Vowels Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Noen som vet om de har større esker til flere CD'er og? Må nesten begynne å legge inn en og en bestilling nå så ikke man kommer over tollgrensen Jepp, hentet en pakke fra Play på ti cder forrige uke. To pakker med fire i hver og en med to. Så om du kjøper mange samtidig blir du nødt til å gå ned på Posten ser det ut som. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Har play gått bort ifra å utelukkende shippe enkeltvis? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Megadeth - Peace Sells... But Who's Buying? 99.- @Platekompaniet i Stavanger. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Har play gått bort ifra å utelukkende shippe enkeltvis? Tror det. Pakken jeg fikk var over tollgrensen, men måtte ikke betale noe ekstra. De pappetuiene var festet sammen med en strikk slik at de satt sammen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Får nesten begynne å bestille en og en cd nå da Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Så det var i en og en forpakning? Isåfall så går de vel som enkeltvis fortsatt, men så har posten/Royal Mail eller til og med play selv bundlet de. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Nei, ikke en og en forpakning. To med fire cder i hver og en med to. Disse tre forpakningene var satt sammen med en strikk. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har hvertfall begynt å få 2 cd'er i én pakke. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Åh, supernedtur. Da må jeg være mer forsiktig med play.com og. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Synd og høre med play.com, må se og passe litt på selv der da! Takk for infoen! Fikk en pakke jeg har vært veeeldig ivrig på og få i hus: Satan's Satyrs - Undead at WMUC, LP med patch limitert til 40 kopier!! Satan's Satyrs - Undead at WMUC, Tape limitert til 100! Nå tror jeg nesten at jeg må begynne og låse døra om netten! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jay-z The Hits collection volume one! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Kaizers Orchestras "Violeta Violeta Volume I" på vinyl fra BigDipper for 179 kr. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Klage/Vemod - Moestæ Qverelæ EP Menace Ruine - In Vulva Infernum MC Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 The Republic of Wolves - Varuna 11,99$, Simplestereo.com Kommentar: Tenk Brand New, The Felix Culpa, The Receiving End of Sirens og kanskje The Deer Hunter og du har The Republic of Wolves. D.v.s. ganske mørk kombinasjon av indie og post-hardcore, som baserer seg mye på dynamikken mellom rolig og pent og total utblåsning - selv om de også kan lage ganske streite rett fram rockelåter også. To av bandmedlemmenes andre prosjekt, Tigers on Trains, med sin ganske forsiktige folkrock kan også skimtes her og der. Uansett referansene så står The Republic of Wolves feiende flott på sine egne ben; gode melodier, gode nok tekster (har litt å hente her), og tidvis trøkk nok til å gi hvermannsen bakoversveis. Savner litt bearbeidelse med tekstene i seg selv, men også litt mer groove g dynamikk underveis, her har de litt å lære av Brand New (men sistnevnte utviklet seg fra et veldig bra poppunk band til å bli et superb rockemonster og tok med seg melodiøsiteten fra poppunkne)En veldig imponerende fullengder-debut (høst 2010), og de er ikke snauere enn at de ga ut en 8 spors EP nå rett etter jul. Tror jeg må gå til innskaffelse av den også snart. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nok en gang ble èn CD på Platekompaniet til fem. Marillion - Misplaced Childhood Tom Waits - The Heart of Saturday Night Tom Waits - Swordfishtrombones Tom Waits - Nighthawks at the Diner Tom Waits - Small Change 99 kr/stk Jaja, mye digg for 500 kr Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Opeth - Blackwater Park, 59.- @ Platekompaniet i Stavanger. TNT - Engine, 149.- @ Narvesen i Egersund, kan også nevne at jeg fikk den signert av TNT i Stavanger senere den dagen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Min Kniv - Av Aske MLP Dødsengel - Dødsengel MCD Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Blei noen greier i går også. Alt ifra Platekompaniet. CD: Tom Waits - Blue Valentine - 59 kr Tom Waits - Big Star - 109 kr Peter Tosh - Legalize It - 109 kr Vinyl: John Coltrane - A Love Supreme - KUN 109 KRONER!!!!!! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kazers Orchestra - Violeta Violeta (vol 1) kr 149 på Platekompaniet Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Megadeth - The System Has Failed Megadeth - United Abominations ca 45 kr pr.stk, play.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå