Manx Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 De siste var vel: Jamie Cullum - Twentysomething (SACD) Global Under Ground - James Lavelle - Romania og Sasha - Involver Slipknot - Vol. 3; (The Subliminal Verses) Nesten sånn at betjeningen ser litt rart på deg når du handler Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Veit ikke om du har den, men 'You forgot it in people' er cirka pi-opphøyd-i-fem-komma-to bedre. En av de beste skivene jeg har faktisk. Har den *host* "digitalt". Var egentlig den jeg var ute etter å kjøpe inn, men de hadde den ikke inne, så fant jeg Bee Hives (B-side-samling) og tenkte, "tja, sikkert spennende den". Og slo til. LIker å eksperiementere litt slik. Den er uansett god. :-) Libertines - Up the bracket Lyst til å fortelle litt hva du synes om denne? Den står på innkjøpslista, skjønner du. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den siste platen jeg kjøpte var; Britney Spears - Hit me baby one more time. (single) Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Punk-o-rama vol. 9. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Lamb - Between Darkness & Wonder Gisli - How About That EP Fenomenon - Hourglass Jaga Jazzist - Day EP Palace Of Pleasure - Art Of Falling Apart EP Various artists - Totally Funk Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Mayhem - Chimera Carpathian Forest - Strange Old Brew Tool - Lateralus Motörhead - Inferno Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 kjøpte 4 i slengen: the darkness - permission to land the white stripes - elephant the white stripes - white blood cells scissor sisters - sissor sisters Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) siste jeg kjøpte er debutplata til *STRATA =) før den så kjøpte jeg Awake, Images and Words og Six Degrees of Inner Turbulence av DreamTheater =) Endret 9. august 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Libertines - Up the bracket Lyst til å fortelle litt hva du synes om denne? Den står på innkjøpslista, skjønner du. Gjennomført rå - småskranglete energisk rock som kanne minne noe om The Strokes, spesielt vokal. Gitarene har ikke den samme rett-ned rytmen, mer variert, litt mer i samme stilen som Kings of Leon og Mando Diao. De kan kanskje også minne litt om French Kicks. Er absolutt verdt de 80 kronene på platekompaniet Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 *snip* Og da er The Libertines markert med rød marker. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Magnet - On your side Matchbox twenty - Yourself or someone like you Nice pris, platekompaniet Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Siste plata jeg kjøpte var Dream Theater - Train of Thought. Idag kom lønninga fra 3 ukers sommerjobb! CDON.COM her I come! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Siste plata jeg kjøpte var Dream Theater - Train of Thought. et sabla bra album! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Siste plata jeg kjøpte var Dream Theater - Train of Thought. et sabla bra album! Jepp! Lenke til kommentar
monstar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Den siste plata jeg kjøpte var Slipknot - vol.3: (The Subliminal Verses) Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Pearl Jam - Binaural Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Cymande - The message. Lenke til kommentar
salif Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 The Roots - Tipping Point Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Bobby Conn - The Golden Age Bob Dylan - Highway 61 Revisited Belle And Sebastian - If You`re Feeling Sinister Requiem For A Dream Soudtrack Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Er en stund siden jeg har kjøpt noen CD nå, men den siste jeg kjøpte trur jeg var den Röyksopp-dobbelcden.. Helt grei, hørte gaske mye på den en stund. Har tenkt å kjøpe meg samlecden til Europe snart. Rock the night? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå