Glutar Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) 2 nye LPer. Begge er DMM. Sigur Rós - Ágætis Byrjun Björk - Medúlla Endret 27. april 2011 av Glutar 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Machinae Supremacy - Overworld Amazon.co.uk £8.89 (£12.47 m/frakt) Musikken i seg selv var veldig bra. Men den tekniske kvaliteten var det værste mølet jeg noensinne har hørt fra en CD! Fatter ikke at de kan selge sånt drit? Det høres ut som plata er spilt inn via en ropert. 100% clipping og like behagelig å høre på som dremel i metall. Øverst: Fra Overworld Midten: Fra et tidligere Machinae Supremacy-album Nederst: FOr sammenligning. CD fra ca. 1986 Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Sigur Ros - Agaetis Byrjun Fann du ikkje æ-en på tastaturet? Mine: Fleet Foxes - Helplessness Blues The Antlers - Burst Apart Explosions in the Sky - Take Care, Take Care, Take Care Fleet Foxes er på CD, og dei to andre på LP. Kjøpte direkte frå plateselskapa. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Kom en ny Lp i dag, og denne gangen hadde den falt ned fra postkassen og lå på bakken Earth - Angels of Darkness, Demons of Light I (Dobbel Lp) Kostet ca 90kr inkludert frakten fra amazon.co.uk Endret 27. april 2011 av Skogslik 2 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Fåe du ikke lapp i posten med å beskjed om å hente pakken på det lokale postkontoret om pakken er for stor? Om ikke ville jeg isåfall klagd Herlig LP btw Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Skogslik har ikke postkontor, mannen i ødemarka Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Nå i det siste har postmannen/damen begynt og legge pakken på postakssen min, inntil stativet på en måte. Og noen ganger bare stappet det ene hjørnet nedi kassen, så stort sett hele pakken stikker ut 1 Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kjøpt i går på Bid Dipper: Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Opeth - Ghost Reveries Opeth - Watershed Play.com Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Litt godsaker til helgen: Pentagram - Last Rites (Brun vinyl + poster limitert til 300!) Mortiis - The Song of a Long Forgotten Ghost (Gull vinyl + poster limitert til 150) Plakatene: Pentagram kostet ca 90kr inkludert frakt fra hmv.com Mortiis kostet ca 150kr fra ''Kyrck Productions'' Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Sinnsykt FET Pentagram-plakat! Vilt kul! Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Porcupine Tree - In Absentia 169kr platekompaniet Kom hjem til en pakke i posten også Obscura - Omnivium Benighted - Asylum Cave Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Handla litt vinyl idag: Tygers of Pan Tang - Spellbound Armored Saint - Delirious Nomad The Cure - Boys Don't Cry ZZ Top - Eliminator Venter også på svar fra Terratur Possessions med en liten bestilling på litt nyere musikk... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Sinnsykt FET Pentagram-plakat! Vilt kul! Enig! Kom en cd i dag, litt mer roligere saker i form av neofolk: Musk Ox - Musk Ox (Cd) 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det var kult. Props. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Musikken i seg selv var veldig bra. Men den tekniske kvaliteten var det værste mølet jeg noensinne har hørt fra en CD! Fatter ikke at de kan selge sånt drit? Det høres ut som plata er spilt inn via en ropert. 100% clipping og like behagelig å høre på som dremel i metall. Øverst: Fra Overworld Midten: Fra et tidligere Machinae Supremacy-album Nederst: FOr sammenligning. CD fra ca. 1986 Haha.. et offer for The Sound War. Dette gjelder dessverre det meste av ny musikk og såkalte remastrede plater. Kanskje musikken ville blitt bedre på en kjip pc-høytaler da plateselskapene tror hvermansen bruker det når de hører. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det var kult. Props. Hehe takk for det! Tenkte det passet ganske greit med albumet Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Dukka opp litt cd'er i postkassa i dag gitt: Earth - Angels of Darkness, Demons of Light 1 Mamiffer - Hirror Enniffer Rosetta - The Galilean Satellites Rosetta / East of the Wall / Year of No Light - Split Sailors With Wax Wings - Sailors With Wax Wings Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 K[nine] - Dead World's Poetry, 25.- Fant denne faktisk på Fretex av alle plasser, grei pris det. Abigor - Time Is the Sulphur in the Veins of the Saint - An Excursion on Satan's Fragmenting Principle (prøv og si det ti ganger fort), 59.- Meshuggah - Alive (CD+DVD)59.- På Platekompaniet på kvadrat i Sandnes. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 The Prodigy - Always Outnumbered, Never Outgunned 40,- @ Play.com Ikke deres beste album, men noen godlåter er det jo der, og et must have til min økende The Prodigy - samling. The Prodigy - World's On Fire - live from Warriors Dance Festival (CD+Blu-Ray) 120,- @ Play.com. Pre-order. Siden jeg var der må jeg jo nesten ha CD-en og filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå