Skogslik Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ble selvsagt litt kjøp på 'Black Mass' i trondheim sist uke: The Devil's Blood - The Time of No Time Evermore, Double LP Urfaust - Einsiedler, Lp (White cover) Kaosritual - Svøpt Morgenrød, Lp Dødsengel - Alongside Choronzon, Lp Dødsengel - Ecstatic Horror, Lp Sarath - Husk, Du Skal Dø, Lp The True Werwolf - Weeping Lord of the Majestic Plagues, Lp Svartidaudi - New demo, Cd-r Og noe som ventet hjemme: The Ruins of Beverast - Foulest Semen of a Sheltered Elite, Double LP Hour of 13 - The Rites of Samhain, LP Austere/Isolation - Bleak..., Double LP Grey Waters - Below the Ever Setting Sun, LP Temnozor - Haunted Dreamscapes, CD Goatmoon - Death Before Dishonour, Digipack CD (limitert til 100) 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Altfor mye bra der, Skogslik. Irriterende at du fant Svøpt Morgenrød før meg On Topic: Dødsengel - Alongside Choronzon, Lp Dødsengel - Ecstatic Horror, Lp David Bowie - Station to Station Lp Svartidauði - The Gospell of Corruption Cd-r Svartidauði - The Temple of Deformation Cd Endret 16. november 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hehe, det er forståelig. Du fant nå Bowie Lpen da! Fikk for øvrig noe nytt i dag: Blood of Kingu - Sun in the House of the Scorpion (Lp) Electric Wizard - Dopethrone (Dobbel LP) Og dagens (Kansje årests?) høydepunkt: Satan's Satyrs - Lucifer Lives!, 7'' Ep Swallowed - Swallowed, Tape ''Hellriders to the Sabbath Thirteen have gathered They are Satan's Satyrs!'' Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det så unektelig stilig ut. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Fleurety - Evoco Bestias 7" £6 Handla fra labelet som gir ut skiva; Aesthetic Death. Endret 20. november 2010 av Anulaibar Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Sonne Adam - Armed with Hammers (Gold vinyl, limitert til 100 kopier) Encoffination - Seventh Temple of Laodicean Scripture Satan's Satyrs - Lucifer Lives! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Iron Maiden - the final frontier Vinyl picture disc ayreon - 01011001 limited edition ayreon - timeline collectors edition digger artworken på den nye maiden plata, må få i meg en vinylsnurre på hybelen nå, har lyst til å se disse platene snurre, vinylspillern min er hjemme i norge og det er kjipt å reise på fly med en stor platespiller Endret 20. november 2010 av weebl Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Electric Wizard - Dopethrone (Dobbel LP) Håper jeg finner denne i London neste uke. Uhyre fet! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Selger fortsatt repressene av Dopethrone og Witchcult hos riseaboverecords. Anbefaler deg å kjøpe dem fort før de blir utsolgt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Selger fortsatt repressene av Dopethrone og Witchcult hos riseaboverecords. Anbefaler deg å kjøpe dem fort før de blir utsolgt Må bare får meg slikt "18-års-visakort" først Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hehe, stemmer det. Gratulerer. Får håpe på at du rekker å få tak i Dopethrone før den blir borte. Electric Wizard er jævelig overpriset på vinyl om du må kjøpe dem på Ebay etc. Spesielt førsteopplaget. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg kjøpte den fra plastichead.com, men den er utsolgt der og nå. Skal si den har forsvinner raskt. Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ulver - Nattens Madrigal Jokke og Valentinerne - Frelst! Fikk av kjæresten Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Iron Maiden - the final frontier Vinyl picture disc ayreon - 01011001 limited edition ayreon - timeline collectors edition digger artworken på den nye maiden plata, må få i meg en vinylsnurre på hybelen nå, har lyst til å se disse platene snurre, vinylspillern min er hjemme i norge og det er kjipt å reise på fly med en stor platespiller jeg har Maiden-plata på vinyl selv, og det er en fryd å se den snurre. Anbefales på det varmeste at du skaffer deg en spiller! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) I dag kom den nye 'Goatmoon'/'Dead Reptile Shrine' split Lpn på grønn vinyl: Winterforest Endret 22. november 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Unektelig fett cover på Winterforest! Taakeferd - Livsgnist ep CD, fikk av bandet ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Solefalds "Norrøn Livskunst" fra Platekompaniet til 149,50 kr. Aasmund Nordstogas "Friaren" fra Platekompaniet til 149,50 kr. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) King Crimson - In The Court of the Crimson King - Vinyl - £22 Swans - Cop/Young God/Greed/Holy Money - CD - £15 HMV, Oxford, London, England. Endret 27. november 2010 av CypheroN 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Dollar i England? Meget pene innkjøpt btw. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Forøvrig er notasjonen ved valutasymboler slik: £10, $10. Bruker man forkortelser er den slik: 10 NOK, 10 GBP, 10 USD. Eller slik: 10kr. Vinyl, 100,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå