SirUstinov Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 La egentlig inn en helvettes stor ordre hos Terratur, kommer tilbake med bilder når jeg får pakken Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Siste plata eg kjøpte var Kvelertak på vinyl (i forbindelse med konsert i Volda) 1 Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Får sjekke ut Min Kniv litt, så kanskje de finner sin plass i cd hylla de og! Et par ord om den nyeste fra Dødsengel? Smelle sammen en kjapp anmeldelse da. Mye "variert" om jeg kan si det, starter med en ganske sær/kul intro på første sangen (med noe jeg tror er en tamburin og greier). Sangene varier fra roligere tempoer til kjappere (blasting). Vokal messig er det mye forskjellig, fra snakkingen deres til skriking som høres desparat ut og den vanlige growlen deres. Det er også en aggressiv kvinne vokal på sluttpartiet i første sangen som låter fett.Jeg syntes alt er satt sammen jævlig bra, og likte vel egentlig den her bedre enn Mirrium Ocultum. Jevnt over er den utrolig rå, og favorittene mine så langt er låt 2 og 3. Men det er jo utrolig synd at den tikker inn på bare 28 min. Plateanmelder skal jeg nok aldri bli. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Høres jo veldig interessant ut! Ventetiden blir bare lengre og lengre nå :/ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Ikke noe pakke fra terratur i dag, men fikk en annen sak: Peste Noire - Mors Orbis Terrarum, kassett box. Inneholder dette på to kassetter: Tape 1: Tracks 1-4: "Aryan Supremacy" demo I 2001 Tracks 5-6: "Mémoire Païenne" demo II 2002 (except Spleen) Track 7: "Retour de Flamme" bonus track 2005 Tracks 8-12: "Macabre Transcendance" demo III 2002 Track 13: "Extraits des Chants de Maldoror, émission nocturne de l'atrabilaire M." bonus track Tape 2: Tracks 1-3: "Phalènes et Pestilence - Salvatrice Averse" demo IV 2003 Track 4: "Dueil Angoisseus" bonus track 2004 Track 5: "Phalènes et Pestilence" demo V 2005 (previously released on Lorraine Rehearsal) Track 6: "L'hymne en l'honneur de la peste" de Pouchkine bonus track 2004 Ser på det som en fin start til og sette meg inn i bandet! Endret 8. februar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvor fikk du tak i den og hvor mye måtte du gi? Vil ha den der! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Den kjøpte jeg her: http://www.blazing.ws/store/peste-noire-mors-orbis-terrarum-2-tape-boxset.html Knall distro, ikke noe tull! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Den kjøpte jeg her: http://www.blazing.ws/store/peste-noire-mors-orbis-terrarum-2-tape-boxset.html Knall distro, ikke noe tull! Hva var leveringstiden? Fant noen godsaker der, blandt annet en Faethon tape som jeg bare MÅ ha! hehe Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ca 1-2 uker. Den pakken med Peste Noire brukte litt over en uke. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Skrillex - Scary Monsters And Nice Sprites 80,- i iTunes Store Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Denne Lpn kom i dag: The Wounded Kings - The Shadow Over Atlantis. Limitert til 475 kopier. Kan anbefale denne på det sterkeste til dere som liker 'Doom' sjangeren! Litt rart at denne som ble sendt fra sverige kom før pakken som jeg venter på fra Trondheim. Dem ble sendt samme dag. Posten kan være rar. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Er den bra? Har Embrace of the Narrow House, og den er super. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 SISTE GANG JEG KJØPTE VAR FOR CA 10 ÅR sida, da kjøpte jeg den Despre tine sangen...Noma..noma.yey..eller no. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Sist jeg kjøpte en plate kan jeg faktisk ikke huske. For meg så er den tiden forbi, for her går det kun i Spotify. Har intet behov for å eie en CD i dag. Frem til man får kjøpt musikken på flashminne sticks i høy kvalitet og som lett kan kopieres over til pc og evt. til andre steder, så kommer jeg til å holde meg til Spotify. Betaler 99,- i mnd. for Spotify og har musikk tilgjengelig absolutt over alt hvor det finnes mobildekning. Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Doom er alltid bra! Og appropos doom: Candlemass - Nightfall 79,50kr Candlemass - Tales of Creation 79,50kr Ahab - Call Of The Wretched Sea 79, 50 Novembre - Classica 69,50kr Gallhammer - Ill Innocence 69,50kr Alt fra platekompaniet Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Og en liten pakke med Nile - Ithyphallic CD 100kr Fra Aftermath Music Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Doom er alltid bra! Og appropos doom: Gallhammer - Ill Innocence 69,50kr Alt fra platekompaniet Legendarisk bra plate! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Lyc: Jævig bra! Om du liker føste så elsker du nok denne. jeg har faktisk ikke hørt 'Embrace of the Narrow House' selv. Må gjøre noe med det! Fikk en pakke fra Aftermath i dag: Atheist - The Collection (Lp box) - Lp 1 - Piece of Time - Lp 2 - Unquestionable Presence - Lp 3 - Elements - 7'' - R.A.V.A.G.E. - On We Slay (Pre- Atheist) Urfaust - Drei Rituale Jenseits des Kosmos, LP Hour of 13 - The Ritualist, LP Da er det bare og håpe at pakken fra terratur kommer i morgen! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Atheist-box! Vil ha. Hm, må vel kjøpe denne Wounded Kings og, da. Endret 10. februar 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Siste CD'en jeg kjøpte var Clutch sin Blast Tyrant. Kjøpte den på Tiger i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå