Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?

dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Karisma er rett og slett ei legendarisk plate. For et sykt bra band, og det er jo bandets beste album. Vilt bra!

Har du hørt Noenum demoen der før? Isåfall, er'n bra? Har selv kun hørt Black Esoteric Evangelium, men den er sykt fet. Catchy og veldig typisk finsk. Bra saker!

Lenke til kommentar

To grisedeilige album!

post-30930-0-03498900-1297599912_thumb.jpg

post-30930-0-93299400-1297599925_thumb.jpg

Captain EO's Voyage: 123 kr inkl. frakt fra TDRS (USA) :)

Colma: 199 kr inkl. frakt fra Platekompaniet :(

Så nå leiter jeg etter flere album av samme type. Men Buckethead har jo så mye rart at det tar dagesvis å komme gjennom alt. Det som kanskje treffer best hittil er Electric Tears, men det blir kanskje litt for stille og kjedelig. I tillegg synes jeg Albino Slugs og Cyborg Slunks (Aunt Suzie) høres bra ut. Enkeltlåter som Soothsayer og Nottingham Lace faller også i smak. Population Override ble for langdrygt for min del.

Noen som har tips til album jeg har gått glipp av?

Endret av endrebjo
Lenke til kommentar

Selv om Nottingham Lace er på Enter the Chicken blir det andre jeg har hørt av albumet (Botnus, Coma, Waiting Hare, We Are One) for mye SOAD (slitsomt) for min del. Langt i fra den sounden jeg egentlig er ute etter (Colma og Captain EO). Har jeg vært uheldig med utvalget av låter, eller er disse representative for resten av albumet?

Giant Robot kan kanskje funke selv om det er er et stykke fra den sounden jeg i utgangspunktet er ute etter.

At Primus er med på en del album er forsåvidt morsomt, men jeg får egentlig nok Primus gjennom de Primus-albumene jeg allerede har (Antipop, Pork Soda, Brown Album).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...