kjtiil Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Morbid Angel - Blessed Are The Sick CD 169kr platekompaniet Entombed - Clandestine - CD 99kr platekompaniet Porcupine Tree - The Sky Moves Sideways CD 169kr platekompaniet Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Hentet denne pakken i dag: Sabbat - Envenom. ''Die Hard Edition'' på farget vinyl + patch + plakaten. Sabbat - Sabbatrinity. ''Die Hard Edition'' på farget vinyl + patch Sabbatrinity kan fort bli et av årets høydepunkt! Endret 1. mars 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Både Envenom og Sabbatrinity er langt fetere enn baconfett. Helvete for noen skiver! Endret 1. mars 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Sinnsykt fete. Hvor kjøpte du de hen, og hvor mye kostet de? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Kjøpte dem fra Iron Pegasus http://www.iron-pega...sus107/news.php Dem kostet 17 Euro per stk. Men det var 'Die Hard Editon', og den ble utsolgt på pre-order. Vanlig svart vinyl koster 13,50 Euro. Om du har penger, Kjøp! Endret 1. mars 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Skulle gjerne hatt Die Hard Edition om jeg skulle gjort noe innkjøp der gitt. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Handlet nylig inn "The Kovenant - Animatronik", etter at den på mystisk vis forsvant fra min platesamling..."Troll - Neo-satanic Supremacy" ble også kjøpt i samme slengen. Har også forhåndsbestilt "Torchbearer – Death Meditations". Anbefales på det sterkeste. Slippes ikke før i april, men hele albumet ligger allerede ute på Spotify Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Fikk min første, men garantert ikke siste pakke fra 'Satanic Skinhead Propaganda' i dag: Pseudogod - Illusion of Salvation, Lp + plakaten. Limitert til 500. Pseudogod - Two Nights of Supremacy and Witchcraft, live DVD. Limitert til 500. To cdene nederst er samples cder med diverse sanger av band. Følgte med gratis. Og en kassett box av bandet 'White Wolves Kommando'. Limitert til 200. Total pris på denne pakken var $84. Det er inkludert frakten. Endret 5. mars 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Whatsername Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Kjøpte meg den nye skiva til Avril Lavigne, Goodbye Lullaby som den heter Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Agent Fresco - A Long Time Listening. Meh. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Kjøpte meg den nye skiva til Avril Lavigne, Goodbye Lullaby som den heter Godt kjøp. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Dette er hva jeg har kjøpt i det siste (alt har ikke kommet frem enda): Burzum - Fallen LP(Flesh toned) Sabbat - Envenom LP Ascension - Consolamentum LP Negative Plane - Stained Glass Revelations LP One Tail, One Head - Demo II MC Nocturnal Blood - True Spirit of Old MC Nocturnal Blood - Devastated Graves - The Morbid Celebration LP Nocturnal Blood - Devastated Graves - The Morbid Celebration CD Nocturnal Blood - Litanies of Darkness - Written In Blood MC Drudkh - Autumn Aurora LP Drudkh - The Swan Road LP Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Fantastisk liste det der! Du handlet Sabbat Lpn og ja Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ja, ble nesten nødt til det. Vet jeg hadde angret om jeg ikke slo til nå. Vet du om noen norske distroer får inn Karisma btw? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Kan love deg at du ikke kommer til og angre! Karisma vinylen kom ut i 2008, men den er og få tak i flere plasser. Men har ikke sett den i noen norske distroer. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ah, trodde den ble repressed nå nylig jeg. Får se om jeg finner den noe sted, litt usikker på om jeg skal kjøpe den eller ikke Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Nei den er ikke fra nå nylig. Men det vill være ganske dumt av deg og ikke kjøpe den, er så sykt fet! Endret 8. mars 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
vcx Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Må vel være Absolute Music 30 eller noe, for ca. 10 år siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Fra Play.com Gorillaz - Plastic Beach, €4.99 Cream Chilled Electronic, €7.49 Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Lita pakke fra Grimface Distro idag: BEHEXEN - Rituale Satanum CD GJENFERDSEL - I CD 267,- med frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå