Skogslik Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Urfaust-Der freiwillige Bettler LP Herlig, fått den og? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Er ikke helt sikker. Har ikke kommet hjem til Oslo enda, men regner med det ligger en hentelapp i postkassen. Blir nok til at jeg får hørt den på Mandag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ah ok! Selv venter jeg spent på at Aftermath skal få den in, så blir det en liten handel der! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kråkesølv - Bomtur til jorda Veldig godt album! 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) kanye west - my beautiful dark twisted fantasy 97kr på elkjøp. Endret 3. januar 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Fikk et lass med Lper i dag. Ikke akkurat kjøpt, mer 'Arvet' Grunnen bak er litt mer trist, da dem tilhørte broren til ei som min mor jobber sammen med. Han døde i en motorsykkel ulykke for 3 år siden. Søster hans tenkte da at kansje jeg ville ha Lpene hans siden han var Heavy metal fan, noe hun vet at jeg og er det. Veldig, veldig snilt siden jeg aldrig har sett eller snakket med han når han var i live. R.I.P Tommy! Og det beste er at jeg ikke har noe av det fra før! Endret 4. januar 2011 av Skogslik 3 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Den siste jeg kjøpte? Fant Around The Well av Iron & Wine på soundgarden i Tønsberg, så måtte bare kjøpe den. Kostet vel 159,- Ellers så fikk jeg Kråkesølvs Bomtur til Jorda på LP til jul (har ikke bilde atm) Endret 6. januar 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Fikk de første pakkene for i år i dag: Pakke 1: Sargeist - Disciple of the Heinous Pat, Picture Lp limitert til 400 Sargeist - Let the Devil In, Lp limitert til 666 Sargeist - The Dark Embrace, Ep limitert til 1000 Pakke 2 Graveland - Thousand Swords, hvit lp limitert til 100 Graveland/Kreuzfeuer, split Ep grå vinyl limitert til 500 Black Witchery - Inferno of Sacred Destruction, svart Lp limitert til 513 Armagedda - Volkermord - The Appearance, Marble Lp limitert til 250 Fin start på det nye året! Endret 6. januar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ikke kjøpt, men fikk to nye plater til jul: House of Pain - s/t Unleashed - Hammer Batallion Hip hop og dødsmetall, stas! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Dæven steike Skogslik, er det ebay du handler på? Tenker alltid at jeg må få ræva i gir en gang i tia og få oppdatert min egen black metal lp-samling. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Snubla (selvfølgelig) innom Platekompaniet da jeg var i sentrum i dag. Det resulterte i: Pink Floyd - Pulse (119,-) Trentemøller - The Trentemøller Chronicles (169,-) The Prodigy - Invaders Must Die (Special Edition) (169,-) Gleder meg til å komme hjem på søndag så jeg kan høre på de. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Invaders Must Die er faens knall! 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Dæven steike Skogslik, er det ebay du handler på? Tenker alltid at jeg må få ræva i gir en gang i tia og få oppdatert min egen black metal lp-samling. Handler svært lite på ebay, ingenting av det jeg fikk i dag er fra ebay. Men viss det er noe spesielt hender det at ebay blir brukt. Ingen dum ide og starte/fortsette og samle Endret 6. januar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Slade - Greatest hits (cd) Slade - Rouges Gallery (cd) Neste blir jay-Z the hits på vinyl Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Tilbake i jobb, så da må man jo begynne å poste her igjen! Nile - Those Whom The Gods Detest - CD Platekompaniet 189kr Opeth - Morningrise - CD Platekompaniet 169kr Kan også legge til for å skryte at da er Opeth samlinga komplett! (Uten om Damnation som jeg aldri kommer til å kjøpe). Og det var en fin samling av Maiden plater du fikk, Skogslik! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Damnation er jo en knallert av dimensjoner! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Opeth kan du få billig av meg. Husker jeg likte et par skiver før, men nå er bandet totalt uinteressant. Ot: Endelig dukket Opus Eponymous opp i posten, tok sin tid Endret 6. januar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg kan det ja? Tror du at du har noe av interesse for meg da? Høhø Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Tenkte mer på utrykket som "Den kjærringa kan du få billig av meg", men har faktisk Blackwater Park og Damnation liggende her om du er interessert. Lenke til kommentar
EdcoHM Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har idag fått i tak i 4 Vinyl-plater. Alle er kjøpt på Råkk & Rålls i Oslo - Yngwie Malmsteen - Rising Force - Dire Straits - Making Movies - Queen - The Works - Queen - Sheer Heart Attack 4 album jeg er godt kjent med, veldig bra greier. Men jeg har netopp begynt å samle på LP og har bare pr. nå 6 stk. Men jeg har en ganske middelmådig Platespiller som jeg ikke klarer å koble til minianlegget mitt. Jeg er ikke så fin på det, men så lenge jeg får det koblet til minianlegget er jeg fornøyd. Så platene de spiller gjennom de dårlige innebygde høytallerne på Platespilleren. Om dere kan hjelpe meg.. er jeg evig takknemlig om dere svarer hvordan jeg fikser det via denne siden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1288004 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå