kjtiil Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ozzy Osbourne - The Essential Ozzy Osbourne (første og siste gang jeg kjøper samleplate) Judas Priest - Screaming For Vengeance Motörhead - Ace Of Spades The Cumshots - A Life Less Necessary Insision - Revealed And Worshipped Ayreon - Into The Electric Castle En del jeg endelig har fått somla meg til å kjøpe. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Noen småting som kom i dag: Sargeist / Drowning the Light (Split Ep) Battle Dagorath - Ancient Wraith (Cd) Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Bestilte nylig Terry Reid - Super Lungs. Blir konge å ha i bilen! Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Skogslik: Sargeist er kos, og for en flott touch på bakgrunnen! Iskald - The Sun I Carried Alone Burzum - Fallen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Takk for det! Sargeist skuffer sjeldent, så var et ganske opplagt kjøp. Nå digger jeg jo DTL og. Fikk litt mer i går faktisk: Drowning The Light - An Alignment of Dead Stars (Dobbel farget vinyl, limitert til 150) Drowning The Light - Catacombs of Blood (Farget vinyl, limitert til 150) Horna / Tenebrae in Perpetuum (Split 7'' Ep) Infernum - ...Taur-Nu-Fuin... (Tape) Nifelheim - Servants of Darkness (Lp) Cannibal Corpse - Tomb of the Mutilated (Lp) Endret 6. august 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Thorns - Thorns (109-,) cd hørte en ganske kool podcast som handlet om bandet. ble ett selvfølgelig kjøp. Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Edguy - Age Of The Joker (Play.com Exclusive Signed Copies 2CD) Price : EUR 14.99 Og før det... En sommerhit da jeg var 13-15 år gammel. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Nifelheim - Servants of Darkness (Lp) Cannibal Corpse - Tomb of the Mutilated (Lp) Apropos, henta på postkontoret i går; Cannabis Corpse - Tube of the Resinated LP 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Cannabis Corpse er fett Hvor kjøpte du den vinylen? Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Circles - The Compass (EP) @ basickrecords.com £6,49 Graveyard - Graveyard @ Amazon.com $10,95 (+frakt) Graveyard - Hisingen Blues @Amazon.com $ 12,93 (+frakt) Kvelertak - Kvelertak @ Platekompaniet 79kr Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Cannabis Corpse er fett Hvor kjøpte du den vinylen? http://cgi.ebay.com/Cannabis-Corpse-Tube-Resinated-LP-12-VINYL-REC-/110664474177?pt=Music_on_Vinyl&hash=item19c41dde41 Kjøpte herfra De har enda en god del eksemplarer ser det ut til Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Emeli Sandé - Heaven: Exclusive Signed 7-inch Single, £4,99 fra EmeliSande.com. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Toto - In The Blink of An Eye " Greatest Hits 1977 - 2011" Pink Floyd - Dark Side of The Moon Joe Bonamassa - Dust Bowl Konge album! 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Fikk en pakke fra Finland (Werewolf records) i dag: Charnel Winds - Der Teufelsbund (Cd) Goatmoon - Varjot (Cd) Kadotus - Vaienneet temppelit (Cd) Crimson Moon - Under the Serpentine Spell (Cd) Stormheit - Kvenland (Cd) Nåstrond - Muspellz Synir (Cd) Crimson Moon, Stormheit og Nåstrond var i pakken gratis, fin overaskelse. Totalt 30 Euro. Endret 10. august 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Og Demon's Souls snek seg med på bildet? Hehe Crimson Moon er faen meg konge. Hørt debuten, To Embrace the Vampyric Blood? En av 90 tallets beste Black Metal skiver. Fikk et par cd'er i går: Falls of Rauros - The Light That Dwells in Rotten Wood (2011) Obsequiae - Suspended in the Brume of Eos (2011) Begge fra Bindrune Recordings Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Må ha lurt seg inn på bildet ja Var i forhold til et annet forum at det ble med egentlig. Er faktisk helt ny til ''Crimson Moon''. Skal se og snurre det albumet jeg fikk gratis, så om jeg liker det så er det jo bare og skaffe debuten, om den er enda fetere! Til dine kjøp så virker 'Falls of Rauros' veldig interssant, skal sjekkes ut! Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Koldbrann - Nekrotisk Inkvisition Urgehal - Goatcraft Torment Endret 12. august 2011 av kjtiil Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Morbid - Year of the Goat LP Mortuary Drape - All the Witches Dance LP Mütiilation - Remains of a Ruined, Dead, Cursed Soul CD Mütiilation - Vampires of Black Imperial Blood CD Dødheimsgard - Kronet til konge CD Svartidauði - Those who Crawl and Slither shall again inherit the Earth Tape Katharsis - 666 Tape Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 ALT i den listen der Vowels er så jævlig godkjent. Ble glad av og se det Fikk en pakke fra en spanjol i dag: En Kassett: Nocturnal Graves - Profanation of Innocence, Tape. Orginal/Firstpress Og to vinyler: Deathspell Omega - Kénôse (Lp + 40 siders booklet, first press) Deathspell Omega - Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum (Lp + 20 siders booklet) Plakaten som fulgte med Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum: Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg blir irritert over å se at du skaffet de to DsO vinylene jeg mangler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå