Captain_Poon Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Suicide - The Second Album + The First Rehearsal Black Sabbath - Vol. 4 Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Eloy - Time to turn (lp) Strawbs - Nomadess (lp) Thule - Liquid (Bestilt, kommer etterhvert) (cd) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Thule - Liquid (Bestilt, kommer etterhvert) (cd) Fikk du vite sånn ca. når du hadde disken i postkassa? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Thule - Liquid (Bestilt, kommer etterhvert) (cd) Fikk du vite sånn ca. når du hadde disken i postkassa? Nei.De skrev bare at de ikke hadde fått den ennå Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 hammerfall: chapter V:Unbent, unbowed, unbroken Lenke til kommentar
StianHH Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kjøpte Neil Young - Landing on water og Turboneger - Apocalypse Dudes (har hatt den i noen år, før den ble stært) idag. I går kjøpte jeg Savage Rose - Your Daily Gift. Ble litt skuffa over Neil Young skiva, så jeg må nok høre litt til på den. Apocalypse Dudes er jo en knallskive, som lenge har vært på topp hos meg, så den var god å få tilbake i hylla. Savage Rose - Your Daily Gift er en knallskive, akkurat som de fleste andre Savage Rose platene. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 helldörmer et lokalt band Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Best of Morten Abel. Mange bra schlagere. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 6 album denne uka: Fantomas - Delìrium Cordìa Runemagick - Envenom Runemagick - darkness death doom Joni Mitchell - Blue Joni Mitchell - Ladies of the canyon The Mars Volta - frances the mute Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Hammerfall - Legacy Of Kings fantastisk album, ingenting er som litt god gammeldag eventyrmusikk liker jeg å kalle det edit: Jeg glemte at jeg også fikk en Monsters Of Death "The Ultimate Death Metal Compilation" i bursdagsgave også! Dobbel DVD med grenseløst mye god musikk, produsert av nuclear blast Endret 13. mars 2005 av Equerm Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Thulsa Doom - Need the air (CD-single) Don Juan Dracula - Young debutantes II Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Feeder "Polythene" Ganske gammel (1997), men utrolig bra skive! Lenke til kommentar
StianHH Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Thulsa Doom - Need the air (CD-single)Don Juan Dracula - Young debutantes II Er Thusla Doom - Need the air bra? Hvordan musikksjanger vil du legge den under? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 A Perfect Circle - Mer De Noms Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 A Perfect Circle - Mer De Noms Genial plate. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 jeg bestilte Manowar - Battle Hymes vinyl før i dag Lenke til kommentar
StianHH Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 6 idag: Blonde Redhead - Melody of Certain Damaged Lemons Rumble in Rhodos - The Weight of this Mistake (ep) Led Zeppelin - Houses of the Holy The Yum Yums - Blame it on the Boogie Sigur Ros - ( ) Sigur Ros - untitled #1 (5'' + DVD) Oh yeah, det blir å sitte ved anlegget i hele kveld Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Einstürzende Neubauten - Silence Is Sexy Einstürzende Neubauten - Tabula Rasa Einstürzende Neubauten - Ende Neu Latex - Hammerfuck Infernal Torment . Birthrate Zero Sarpanitum - Despoilment Of Origin Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 WOOHOO, jeg har kjøpt Daft Punk - Human After All i dag Klassen har vært i Paris en uke og jeg fant ut at albumet kom ut i dag i Frankrike! Kommer ikke hit til Norge før om en uke. Rakk så vidt å stikke innom Galleries Lafayette før flybussen gikk. Var førstemann inn i butikken (og ut igjen). Det var verdt det. Sinnsykt braalbum og gruppe! Så jeg er sannsynligvis den første som lovlig har hørt alle de nye låtene Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Kjøpte Camel sitt Mirage-album på LP i en genial sjappe i Praha. De hadde faenmeg signert Doors-cover (LP) av Jim Morrison!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå