kjtiil Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hoi for en liste med mye digg! Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 En rask tur innom platekompaniet. Måtte kvitte meg med et gavekort. Gehenna - First spell 169,- Lamb Of God - Sacrament 59,- 1 Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 En kjapp tur innom platekompaniet i dag. Wolves In The Throne Room - Black Cascade CD 169kr Ulver - Kveldssanger CD 89kr 1 Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Fra CDON: Skambankt - Søvnløs Skambankt - Hardt Regn Søvnløs betalte jeg 38 kr for (9 kr uten frakt, tilbud), mens Hardt Regn kom litt senere, relativt dyr (149 kr), men hadde et gavekort så den kosta meg i praksis ingenting. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Stratovarius - Elysium (Limited Collector's Edition Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Litt nytt i dag: Spire - Spire, Lp Witchfinder General - Death Penalty, Lp (Rød) Pagan Hellfire - Solidarity, Lp limitert til 250 Ødelegger - The End of Tides, Lplimitert til 500 Sorhin - Apokalypsens Ängel, Cd Horn - Distanz, Cd Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Opeth - Still Life Anthrax - State of Euphoria Iron Maiden - Somewhere in Time Testament - The New Order Testament - Practice What You Preach alle over 59kr på Apollon Bergen. Kvelertak - Kvelertak, 79 kr på Apollon Bergen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Wuhu, post i dag! Book of Sand - Destruction, not Reformation. £10 eller så, Paradigms Recordings. Vena - Nomadic £10 eller så, Paradgims Recordings. Lenke til kommentar
Such Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Candlemass-Nightfall (epicus-tskjorte attpåtil) Black Witchery-Inferno of sacred destruction (kjøpte to, ved uhell, selger eller bytter gjerne) Hooded Menace-Fulfill the curse Hellhammer-Demon entrails (takk til forumet, right up my alley) Pantera-Cowboys from hell (mest for crowdpleasing) Path of resistance-Can`t stop the truth. Dette fra UK var også i Trondheim på dagstur. Emperor-In the nightside eclipse Skitliv-Skandinavisk Misantropi Primordial-A journeys end Dette fra Platekomp. OT: noen som vil bytte bort/selge den eventulle plakaten de har av Frank Zappa (den hvor han sitter naken på toalettet og ser mot kamera) fordi jeg vil ha den innrammet, eventuelt laminert. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Kråkesølv - Bomtur til Jorda 149,00, Tiger Kommentar: Savner det mer "episke" fra debuten (Trådnøsting). Debuten hadde noen låter som var så mektige atte hjelp. Denne spiller litt mer videre på skeiv indiepop, selv om de en gang i blant kjører på litt mer. Alt i alt en liten skuffelse i forhold til debuten. Kanskje fordi den kom som skudd fra en klar himmel for min del. The Arcade Fire - The Suburbs 149,00 Tiger Kommentar: Ikke rart at denne plata kom på manges toppliste over fjorårets beste album. Ikke like fantastisk som Funeral, men det skal litt til. Har ikke fått hørt på den nok til å gå dypere inn i det. Lifetime - Jersey's Best Dancers 149,00 Tiger Kommentar: Klassiker fra 90tallet for alle fans av punk vil jeg mene. Skjønner hvor norske Death Is Not Glamorous har hentet inspirasjon fra. Det går fort for seg, de har røtter i hardcoren men samtidig en finfin popteft. Skjønner sjeldent hva vokalisten synger, men det gjør ingen ting. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Lenge siden jeg har skrevet her, får ta de jeg har kjøpt denne uken. Kvelertak - Kvelertak, 99.- @Platekompaniet, Stavanger. My Dying Bride - The Dreadful Hours Sigh - Scenes From Hell Sigh - Hangman's Hymn @Play.Com Det fra Play skulle egentlig komme til jul, men det ser ut til at det har vært en del trafikk oO Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Litt fremgang i Bilskirnir samlingen min: Bilskirnir - In Flames of Purification (Cd) Bilskirnir - Atavismus Des Glaubens (Cd) Bilskirnir - Furor Teutonicus (Cd) Alle er 'first press'. Endret 17. januar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Creus Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Karpe Diem - Aldri solgt en løgn Liten stund siden denne plata ble kjøpt, men er ikke det minste grann lei. Synes det er underholdende musikk og utrolig artig og bra at de synger på norsk. "Sminke", "Snøhvit" og "Hvit hval" er mine favoritter. Synes også "Byduer i dur" er en utrolig bra sang, men synes den er mye bedre live og versjonen deres i musikkvideoen. Får frysninger når Magdi og Chirag får hele publikummet på VG-Lista topp 20 til å hoppe på slutten av sangen. Episk. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ted Nugent - Cat Scratch Fever Kosta meg 59,50 på Platekompaniet Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Fra Play.com As I Lay Dying - The Powerless Rise Bring Me The Horizon - There is a Hell... etc Nile - Those Whom The Gods Detest Fra Amazon: Cattle Decapitation - The Harvest Floor Billig billig!! Lenke til kommentar
Whatsername Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hadde et gavekort på platekompaniet (som jeg fikk i julegave) som jeg bare måtte kvitte meg med :!: Det ble: Ronny Pøbel - Staten Er Ei F***e (Har ikke så veldig lyst til å skrive det stygge ordet ) Muse - H.A.A.R.P. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Liten pakke med kassetter i dag: Ancestors Blood - Preparing for War Thunderbolt - Black Clouds Over Dark Majesty Mournful Congregation - The Monad of Creation Finsterwald - Totaler Winter und Krieg Evil/Lechia - Split Evil - Revenge Of Iron And Thunder Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Architects - The Here And Now (pre-order) £7.99 As I Lay Dying - An Ocean Between Us £4.49 As I Lay Dying - The Powerless Rise £4.49 Job For A Cowboy - Doom £4.49 Job For A Cowboy - Genesis £4.49 30 Seconds To Mars - This Is War £3.99 Deadmau5 - For Lack Of A Better Name £4.49 Alt fra Play.com 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) *slett* Endret 19. januar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå