SirUstinov Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Fikk en pakke fra Pagan Flames Records i dag, den inneholdt: PANOPTICON - "Panopticon" CD Panopticon / When Bitter Spring Sleeps CD When Bitter Spring Sleeps - S/T CD PANOPTICON - "Collapse" CD De Silence et d'Ombre - 3: The Fall CD Legion of Doom -God is Dead CD Panopticon / Skagos - split CD digipack Au Sacre des Nuits - Anti Humain CD ALDRI bestill noe herfra, fikk alle cdene i hvite ark-cover om det er noe som kan kalles det, slike man fikk playstation demoer i, i gamle dager. Med bookletene og alt ved siden av. Fy faen så skuffa jeg blei, hadde gledet meg til å eie disse albumene. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Fra BigDipper: Justice - † LP Arcade Fire - Funeral LP Fra Platekompaniet: Kanye West - The College Dropout LP John Olav Nilsen og Gjengen - For godt til å være sant LP Lenke til kommentar
AVF Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Radiohead - The King of Limbs (Newspaper Edition) for £30 på albumets hjemmeside. Den har jeg bestilt meg også! Kjøpte meg også James Blake - James Blake LP på jobben i går. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 To cd'er Agnostic Front - Victim in Pain Helmet - Strap it on Begge på ebay Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Pakke fra Aftermath Candlemass - Epicus Doomicus Metallicus LP (rød vinyl) 220kr Dødsengel - Ecstatic Horror 7" 65kr Dødsengel - Alongside Choronzon 10" 125kr Agalloch - From Which Of This Oak LP 165kr Bare jævlig synd at platespilleren er utilgjengelig for øyeblikket Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Endelig kom pakken min fra Terratur. Han hadde vist glemt og sende den, derfor det tok så lang tid Slayer Magazine #20 + Morbid - Ancient Morbidity Lp Urfaust - Der freiwillige Bettler, Lp Min Kniv - Av aske, Rød Lp. Min er nummer 002! Klage / Vemod - Moestæ Qverelæ, Split Ep Dødsengel - Dødsengel, Cd Kostet 680kr Endret 22. februar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Nice nice. Det tok sin tid ja Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Der ser du hvor mye han bryr seg om deg. Du må handle mer, altså. Endret 22. februar 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Haha, antar det er noe slikt som ligger bak forsinkelsen ja Men var lett verdt ventetiden! Endret 22. februar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Faen, fikk du 002? Min er typ 55. Vil ha Urfausten der. Må også høre Dødsengelskiva snart. Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 En tur innom big dipper for å plukke opp ny nål og Black Sabbath - Masters of Reality 179kr. Nå må jeg bare vente på at drivreima skal komme heeeeelt fra USA, så kan jeg begynne å snurre plater igjen! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Fikk en pakke i dag fra Kina, den inneholdt: Underjordiska / Spectral Lore Split Pro Cd-r limited to 300 Spectral Lore - I Digipack edition limited to 1000 Spectral Lore - II Digipack edition limited to 1000 Dispirit - Rehearsal at Obortion Tape Og en Dispirit T-skjorte Fra Temple of Torturous Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Plukket med meg en pakke fra Unborn på postkontoret etter jobb i dag: Nocturnal Blood - Devastated Graves - The Morbid Celebration, Lp Poison - Further Down into the Abyss (Dobbel Lp) Noenum / Vritra, Split Lp Og denne Lp boxen: Innsiden av gatefoldene og en jævlig stor og fet plakat: Crypt of Kerberos - MCMXCI - MCMXCIII ( 3 Lper) Denne boxen er rålekker.Sykt velllaget. Storfornøyd!! Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Evergrey - Glorious Collision Kjøpt direkte av, og signert av bandet! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 PANOPTICON - "Collapse" CD Panopticon / Skagos - split CD digipack Hvordan er disse to? Tenker på og bestille dem selv. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Splitten med Skagos var iallfall veldig bra, syntest eg. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Materialet på Collapse er ulikt fra S/T. Vanskelig å forklare egentlig hvordan den er, eneste jeg vet er at den er jævlig bra. Skagos spliten er også å anbefale, har ikke hørt Skagos sine spor ennå da. Fikk forresten en pakke i posten i dag selv, den inneholdt: Kvaathan - Novus Atrum Aevum TAPE 012/200 Wolfnacht - Dawn of Heathens Fra Blazing Productions Endret 26. februar 2011 av SirUstinov Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ok, da blir det nok en bestilling på meg Du liker vist Wolfnach ser jeg! Må se og handle albumene der selv. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ohyeah, Wolfnacht er et av fovorittbandene mine. Selv om det er NS, som jeg overhode ikke har noe til overs for. Men Black Metalen ruler, og det er det viktigste. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen her som har bestilt noe fra Woodcut Records? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå