Skogslik Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Fikk en cd i dag: Drowning the Light - Catacombs of Blood Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Oi, jeg har helt glemt av denne tråden. Jeg har kjøpt så mye i det siste at jeg ikke gidder å legge alt inn her. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Kjøpte den nye cd'en fra Beth Hart til pappa for jul. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Kjøpte følgende i Amsterdam for noen uker siden: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Liten førjuls pakke i går: Witchfinder General - Friends of Hell, blå vinyl limitert til 1000. Nettopp utgitt igjen på back on black. Det samme er 'Death Penalty ' som jeg og venter på. Endret 21. desember 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Begge platene er helt suverene. Death Penalty er kaaanskje bittelitt bedre, så du har masse å glede deg til. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Back on Black? Hvordan er den utgivelsen der? Back on Black-utgivelser pleier å være ren avføring. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Har fått med meg at mange av de eldre Back on Black utgivelsene er crap ja, men de nyere er allrighte. Har Bathory - The Return på Back on Black feks og den er det ingenting å si på. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 De eldre skal vist være ganske crap ja. Men alle jeg har er helt i orden. Bra kvalitet på cover og Lpene er som de skal. God lyd. Ser frem til Death Penalty og ja, skuffer nok ikke! Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 No Use For A Name - The Feel Good Album of the Year. 59,90 på Platekompaniet (Oslo City). Kommentar: Fant denne da jeg slo ihjel litt dødtid på platekompaniet her om dagen, i nice price hyllene. Hittils nyeste utgivelse av gamle travere innenfor skatepunken, og det er det du stort sett får her. Høy fart, dundrende trommer og glade melodier. Mot dette står tidvis ganske så melankolske og nesten triste tekster som skaper en fin kontrast, men tekstene har en tendens til å bli glemt i musikken. Som med mange andre plater innenfor denne stilen så savnes det litt mer variasjon, men å spørre om for mye av dette ville vel kanskje være for mye. Skatepunk er tross alt skatepunk. Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Black Sabbath - Paranoid CD 109-, platekompaniet. Litt flaut å ikke ha den her før nå. Så da hun i kassa spurte om det var en gave, datt bare "ja" helt automatiskt ut. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Ble litt musikk under treet i år: Behexen - By the Blessing of Satan, picture LP Finnentum - Reveries, Lp Svartrit - Svarthetens Ridå, Cd Svartrit - I, Cd Svartrit - II, Cd Svartirit - III, Cd Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Har ikke hjerte til å åpne sånt på julaften pga superkristne besteforeldre. Kjøpte Mare, Liturgia og Ascension for pengene jeg fikk av dem, fortalte at LPene ikke hadde kommet frem enda e: Du får fortelle litt om hvordan Svartirit låter, har vurdert å sjekke dem ut Endret 24. desember 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Hehe, ja kanjse like greit og ikke lage så mye 'oppstyr' rundt det da. Jeg hjalp mamma og pappa med litt av presangen til meg fra dem da kan du si, så da ble det litt musikk. Skal få en liten tilbakemelding på Svartrit ja, virker veldig lovende. Endret 25. desember 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 For 6-7 år siden Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ikke kjøpt, men fikk denne i gave for et par dager siden: http://www.amazon.com/Jaxx-Unreleased-Basement/dp/B00004S8P4 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 En lp i dag, og muligens den siste som ankommer i år! Electric Wizard - Black Masses. Transparent green vinyl, limtert til 400. Lenke til kommentar
Such Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 tiamat-the astral sleep Nocturnal blood- desecrated graves-morbid celebration Taake - over Bjoergvin graater himmerik Dawnbringer-Nucleus Taake-svartekunst ep G.Y.B.E-#a#infinity Gehenna-First spell Gareth Liddiard-Strange tourist The Drones-Here come the lies Motörhead-Overkill Sleepy Sun-Fever The war on drugs-wagonwheel blues Darkthrone-f.o.a.d Darkthrone-Transylvanian hunger Shadowcops-a big pot of hot alt kjøpt gjennom itunes den siste måneden Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ble "noen" soundtrack i dag: John Barry og James Bond "Diamonds Are Forever" John Barry; Audio CD; £5.15 "Octopussy" Original Soundtrack; Audio CD; £3.82 "Goldfinger" John Barry; Audio CD; £4.20 "You Only Live Twice" John Barry; Audio CD; £4.25 "Moonraker" John Barry; Audio CD; £3.82 (amazon.co.uk) Fant en dobbel-cd med scoren til Back to the Future på intrada.com Blir nødt til å følge med på den siden Dette soundtrack gildet i dag begynte egentlig med at jeg skulle ha Tron Legacy dobbel-cd som jeg hadde sett på amazon.co.uk ... nå var den UTOLGT Limited Edition, men trodde ikke den skulle bli borte så fort. Gikk isteden inn på amazon.de ... og der fant jeg den (Er forresten også tilgjengelig fra platekompaniet fant jeg ut nå nettopp) Og mens jeg var i gang der så ble det enda et Daft Punk produkt: Var skuffet over Tron Legacy filmen, men filmmusikken som Daft Punk har laget var helt rå. Nå er det bare å be postmannen om å forte seg Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Urfaust-Der freiwillige Bettler LP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå