SirUstinov Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nehëmah er dritbra. Et av de første Black Metal bandene jeg oppdaget. Lenge siden jeg har hørt dem sist, på tide nå Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nehëmah er kult, ja. Undervurdert/oversett band. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Godt og se flere som har sansen, virker meget bra! Resultatet etter en tur på postkontoret i dag: Veles - Night on the Bare Mountain (Tape) Gladsheim - War Wolf Spirit (Tape) Judas Iscariot - Of Great Eternity (Tape) Cultes des Ghoules - Spectres over Transylvania (Cd) Bilskirnir - Wolfswut (7'' Picture Ep) Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice (Dobbel Lp) Deathspell Omega - Paracletus (Lp) Denial of God - The Red Terror (Lp) Necros Christos - Doom of the Occult (Dobbel Lp) Demoncy - Joined in Darkness (Dobbel Lp) Mortuary Drape - All the Witches Dance (Lp) (Svart vinyl edition som inkluderer en ekstra Lp med et live show fra 1995!) Limitert til 200 Altar of Plagues - Mammal (Double Lp) Cough / The Wounded Kings - An Introduction to the Black Arts (Split Lp) Dissection - Live Legacy (Lp) Darkthrone - Panzerfaust (Lp) Endret 29. juli 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Herlig, herlig fangst Skogslik! Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Veles og Demoncy!!! Demoncy-skiva er en av de absolutt mørkeste og ondeste skivene noensinne. Sykelig bra! Ellers var det også mye fett der. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Greit mye fett der, Skogslik! Må få kjøpt meg Mortuary Drape plata jeg også Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Meget fornøyd med fangsten ja! Var på tide jeg fik handlet DsO I hvert fall. Mortuary Drape må handles Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMONCY! Makan så fet skive. Noe av det ondeste noensinne. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 AURA NOIR "Hades Rise" LP (100.-) THE KONSORTIUM "The Konsortium" LP (150.-) ARCHENEMY "Violent Harm" CD (80.-) DREPHJARD "Maktdominans" MCD (50.-) LIK "Lekamen Illusionen Kallet" CD (80.-) LIK "Må Ljuset Aldrig Nå Oss Mer" CD (80.-) LIK "Besvärtade Strofer" CD (80.-) MYRKR "Black Illumination" CD (80.-) NÅSTROND "Toteslaut" DIGIPACK CD (80.-) SPETÄLSK "Spetälsk" LP (150.-) BONGRIPPER "Satan Worshipping Doom" CD (80.-) CRYPTOPSY "None So Vile" CD (80.-) FUNERAL MIST "Devilry" CD (80.-) DREPHJARD "Sorgsvart" MCD (50.-) NÅSTROND "Age Of Fire" CD (reg. ed.) (80.-) WHIPLASH "Power And Pain/ Ticket To Mayhem" CD (130.-) Fra apocalyptic empire. Bon Iver - Bon Iver (CD-gave) Lp: Beherit - Engram Satyricon - Rebel Extranvaganza Coroner/Celtic frost - 7" split Pest - Total Contempt Marduk - Heaven shall burn.. when we are gathered Marduk - Opus nocturne Marduk - Panzer division Marduk Akitsa - ett eller annet whatever nazi... byttes gjerne bort Bilskirnir - Same as above.. In flames of purification. Byttes gjerne bort. Neil Young - Harvest Nails - Unsilent death Cult of Daath - slit throats and ritual nights Death yell - Morbid rites Koldbrann - moribound Krieg - the black plague Sarke - vorunah Havohej - dethrone the son of God Gorgoroth - in quantum... Isengard - Høstmørke Type O negative - bloody kisses Pentagram - Last rites Evocation - apocalypse Father befouled - profano ad regenum. Dette er vel for det meste nytt av det som står i hylla. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hvorfor vil du bytte bort Akitsa-skiva? Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 fordi en fransktalende vichy-overløpende ulveper ikke er så mitt i skiva for min del. for min del da. Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Between The Buried And Me - Alaska, Sylosis - Edge Of The Earth og The Faceless - Planetary Duality. Alle på cdon. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) jeg mener.. en ting er å være meg og bruke penger på det. en annen ting er å være teit og ikke sjekke hva gubbene du støttet med penger faktisk forfekter tiden sin med. Jeg ser bare ikke hvordan min kjære mor skal kunne ønske meg velkommen i sitt hus om hun visste jeg har nazi-propaganda liggende. saftsuse jeg hadde fått hørt noe til besvergelser da.. Endret 31. juli 2011 av Loddpenge Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeez! Kjipt for deg, for Akitsa er jævlig bra, uavhengig av hva de synger om eller måtte mene om ditten og datten. Knallband! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 fordi en fransktalende vichy-overløpende ulveper ikke er så mitt i skiva for min del. Fantastisk setning. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Nazi-propohanda or not, musikken er helt konge. Ditt tap om du velger å gi faen pga ideologien til bandet. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hvilken Akitsa skive er det snakk om? Muligens jeg er interessert i å kjøpe den Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) er det nedribbet, noe jeg tenker meg til at det er, så kan musikk være god som gull den. Men det er for mye glue, gluuueee. la grande infamie heter platen. den er vel mer eller mindre uspilt. *shrughs* Endret 31. juli 2011 av Loddpenge Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Bootleg med låtene til Fader War fra Ingenting for Norge Også fikk jeg kjøpt meg Mortuary Drape - All the Witches Dance LP Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jigsore Terror - World End Carnage Death - Spiritual Healing Inferi - Shores Of Sorrow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå