Eirik Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 180,- fra musikkverket. La også av et eksemplar på vinyl. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Beethoven - Symphonien Nos. 5 & 7 - Wiener Philharmoniker - Carlos Kleiber Platekompaniet Bergen - 99 kr Mozart - Great Piano Concertos Nos. 20, 21, 23, 24 & 24 - Vladimir Ashkenazy - Philharmonia Orchestra Platekompaniet Bergen - 169 Har begynt på listen fra classicalcdguide.com/. Hittil er det meget bra. 1 Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ruphus - New Born Day 99kr på cdon.no Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Min Kniv - Av Aske MLP Dødsengel - Dødsengel MCD Hvor fikk du tak i Aske vinylen? Trodde den bare car tilgjengelig i kassettformat. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 # 2011 re-release (re-mastered): MCD - 1000 copies MLP - 109 Red copies + 500 black copies Demo remastered by Kark from Dødsengel Layout by E. Blix and Satanic Tyrant Werwolf Metal-Archives er din venn. Kan helt sikkert skaffes hos Terratur Possessions eller noe sånt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Amenra - Afterlife Amenra - Mass I: Prayer I-VI Amenra - Church of Ra DVD Amenra - Church of Ra 23.10 Live DVD Cough - Ritual Abuse The Body - All the Waters of the Earth Turn to Blood Burzum - Belus The Sword - Warp Riders Gaza - He Is Never Coming Back Intronaut - Valley of Smoke Howl - Full of Hell Deftones - Diamond Eyes Kylesa - Spiral Shadow Baroness - Blue Record Burst - Lazarus Bird Integrity - The Blackest Curse Nadja & Ovo - The Life and Death of a Wasp Nadja & Troum - Dominium Visurgis Nails - Unsilent Death fra litt forskjellige nettsteder, relapse.com, hardcore.gl, hydrahead.com etc... litt over 2000kr til sammen. Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Min Kniv - Av Aske MLP Dødsengel - Dødsengel MCD Venter på den fra Dødsengel jeg og, samt 1 til. Hva er din dom? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Min Kniv - Av Aske MLP Dødsengel - Dødsengel MCD Hvor fikk du tak i Aske vinylen? Trodde den bare car tilgjengelig i kassettformat. Ble nettopp remastered og re-released. Får den hos Terratur Min Kniv - Av Aske MLP Dødsengel - Dødsengel MCD Venter på den fra Dødsengel jeg og, samt 1 til. Hva er din dom? Har ikke dukket opp i posten enda, sikkert et par dager til jeg får hørt den Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Rød limited 109, signert med blod. :> Lenke til kommentar
fAight Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Michael Jackson - Dangerous Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Min Kniv - Av Aske MLP Dødsengel - Dødsengel MCD Hvor fikk du tak i Aske vinylen? Trodde den bare car tilgjengelig i kassettformat. Ble nettopp remastered og re-released. Får den hos Terratur Min Kniv - Av Aske MLP Dødsengel - Dødsengel MCD Venter på den fra Dødsengel jeg og, samt 1 til. Hva er din dom? Har ikke dukket opp i posten enda, sikkert et par dager til jeg får hørt den Daså! Håper vel egentlig på at min kommer i postkassen i dag, og da blir det vel et innlegg til i løpet av dagen! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Venter spent på min ' Terratur' ordre og Antageligvis netse uke en dag. Endret 4. februar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Fra Big Dipper på vinyl: Antony & the Johnsons - Swanlights Exploding Rubber Band - Exploding Rubber Band The Shins - Wincing the Night Away Endret 4. februar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Etter fleire månader utan å ha kjøpt noko som helst av musikk, er det ein god del frå 2011 som eg har kjøpt/førehandsbestilt. Helrunar - Sól 1: Der Dorn im Nebel Helrunar - Sól 2: Zweige der Erinnerung Mogwai - Hardcore Will Never Die, But You Will Virus - The Agent That Shapes the Desert Bright Eyes - The People's Key Fleet Foxes - Helplessness Blues Angizia - kokon. Ein Schaurig-schönes Schachtelstück Fen - Epoch mr. peter hayden - Faster Than Speed (nedlasting for 3 euro her) Helrunar-albuma vart kjøpte av ein privatseljar på ebay frå Ungarn og resten er kjøpte frå sine respektive plateselskap. 2011 ser ut til å verta eit fantastisk musikkår så langt! Endret 5. februar 2011 av mosleth Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Kråkesølv - Bomtur Til Jorda på kvit vinyl. Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Endelig kom pakken fra Terratur! Mare - Spheres Like Death CD 80kr Dødsengel - Dødsengel CD 80kr (måtte jo kjøpe Dødsengel tskjorte og da, til 150kr) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Gled deg til Mare! Du kjøpte ikke 'Min Kniv'? Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Da fulgte jeg også strømmen og bestile Av Aske Lp'en Min Kniv har blitt mainstrem.. haha Endret 7. februar 2011 av SirUstinov Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Haha, ser jo nesten slik ut nå ja Og Kjtiil: Fett om du skriver noen ord om Dødsengel Epn, er veldig spent på den! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Da har det blitt tid for en post, ettersom jeg fikk en fin pakke fra Terratur i dag (egentlig på lørdag, drittpostkontor ) Min Kniv - Av Aske LP, rød, 055/107. Mare - Spheres Like Death CD. Dødsengel - Dødsengel CD. Deathspell Omega - Paracletus LP. Urfaust - Drei Rituale Jenseits die Kosmos LP. (spesielt fett cover den siste). 750 inkl. frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå