mye eller? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Neh, 30dollar, men bookleten veier endel så måtte betale ganske mye frakt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fikk Urfaust/Celestial Bloodshed og Antaeus/Katharsis split i dag. \o/ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ah, men er lett verdt det Bookleten er skamfet! Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Black Sabbath - Black Sabbath Black Sabbath - Master Of Reality Pink Floyd - Animals Pink Floyd - A Momentary Lapse Of Reason Devin Townsend - Ki Devin Townsend - Addicted Freak Kitchen - Move Three - The End Is Begun King Crimson - In The Court Of The Crimson King Deep Purple - Burn Rush - 2112 Gentle Giant - Gentle Giant Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Mye bra kjtiil To cder i posten i dag: Slim Cessna's Auto Club - Cipher 16 Horsepower - Low Estate Begge fra ebay og kosta ca 11$ til sammen.. Endret 6. september 2011 av Anulaibar Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Fikk to pakker i posten i dag: Fra 'Terratur': Celestial Bloodshed / Urfaust - (Split 7'' Ep, lilla farge!) Antaeus / Katharsis - (Split 7'' Ep) One Tail, One Head - One Tail, One Head + Tandava (Digipack Cd) Og en fra 'The Basar': Vrolok - Resurgence I: Descent Through the Abyss (Cd) Vrolok - Resurgence II: Where the Dying Meet the Dead (Cd) Vrolok - Resurgence III: Order of the Sphere (Cd) Countess - Burning Scripture (Cd) 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Neuropa: Yurei - Working Class Demon €12 I Left The Planet - s/t €16 Terratur: Deathspell Omega - Diabolus Absconditus 80kr Deathspell Omega - Mass Grave Aesthetics 80kr Dødsengel - Dødsengel 80kr Ebay: Earth - HEX; Or Printing in the Infernal Method $22.31 Bergraven - Till Makabert Väsen $10.88 Discogs: Sleep - Dopesmoker $30 Endret 8. september 2011 av Anulaibar Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Radiohead (alle 2CD+dvd versjoner): Pablo Honey The Bends OK Computer Kid A Hail to the Thief Wilco: Being There Sky Blue Sky Wilco (the album) The Velvet Undergrond - The Velvet Underground & Nico Miles Davis - Bitches Brew 59,90,- pr stykk hos platekompaniet.no Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Discogs: Sleep - Dopesmoker $30 Røverkjøp. Fikk tak i den for ikke så lenge siden selv, brukte vel et halvt år på å finne en til rimelig pris. Kanonbra album Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Satt på dass og dreit i stad, da kom jeg på at jeg kan gjøre alt mulig med mobilen. Bestemte meg for å gå inn på amazon.co.uk Det endte opp med at jeg forhåndsbestilte nye Wolves in the Throne room og nye Opeth. Skumle greier. 3 Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 KRIEG "Sono Lo Scherno" LP (150.-) PEST "Rest In Morbid Darkness" LP (150.-) SVARTSYN "Wrath Upon The Earth" LP (150.-) SWORDMASTER "Postmortem Tales" LP (150.-) WEAPON "From The Devils Tomb" DLP (170.-) CATHEDRAL "The Carnival Bizarre" CD (80.-) CELESTIAL BLOODSHED "Cursed, Scarred...." CD (80.-) PESTILENCE "Malleus Maleficarum" CD (125.-) SVARTAHRID "Malicious Pride" CD (100.-) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ting som kom i går: Morbid Angel - Blessed are the Sick (2011 repress, Lp) Morbid Angel - Covenant (2011 repress, Lp) Sabbat - Evoke (Gold Lp, limitert til 222) Sabbat - Evoke (Picture Lp, limitert til 111) Inquisition - Ominous Doctrines of the Perpetual Mystical Macrocosm (Kun coveret da jeg har lpene og det missprintede coveret som kom for noen månedre siden) Atra - Of Demise, Evil & Necromancy (Cd) Panopticon / Wheels Within Wheels I (Cd) Panopticon / Wheels Within Wheels II (Cd) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Fine scores! Nå som du kjøpte to Evoke kan du selge den ene til meg når jeg får penger :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Madvillain - Madvillainy LP - 199 spenn på Tiger, Oslo. Kate Bush - The Sensual World LP - 20 spenn på brukthandler, Youngstorget, Oslo. Endret 10. september 2011 av CypheroN 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Evoke er latterlig fet! For ei sinnsykt bra skive. Uuuugh! Lenke til kommentar
empetre Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Eagles - Hotel California Bob Marley and The Wailers - Reggae Revolution, Vol. 2 Sugarhill Gang - Rapper's Delight Ben E. King - Save the last dance for me The Kinks - State of Consuion Alt er LP. 20 spenn for alt på Youngstorget, untatt Sugarhill Gang (119,- på Tiger). Endret 10. september 2011 av empetre Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Fine scores! Nå som du kjøpte to Evoke kan du selge den ene til meg når jeg får penger Ja du kunne vel tenke deg det... Fikk faktisk litt mer i dag da potmannen banket på døren før i dag: Týr - By the Light of the Northern Star (Picture Lp) High Priest of Saturn - High Priest of Saturn (Cd-r) Endret 10. september 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 High Priest of Saturn - High Priest of Saturn (Cd-r) Villt fet! En av de bedre utgivelsene i sin sjanger i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå