jooonas91 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Meshuggah - obZen og As I Lay Dying - The Powerless Rise fra CDON for et par lapper. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Snowing - I Could Do Whatever I Wanted If I Wanted Kosta 10$ her. Fuck Your Emotional Bullshit er forresten den einaste EP-en eg nokonsinne har kjøpt på grunn av tittelen åleine. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 I så fall bør du sjekke ut Fuckemos Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Fra 'Hammer of Hate': Drowning the Light - Land of the Dead Sun. 10'' Lp, Blue haze colour limitert til 100 Noenum - Demo 2002, 7'' Ep Sabbat - Karisma, Lp Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Karisma er rett og slett ei legendarisk plate. For et sykt bra band, og det er jo bandets beste album. Vilt bra! Har du hørt Noenum demoen der før? Isåfall, er'n bra? Har selv kun hørt Black Esoteric Evangelium, men den er sykt fet. Catchy og veldig typisk finsk. Bra saker! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Har bare hørt noen samples av den Noenum saken, men det var nok til at den ble handlet. Virket veldig interessant. Og Sabbat er genialt ja, skal spilles på høyt nivå her i kveld Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Er så lysten på den Sabbat skiva selv, den er helt enorm Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Du bør så absolutt skaffe den! OhMyOhMy: Etter noen runder på den nå så er jeg jævlig fornøyd. Har du den 'Black Esoteric Evangelium ' epn? Er på jakt etter den nå, men den ser vist ut til og være litt vanskelig of finne :/ Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Høres bra ut. Nei, har dessverre kun MP3 av den. Men jævlig bra EP. Sistelåta er så sykt fantastisk! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) To grisedeilige album! Captain EO's Voyage: 123 kr inkl. frakt fra TDRS (USA) Colma: 199 kr inkl. frakt fra Platekompaniet Så nå leiter jeg etter flere album av samme type. Men Buckethead har jo så mye rart at det tar dagesvis å komme gjennom alt. Det som kanskje treffer best hittil er Electric Tears, men det blir kanskje litt for stille og kjedelig. I tillegg synes jeg Albino Slugs og Cyborg Slunks (Aunt Suzie) høres bra ut. Enkeltlåter som Soothsayer og Nottingham Lace faller også i smak. Population Override ble for langdrygt for min del. Noen som har tips til album jeg har gått glipp av? Endret 13. februar 2011 av endrebjo Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Noen som har tips til album jeg har gått glipp av? Jeg mener "Enter the chicken" og "Giant Robot" kan være gode tillegg til samlinga di. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Selv om Nottingham Lace er på Enter the Chicken blir det andre jeg har hørt av albumet (Botnus, Coma, Waiting Hare, We Are One) for mye SOAD (slitsomt) for min del. Langt i fra den sounden jeg egentlig er ute etter (Colma og Captain EO). Har jeg vært uheldig med utvalget av låter, eller er disse representative for resten av albumet? Giant Robot kan kanskje funke selv om det er er et stykke fra den sounden jeg i utgangspunktet er ute etter. At Primus er med på en del album er forsåvidt morsomt, men jeg får egentlig nok Primus gjennom de Primus-albumene jeg allerede har (Antipop, Pork Soda, Brown Album). Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Radiohead - The King of Limbs På vinyl, 36£. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvor mye er det valig at Terratur tar i frakt for 6-7 cder og kanskje en lp? Kan vel skrive mail på norsk til dem? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jada, han er trønder, så det går fint. Frakt går på vekt (norske postsatser), men for en sånn pakke kan du regne med 100-150kr en plass. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Betalte 160 kroner i frakt for ca 15 cd'er og og noen vinyler og tapes. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg har ventet over en uke nå på min pakke fra terratur. Begynner og bli bekymret Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Er fordi posten ikke finner frem til deg, vet du. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg har ventet over en uke nå på min pakke fra terratur. Begynner og bli bekymret Det liker jeg ikke, venter på pakken min selv.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Jada,jada SirUstinov: Hvor lenge har du ventet? Endret 14. februar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå