SirUstinov Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Blaspherian - Infernal Warriors of Death Ca.15$ fra Deathgasm Records Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Pentagram - If the Winds Would Change LP Sonne Adam - Transformation LP Endret 8. april 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Sonne Adam plata der virker jævlig bra etter og a hørt noen sanger. Tror jeg må handle den selv! Liker coveret og! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Armed with Hammers er hvertfall helt spinnvill så satser på at fullengderen fortsetter i samme spor :--D Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Tilbud på platekompaniet i går Endret 8. april 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hvor handler man Sonne Adam? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 - Black vinyl, clear/black marbled vinyl (ltd. to 100 copies) exclusively available at Imperium Productions ([email protected]) - White vinyl (ltd. to 100 copies) exclusively available at Nuclear Blast (www.nuclearblast.de) - Gold vinyl (ltd. to 100 copies) exclusively available at CM Distro (www.cmdistro.de) Jeg kjøpte min hos Imperium Productions Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Takk for infoen! Endelig kom Burzum - Fallen lpn: Burzum - Fallen, 'Clear vinyl' limitert til 3000 1 Lenke til kommentar
HipsterJesus Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Leftfield - Leftism på vinyl 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Acid Bath - When the Kite String Pops Angels of Light - How I Loved You Angels of Light - Everything Is Good Here / Please Come Home Angels of Light - The Angels of Light Sing 'Other People' Angels of Light - We Are Him Boris - Akuma no Uta Dødheimsgard – 666 International (re-issue) Mr. Bungle – California Munly & The Lupercalians - Petr & The Wulf Om - Variations on a Theme Om - Conference of the Birds Om - Pilgrimage PJ Harvey - Let England Shake Sleep - Sleep's Holy Mountain Tartaros - The Grand Psychotic Castle Thorr's Hammer - Dommedagsnatt Wovenhand - Mosaic Wovenhand - Ten Stones Kjøpt på Rasputin Music og Amoeba Music i San Francisco. Endret 10. april 2011 av Anulaibar Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Fy faen! Akuma no Uta er vilt bra. Bandets beste, og ei rimelig unik Stoner skive, ass. Fete riff, fet bass, fet vokal og insane tromming. Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Circus Maximus - Isolate Deadsoul Tribe - The January Tree Spiral Architect - A Skeptic's Universe Novembers Doom - Into Night's Requiem Infernal Agalloch - The Mantle Moonspell - Memorial Kronos - The Hellenic Terror 950kr fra Aftermath Music. Må ha et par storinnkjøp jeg óg! Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 In The Court Of The Crimson King. Kongeplate, kjøpt på play.com. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 In The Court Of The Crimson King(LP) Big Dipper i Oslo til 250,- Måtte brife litt jeg også Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Takk for infoen! Endelig kom Burzum - Fallen lpn: Burzum - Fallen, 'Clear vinyl' limitert til 3000 damn, den er jeg kåt på nå. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Tsjuden: Anbefales, både musikken og vinylen i seg selv er lekker! Hentet to pakker i dag, og fornøyd som faen: Morbid - Year Of The Goat, trippel lp på grå vinyl limitert til 100. Her er det insiden av gatefolden og yttercoveret som er avbildet + vinylene og bookleten. Necrobiosis - The Pile of Decayed Entrails, clear Lp limitert til 100. Og et bilde av insiden av gatefolden: Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 In The Court Of The Crimson King(LP) Big Dipper i Oslo til 250,- Måtte brife litt jeg også Misunnelig Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Samson - Thank You And Good Night UFO - Strangers In The Night Judas Priest - Turbo Iron Maiden - Monsters Of Rock (Bootleg) Alle på LP og orginalt selvfølgelig Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Åh, samling old-school Britain! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå