Lycantrophe Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Er Skuggheim verdt lytten? Isåfall kan du kjøpe 2x7", Vowels, så plukker jeg opp i Oslo. Vet ikke om jeg orker mailmas. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Har allerede betalt, du skulle sagt ifra litt før. Det lille jeg har hørt av bandet virker veldig lovende hvertfall. Jærteikn Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Grrm. Svarer han på mail nå, da? Bestillinger and shit. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Han gjør det, men det kan ta litt tid. Sjekk ut Skuggeheim, vestlands BM på sitt beste! Hehe. Sleng med zinet og, mye bra der! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Bestilte begge 7", men ikke fått svar (duh). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Pakke i posten i dag! Nocturnal Blood - Litanies Of Darkness - Written In Blood (Tape + den runde patchen) Min er nummer 106/150. Den andre patchen følgte med gratis. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Bass Lo + Slo 2 fra Amazon.com som MP3-album til $6.99. Har lett etter en av sangene på albumet her i flere år, så var glad da jeg endelig fant albumet til en billig penge. ^^ Lenke til kommentar
Such Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 pearl jam - vs. dan sartain - join dan sartain kurt vile - smoke ring for my halo smog - knock knock satyricon - age of nero the drones - gala mill the mess hall - the devils elbow the antlers - burst apart violent femmes - permanent record deer tick - war elephant 16 horsepower - 16 horsepower death by unga bunga - death by unga bunga beasts of bourbon - blandet black flag - my war uk subs - blandet alt digitalt over iTunes. mer enn middels glad for disse kjøpene! Lenke til kommentar
Gobi Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Tror nok det var Muse - Black Holes and Revelations, dersom jeg husker rett ^^ Genialt album til min daverende kjæreste, noe som er litt kjipt nå fordi jeg godt kunne tenkt meg albumet selv EDIT: skriveleif Endret 20. mai 2011 av Gobi Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 22 - Plastik EP Explosions in the Sky - Take Care, Take Care, Take Care Radiohead - The King of Limbs Newspaper Album Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Tyler, the Creator - Goblin, vinyl kjøpt på Big Dipper i Oslo 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Div jeg har kjøpt i det siste CD: Radiohead - OK Computer Necros Christos - Doom of the Occult Gravlund - Goat Funeral Night Vinlyl: Bone Awl - Meaningless Leaning Mess Church of Misery - Master of Brutality Church of Misery - The Second Coming Darkthrone - Transilvanian Hunger Lady Gaga - Born This Way James Blake - James Blake James Blake - CMYK EP James Blake - Klavierwerke Skuggeheim - Gå all kjødets gang Skuggeheim - Kjøt og Blod Kassett: Skuggeheim - Vinterrikets Konge Graveland - In the Glare of Burning Churches Nocturnal Blood - Litanies Of Darkness - Written In Blood 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Your Headlights Are On - Your Headlights Are On Kjøpt på Volum i Trondheim. Årets norske! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Vowels: Lassevis med fete saker der! Du handlet Gravlund du og ja, virket ganske fett. Har vært en rolig uke for meg, men fikk en Lp i dag: Jex Thoth - Jex Thoth Ca 80kr fra hmv.com Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Okay, de fem siste: Born this Way. The Fame. The Fame Monster. Just Dance (single). Alle på vinyl, ~£50. Amazon. --- Og til slutt: Hvit vinyl. $51 + frakt, ebay. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Gleder meg veldig til det kommer. Kjøpte jo ganske nylig Lyckantropen Themes og Wars of the Roses (se noen sider tilbake), så nå kan det bli ulver-helg. Mangler: Metamorphosis, Quick fix of Melancholy, Kveldssanger og Bergtatt for å ha komplett på vinyl. Silence-EPene er vel aldri gitt ut på vinyl, er de? Endret 22. mai 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Bare for å være rasshøl, Ulver/Mysticum Split og Vargnatt. Metamorphosis er vel ikke utgitt på vinyl, eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Joa, men la oss nå være realistiske her. Vet ikke, sjekker discogs nå. Ser ikke sånn ut. Endret 22. mai 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå