Skogslik Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Siden ingen andre handler her så får det bli dobbel post Dagens fangst: Ghost - Opus Eponymous, Purple vinyl limitert til 300 Liturgia - Liturgia, Lp limitert til 200 Og selvsagt: Mare - Spheres Like Death , Cd I kveld blir det ritual tilstander her! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Skulle ønske jeg kunne besøke deg nå. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Mare - Spheres Like Death , Cd Hef10! Gjentar meg sjøl, sykt heftig coverart. Nå har jeg fått skiva i hus òg. Låtmaterialet er noe av det mest spennende jeg har hørt fra Norge på lenge (kanskje med unntak av Dødsengel)... OT: Vurderer og kjøpe Ghost-skiva Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Skulle ønske jeg kunne besøke deg nå. Det hadde vært veldig gøy, og faktisk få besøk av noen som setter pris på god musikk! Anulaibar: Coveret på Mare Epn er veldig bra ja. Liker godt når cover er fri fra band logoer og annen tekst som ofte ødelegger Ghost plata er lett anbefalt. Nå vet jeg ikke om du har hørt 'Elizabeth' Epn, men om du liker den så er full lengderen et must! Endret 11. desember 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Kjøpte "When life gives you lemons, you paint that shit gold - Atmosphere" for en drøy uke sia. Drit kult album EDIT: skrivefeil Endret 11. desember 2010 av Antipedoaction Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Fadern, tror jeg var for sein til å skaffe den Ghost skiva. Den ligger forresten på Spotify, er ikke SÅ bra som alle skal ha det til. e:nvm, fant den Endret 12. desember 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Syns den er riktig så bra jeg, koselig og sette på om kveldene. Mange plasser som fremdeles har den, foreksempel amazon.co.uk, til en hundrelapp. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Er enig at plata er god, men den er ikke så utrolig bra som noen skal ha det til. Fått litt for mye ufortjent hype. Er mange album som har kommet i år som jeg setter høyere. Sendte en bestilling til Unborn. Vil ha på vinyl. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Handlet litt hos Terratur i dag. Er Visionary borte allerede? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hmm, ser nesten sånn ut. Barghest har fortsatt alt på vinyl: http://www.barghest.co.uk/store/ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Er enig at plata er god, men den er ikke så utrolig bra som noen skal ha det til. Fått litt for mye ufortjent hype. Er mange album som har kommet i år som jeg setter høyere. Sendte en bestilling til Unborn. Vil ha på vinyl. Var vinylen jeg mente! Jeg fikk den fra amazon.co.uk, kostet meg ca 90kr inkludert frakt. Den har steget med noen pund nå da. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ah, takk! Ble nødt til å kjøpe fra Amazon jeg også, blir jo utsolgt overalt med en gang Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Gjør det Var og hentet en pakke på postekontoret nettopp: Nest - Woodsmoke, special edition limitert til 99 Nest - Trail of the Unwary, special edition limitert til 99. Her er det og en disk nummer 2 som inneholder alle demoer og splitt sanger av bandet. Så her er alt som bandet har utgitt! Svarte boksen til venstre er 'Abandoned Shelter - Yersinia Pestis' Denne fulgte mes gratis, er noe slags Ambient greier basert på Svartedauden. Strålende fornøyd med dagens pakke! Endret 13. desember 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Katatonia Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Iced Earths Night of the Stormrider remastret for 60 kroner inkl frakt fra England. Kjøpt ny og uapnet på ebay. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 The Order of Apollyon - The Flesh King Creosote - Flick the Vs* 59.- pr stk @ Platekompaniet * Leste feil så jeg trodde egentlig at det var King Crimson, så jeg fikk en Indie Rock plate isteden for, litt surt men det var ikke det verste jeg har hørt Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hawkwind - Space Ritual, Collectors edition 180,- på platekompaniet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Fikk endelig denne i dag: Ildjarn/Nidhogg - Hardangervidda, dobbel hvit vinyl - 10 euro fra en selger på discogs Endret 15. desember 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Deathspell Omega - Paracletus LP Devil - Magister Mundi Xum CD Svartidauði - The Temple of Deformation CD Pest - Dauðafærð LP The Crown - Crowned in Terror LP Blasphemy - Fallen Angel of Doom/Gods of War DLP Kjøpt hos Unborn og på Platemesse på rockefeller. Ble vel rundt 800 spenn totalt. Endret 15. desember 2010 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Kjenner jeg blir litt 'sur' på deg når du poster, Skogslik! (JEG vil ha! ) Siste plata jeg kjøpte var forøvrig Kamelot - Poetry For The Poisoned. £11.99 fra play.com Endret 16. desember 2010 av Sapientia Lenke til kommentar
D0lk Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) EXAUDIAM EUM - gregorian chant for Lent and Holy Week (96kHz) Fra Lindberg Lyd (2L) 24/96 FLAC. En helt fantastisk innspilling! Flott "booklet" i PDF-fil følger med. http://www.klicktrack.com/2l/releases/consortium-vocale/exaudiam-eum-96khz http://www.2l.no/ Endret 17. desember 2010 av D0lk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå