Perfidus Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Pakke fra Abyss Records idag: Avsky - Mass Destruction CD Avsky - Malignant CD Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Fikk en cd fra play.com i dag: Miserere Luminis - Miserere Luminis, Cd ( 'Gris' og 'Sombres Forêts' sammen) Skal og hente to pakker på posten senere i dag, men får ikke mulighet til og pakke dem opp i morgen. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Godspeed You! Black Emperor - Lift Your Skinny Fists Like Antennas To Heaven 220,- hos platekompaniet, men no worries, hadde gavekort. Det meste er vel sagt om dette albumet. Har aldri vært så alt for interessert i post-rock, men det har sneket seg litt frem det siste året sånn ca. etter at jeg har hørt en del på norske Youth Pictures of Florence Henderson, Low Level Owl 2-plata til Appleseed Cast og senere Elliott (Song In The Air). Appleseed Cast albumet anbefales for såvidt. Alle tre er mer direkte enn GYBE, og må si at jeg liker det bedre når ting dras på litt og vi får mer episke melodier. Menmen. Anbefales. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Var og hentet to pakker på posten i går: Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas. Delux edition med to plakater og en 40 siders booklet. Nydelig! To stykk. 250kr hver fra 'Ancient Darkness Productions' Og: Furze - Necromanzee Cogent (Dobbel Lp) 160kr, Ancient Darkness Productions Kargvint / Klage (Split Lp) $13 fra ebay, fornøyd som faen! Lenke til kommentar
Whatsername Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Green Day - Awesome As Fuck (CD + DVD) 159,- på CDON.com Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 The Rolling Stones - Hot stuff, 99 kr @ Dressmann Gustav Lorentzen - Ludvigsens hostesaft, 59,90 kr @ Platekompaniet (denne har jeg venta i årevis på å finne igjen og få kjøpt, kassetten min har vært borte i årevis.) Joddski - Krig og kjærlighet, 169,90 kr @ Platekompaniet Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Pink Floyd - Atom Heart Mother Skulle egentlig kjøpe Animals, men den hadde de ikke, men fikk da meg ett dyr Angrer litt på at jeg ikke venta til de fikk Animals da jeg liker den mye bedre, men men. Satser på at den vokser på meg, uansett er det jo fett med plastikkmeny inne i dekselet, hehe. Endret 28. mars 2011 av Deneb Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Fra Terratur: MGLA - Mdlosci/Further Down The Nest MCD DEATHSPELL OMEGA - Si Monumentum Requires, Circumspice 2xLP DEATHSPELL OMEGA/S.V.E.S.T. - Split LP ONE TAIL ONE HEAD - One Tail One Head 7"EP ONE TAIL ONE HEAD - Tandava 7"EP CASTRUM DOLORIS - I Shall Become 7"EP Privatperson: Unbeing - The Exhalation MC Lenke til kommentar
Whatsername Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Sum 41 - Screaming Bloody Murder, 139,- på CDON.com Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Pakke fra terratur i dag med fire 7'' Eper: The Devil's Blood - Graveyard Shuffle Castrum Doloris - I Shall Become One Tail, One Head - One Tail One Head One Tail, One Head - Tandava Kostet totalt 225 inkludert frakt. Lenke til kommentar
Swampthing Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Cypress Hill - Rise Up, Platekompaniet i Sandvika, 99 kr Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) 1349 - Revelations of the Black Flame/Live CD Lamb of God - Wrath Malevolent Creation - Warkult/The Will to Kill Rotten Sound - Murderworks Soulfly - Omen 250 for alt på Platekompaniet i Stavanger. Endret 30. mars 2011 av Batnobbit Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Lake of Blood - As Time And Tide Erodes Stone (2011) 8£ - Human Jigsaw Records & Pale Chalice - Afflicting the Dichotomy of Trepid Creation (EP, 2011) 10.53$ - Flenser Records Endret 30. mars 2011 av SirUstinov Lenke til kommentar
AVF Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Blonde Redhead - 23 (LP, $14,99,-) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Jeg kjøper egentlig ikke plater lenger (abonnerer på WiMP), men det eneste jeg har kjøpt i det siste (dvs. etter at jeg kjøpte to eksemplarer av den fabelaktige jubileumsutgaven av David Bowie - Station To Station for noen måneder siden) er følgende album, innkjøpt ene og alene fordi CDen hadde en bonus-DVD (smart!): deLillos - Trist å være glad. Edit: Ca 150 kr, Platekompaniet. Endret 31. mars 2011 av svinepelz Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Liten pakke som kom i dag: Furze - UTD, Lp LIK - Besvärtade Strofer, Lp Nargaroth - Herbstleyd, Tape Nargaroth - Rasluka Part II, Tape Totalt 380kr fra Apocalyptic Empire Records. Gratis frakt! Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Fra Aftermath: Negative Plane - Stained Glass Revelations Min Kniv - Av Aske Immortal - Diabolical Fullmoon Mysticism Blood Red Throne - Monument Of Death Decrepit Birth - ...And Time Begins Shattered Hope - Absence Elegion - The Last Moment Ca 920kr + frakt. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Mye bra der kjtiil! Hentet to pakker på postkontoret i går: Rotting Christ - Passage to Arcturo ( Coloured vinyl + patch) Rotting Christ - Triarchy of the Lost Lovers Funeral Mist - Maranatha Samael - Blood Ritual Samael - Ceremony of Opposites The Wandering Midget - I Am the Gate Behemoth - The Return of the Northern Moon ('Die Hard' picture lp + patch,cd,sticker and poster) Behemoth - ...From the Pagan Vastlands ('Die Hard' picture lp + patch,cd,sticker and poster) Metalucifer - Heavy Metal Bulldozer Ascension - With Burning Tongues Hele haugen er på vinyl! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Cradle of Filth - Darkly, Darkly Aversa Ahab - The Divinity of the Ocean My Dying Bride - The Angel and the Dark River + For the Darkest Eyes 99.- pr, på Rockline i Kristiansand. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Noen småting i dag: Jex Thoth - Totem, Lp Jex Thoth - Witness, Lp Ca 70kr pr stykk fra hmv.com Og en pakke med lokale band, alle 'bandene' holder til ca 40min fra her jeg bor: Skuggeheim - Gå All Kjødets Gang, 7'' Ep med patch limitert til 279 Fimbul - Vinterland, Tape Fimbul - Det Siste Slaget, Tape Prest - Drapsinstinkt, Tape 197kr inkludert frakt fra 'Daudings Gjenklang' Endret 5. april 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå