SnittLeif Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 LoL. Huff så barnslig. ^dette, bare om din post. 4 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Satanic Warmaster er enormt Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Super Meat Boy! Double CD Special Edition Soundtrack 1 Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Super Meat Boy! Double CD Special Edition Soundtrack Coveret på den alene er nok til at jeg vil ha den, og spillet er knalltøft. Hvor fikk du tak i den? Play.com: Dio - Holy Diver Disturbed - Asylum Judas Priest - Screaming for Vengeance Endret 11. mai 2011 av Benjamin Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Satanic Warmaster LoL. Huff så barnslig. Hoho, fin beskrivelse av din post. Kjeksmesteren: Ja visst! Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Coveret på den alene er nok til at jeg vil ha den, å spillet er knalltøft. Hvor fikk du tak i den? http://dbsoundworks.bandcamp.com/album/super-meat-boy-double-cd-special-edition-soundtrack Fikk den bare et par dager etter bestilling. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Gojira- From Mars to Sirius Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Henta Suicidal Tendencies - I'll Hate You Better Purple Heart shaped single på postkontoret i dag Venter fortsatt på: Cyco Miko - Lost My Brain Once Again Suicidal Tendencies - How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today LP Lenke til kommentar
Yugoslavern Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Var på plattemesse for en uke eller to siden. Fikk skaffet meg: Dead or Alive: Evolution the Hits Aerosmith - Get a Grip Talking Heads - Stop Making Sense De over var CD, jeg fikk også kjøpt to 12" lp-plater: Guns N Roses - Appetite for Destruction Queen - the Works Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Burzum - Fallen Min første plate 230 kostet den på Platekompaniet Endret 11. mai 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Har du noen bilder av hele samlingen ? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Denne fine greie tippa inn i dag: Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Fra Aquarius records: Ash Borer / Fell Voices - Split LP Deafheaven - Roads To Judah CD Hell yeah! EDIT: Fikk en pakke fra Daudings Gjenklang i dag, den inneholdt: Prest - Drapsinstinkt Tape Fimbul - Det Siste Slaget Tape Fimbul - Vinterland Tape Skuggeheim - Kjøt og Blod 7" Skuggeheim - Gå All Kjødets Gang 7" Skuggeheim - Vinterrikets Konge T-Shirt Endret 13. mai 2011 av SirUstinov 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Evig digg pakke fra Daudings Gjenklang der! Fredag, da er det tur innom postkontoret på vei hjem fra jobb: En ren Finsk 'Black Metal' pakke fra Northern Heritage (Finland): Goatmoon - Finnish Steel Storm (Splatter vinyl) Azazel / Goatmoon (Lp) Phlegein - Ancient Battlegrounds (10'' Ep) Phlegein - Phlegein (7'' Ep) Satanic Warmaster - Winter's Hunger / Torches (7'' Ep) Nidhoggr - Ravens over the Road of Kings (Cd) Fra amazon.co.uk: Primordial - Redemption at the Puritan's Hand (Dobbel hvit vinyl) Og Cultes des Ghoules saker: Cultes des Ghoules - Angel of Poison and Death (Digipack Cd, limitert til 500) Cultes des Ghoules - Odd Spirituality (Tape, limitert til 300) Cultes des Ghoules - Häxan (Tape, limitert til 500) Brukbar start på helgen! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Coverarten på Goatmoon LP'en var helt KONGE! Fått med deg at Skuggeheim har sluppet den tredje 7'tommeren nå? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Ganske fett cover ja! Er den ute? Jeg snakket med han for en ukes tid siden og da sa han ca en måned. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Har også sendt Daudings Gjenklang mail angående Skuggheim bestilling, får jo aldri svar fra fyren :--( Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Var innom Platekompaniet og fant Isengard med en kommentarspor skive. Noen som har hørt denne bonus disken? Jeg ga foressten 109 kroner for den. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Ganske fett cover ja! Er den ute? Jeg snakket med han for en ukes tid siden og da sa han ca en måned. Ifølge den lappen jeg fikk med oversikt over alle utgivelsene skulle den være tilgjgelig for bestilling ihvertfall. Om det er pre order eller hva det er, vet jeg ikke. Har også sendt Daudings Gjenklang mail angående Skuggheim bestilling, får jo aldri svar fra fyren :--( Fikk ikke svar første gang jeg sendte han mail heller, på andre forsøk fikk jeg svar nesten umiddelbart. Hvorfor vet jeg ikke, kanskje du bør prøve igjen. Fyren virker veldig hyggelig. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Fikk svar i stad faktisk. Tok noen uker, men regner med det er verdt det! Tror ikke man kan kjøpe den helt enda, fikk med dette i mailen han sendte: Den komplette Daudings Gjenklang katalogen består forøvrig av følgende: Kassetter PREST - "Drapsinstinkt" reh. tape............40,- FIMBUL - "Det Siste Slaget" demo okt.1995.....40,- FIMBUL - "Vinterland" demo 1995...............40,- SKUGGEHEIM - "Vinterrikets Konge" demo kassett....40,- Vinyl 7" SKUGGEHEIM - Fase 1/5 "Kjøt og Blod"..............50,- SKUGGEHEIM - Fase 2/5 "Gå All Kjødets Gang".......50,- T-skjorter SKUGGEHEIM - "Vinterrikets Konge"................100,- SKUGGEHEIM - "Kjøt og Blod"......................100,- SKUGGEHEIM - "Gå All Kjødets Gang"...............100,- FIMBUL - "Logo"..............................100,- Zine DAUDINGS SKRIPT #1 (mars, 2011) Innhold: Vemod, Tomhet, Skuggeheim, Hinsides, Prest, Frostskogr, Ætergap Productions, tape & vinyl omtaler kopipapir/A5 format, 40 sider....................30,- ARNULF ØVERLAND "Kristendommen - den tiende landeplage" Foredrag fra 1933 på kopipapir/A5, 48 sider.......20,- Diverse buttons og jakkemerker av Skuggeheim, Fimbul, Myrkraverk og Throne Of Katarsis. Pr stk:........10,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå