Skogslik Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Noe nytt som har kommet denne uken: Pagan Altar - The Lords of Hypocrisy (Dobbel Lp) Mortuary Drape - Secret Sudaria (Dobbel lp) Cemetery Urn - The Conquered Are Burned ( Farget vinyl + patch limitert til 100) Perversor / Morbosidad (Split Lp) Perversor - Cult of Destruction (Lp) Cultes des Ghoules / Goat Tyrant (Split Lp) Wolfnacht - Heidentum (Picture lp limitert til 200) Church of Misery - Early Works Compilation (Trippel Lp) Inquisition - Ominous Doctrines of the Perpetual Mystical Macrocosm (Tome edition Lp) Deiphago - XCIII, 7'' Ep (Farget vinyl, limitert til 100) Wolfnacht - Aima Kai Timh, 7'' Ep Mongrel's Cross - Whoresanna, 7'' Ep (Farget vinyl, limitert til 100) Cultes des Ghoules - Häxan (Cd) Sombres Forêts - Royaume De Glace (Cd) Sabbat - Sabbatical Visionslaught (Dvd+Cd) Hvor skal jeg starte Endret 4. juni 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Church of Misery, bare fordi jeg digger coveret. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Om jeg ikke husker feil, var det Marillions "Script for a Jester's Tear" for 109,- på Platekompaniet. 1 Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 @ bigdipper Eternal sunshine of the spotless mind - Jon Brion, 20kr The reminder - Feist, 30kr Let it be - The replacements, 30kr Fornøyd =) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Heidentum Skogslik. Veldig bra plate! Snart kommer 'Night of the Werewolf' epn ut på bilde lp og. Kom en kassett i dag: Goatmoon / Ride for Revenge - In the Spirit of Ultimate Sacrifice (Split) Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Var nettopp innom Evil Rising og så nyheten, gleder meg. Så også at Zofos's Lore Unfolds blir re utgitt på LP. Side prosjekt av Athalwolf. pluss en helt ny sju tommer. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Man kan si jeg har klikket helt på musikkfronten! Gikk som et skudd i meg når jeg for liten tid siden innså at piratkopiering er skikkelig dumt. Så herfra og ut skal god musikk belønnes med en plass hyllen min. Jeg skaffet meg et lite anlegg med platespiller og tenkte å starte min egen vinylkolleksjon, samt høre gjennom gamlefars beste skiver! (Har vært altfor flink med penger det siste året, så nå var en real selvbelønning på sin plass! =) Platekompaniet: Pink Floyd - The Dark Side Of The Moon (VINYL), Pris 199,00 Boston - Boston (VINYL), Pris 229,00 Deep Purple - Machine Head - 25th Anniversary Edition (VINYL), Pris 169,00 Pearl Jam - Backspacer (VINYL), Pris 189,00 Michael Jackson - Bad (VINYL - 180 gram), Pris 239,00 Band Of Horses - Everything All The Time (VINYL), Pris 169,00 The Roots - How I Got Over (VINYL), Pris 129,00 King Crimson - In The Court Of The Crimson King (VINYL + MP3), Pris 189,00 Foo Fighters - Wasting Light (VINYL), Pris 189,00 theburningshed.com Porcupine tree - lightbulb sun vinyl edition (black vinyl) Porcupine Tree - The Incident Vinyl (regular edition) Porcupine Tree - Voyage 34 - vinyl editon (double vinyl) Porcupine tree - fear of a blank planet (double lp) Anathema - We're Here Because We're Here - vinyl edition (double vinyl) amazon.co.uk Thin Lizzy - Black Rose (Vinyl) Jeg digger konseptet bak vinyl, er liksom et tilbakesteg fra all denne digitaliseringen jeg er blitt litt mettet på. Dessverre så har det sine begrensninger, så jeg må nok kjøpe en CD-spiller i tillegg =) Edit: Tips om hvor jeg får fatt i Pink Floyd og Genesis-plater tas vel imot! Endret 8. juni 2011 av sch0n Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Vis du bor i nærheten av Oslo På bruktvarehandelen Råkk og Rålls i Oslo vil du nok finne det aller meste av Genesis og på en god dag noen Pink Floyd plater, har sett Dark Side Of The Moon, The Wall, Atom Heart Mother, Wish You Were Here++ der. De har tusenvis av brukte vinyler, kan fint være i den butikken noen timer Skal du ha nye vinyler er det masse nettbutikker du kan bestille fra. Big Dipper i Oslo har en del, kan også bestille det aller meste, litt dyrt dog. Endret 8. juni 2011 av Glutar Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Kun en vinyl denne uken: Blood Ceremony - Living with the Ancients (Dobbel rød/svart vinyl, limitert til 300) Kostet ca 80kr fra hmv.com Lenke til kommentar
Such Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 FLOTSAM AND JETSAM-NO PLACE FOR DISGRACE 75kroner SMITH, PATTI-HORSES 99kroner BON IVER-FOR EMMA, FOREVER AGO 169kroner ELECTRIC WIZARD-BLACK MASSES 119kroner DEER TICK-WAR ELEPHANT 179kroner Alt på vinyl og alt fra www.thegarden.no Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 I approve. Min siste var Lady Gaga - Born This Way (CD). Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 I approve. Siste min var Transilvanian Hunger på vinyl. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 I approve. Siste min var Transilvanian Hunger på vinyl. Fått den eller? Har ikke dukket opp her enda Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Nei. Fikk en epost om at shippingen ble forsinket. Kommer vel i tidlig juli elns (hvor jeg er på østlandet, så den må ligge 2mnd på postkontoret. :/ Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Village People - Cruisin' Wham! - Make It Big David Sylvian - Secrets of the Beehive Alle tre er vinyl, selvfølgelig. Edit: Lycanthrope: Blir den ikke sent tilbake da a? Endret 12. juni 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Ang. plate på postkontor: Ordne ettersending eller noe, hvis den ikke kommer i fellesferien blir den bare liggende i to uker før den returneres. Alternativt kan du ta kontakt med kontoret og be dem la den ligge der ekstra lenge. Det går som regel greit. Endret 12. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Tenkte å betale de for å ta vare på posten min noen uker. Evt. kan du prate med de og overatele de til å ordne det for meg. Endret 12. juni 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Fra Terratur Possessions ARCHGOAT - The Light-Devouring Darkness 15 EUR/120 NOK AZARATH - Praise The Beast 12 EUR/100 NOK BLACK WITCHERY - Desecration Of The Holy Kingdom 12 EUR/100 NOK BLACK WITCHERY - Upheaval Of Satanic Might 12 EUR/100 NOK FEN/DE ARMA - Split DigiCD 12 EUR/100 NOK FUNERAL GOAT - Mass Ov Perversion 12 EUR/100 NOK KAOSRITUAL – Svøpt Morgenrød 12 EUR/100 NOK TEITANBLOOD - Seven Chalices 15 EUR/120 NOK BLACK WITCHERY - Inferno Of Sacred Destruction 18 EUR/150 NOK DØDSENGEL - Dødsengel MLP 15 EUR/120 NOK FOREST - Forest 2xLP 18 EUR/150 NOK IRREVERENT - Blasphemous Crucifix Profanation LP+7"EP 24 EUR/200 NOK MENACE RUINE - Cult of Ruins 18 EUR/150 NOK SARATH - Siste Indre 18 EUR/150 NOK URFAUST - Der Freiwillige Bettler REGULAR EDT. LP 18 EUR/150 NOK ASTROFAES – Shu Nun 6 EUR/50 NOK ARCKANUM - Antikosmos 6 EUR/50 NOK SADOMATOR - Infinite Goatsower 6 EUR/50 NOK PLAGUE BEARER - Rise of the Goat 6 EUR/50 NOK TEITANBLOOD SHIRT 150 666 IN THE NORTHERN SKY ZINE 10 EUR/80 NOK KALEIDOSCOPE Magazine #9 - 9 EUR/70 NOK WORDS ov NONEXISTENCE Magazine #4 - 6 EUR/50 NOK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå